FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hup Thiemo en Kei!
bakker nu op es2.

het waait flink.
ik kijk maar via internet. meteen 0-3.
Dit worden extra punten voor mijn FTM.
De Bakker speelt weer eens zonder intenties om te winnen....kansloos op deze manier.
Het spel van De Bakker doet pijn aan de ogen.
Nishikori is moe...jammer.
Thiemo Undecided Wat een drama is dat zeg
Wat een ontzettende kansloze aangelegenheid is dit zeg. Ben benieuwd of Soderling 't Fedex nog moeilijk kan maken.
Wat zijn dit toch ineens allemaal voor negatieve reacties als Nederlanders een mindere dag hebben? Undecided slaat nergens op, zeker niet tegen de nummer 5 van de wereld.
Ik zeg alleen dat 't een kansloze aangelegenheid was. Dat viel me een beetje tegen. Hij moet nog een paar stapjes zetten om dit soort mannen pijn te doen.
Ik doelde eigenlijk nog 't minst op jouw post. Kansloos was het zeker, maar niet belachelijk slecht van de Bakker. Het niveauverschil was gewoon groot, dat kan gebeuren.
Thiemo moet echt snel wat gaan veranderen aan zijn spel. Het is allemaal van hetzelfde. Geen spreiding, geen druk. Tegen de nrs 50 en lager kom je er vaak nog mee weg maar tegen de toppers werkt dat niet. Die slaan die ballen met hun power weg. Als ie wat sterker wordt kan ie veel en veel beter.
Maar ja toch weer 90 punten voor de ranking en waarschijnlijk weer een stijging
Monfils en Tipsa maken er echt een prachtshow van Notworthy
Klasse Gael en Richie.
Keurig inderdaad van deze heren, mooie Franse clash zou dat zijn de volgende ronde. Allez!
Gasquet levert z'n break voorsprong in. Die zal zo de TB wel verliezen en vervolgens in 4 sets aan de klungels krijgen.
Nee man, mentaal ijzersterk deze Fransman :8:
Fish begint weer dramatisch, ben benieuwd wat voor reeks gewonnen games hij vandaag weet neer te zetten.
Fish begint weer dramatisch.
Anderson wordt bij iedere gamewissel behandeld...over en sluiten Icon_evil
Fish-Clement of Federer-PHM. Lastig kiezen.
Nishikori Icon_evil
Anderson Icon_evil

Fish, Federer en Blake - do me a favour today
mindlight Wrote:Fish-Clement of Federer-PHM. Lastig kiezen.

Eentje op tv, eentje op de laptop :Big Grin
Jeetje die Clement speelt ook wel geweldig zeg
Fish speelt erg angstig.
Iedere partij op US Open al.

Zal hij teveel druk voelen, omdat hij zichzelf een kans geeft om ver te komen....
mindlight Wrote:Yep, maar wel in combinatie met fouten die ik Murray eigenlijk nooit zie maken. Dat 2e SP moet in de highlights van de US Open komen, wat een geniale misser.

mindlight Wrote:Ik zit het niet meer te kijken. Google loopt helaas achter, maar ik moet en zal dat SP terughalen. :lol:

Qua cijfers ziet het er nu wel mooi uit, maar tegen Lacko had ik niets minder verwacht.

Daar is ie dan eindelijk, check vanaf 1:30. Nu zo achteraf is het minder spectaculair dan in mijn herinnering, maar blijft wel een mooie, voor Murray vreemde, misser.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://v.youku.com/v_show/id_XMjAzNDc2NDQw.html">http://v.youku.com/v_show/id_XMjAzNDc2NDQw.html</a><!-- m -->
Gasquet mist een 0-30 en wordt in de volgende game gebroken. Bijzonder matig dit.
Anderson gaat serveren voor de 3e set.
Dit zijn verre van ideale omstandigheden met deze wind voor Fish en Federer..beide hebben een speltype dat hier niet echt voor geschikt is dus ik voorzie lastige wedstrijden...Fed zal het op zijn klasse nog wel redden tegen PHM maar ik ben bang voor Fish...