FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het verval in spelpeil van Wawrinka is wel schrijnend zeg.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Haha, denk je dat een setje me aan het twijfelen brengt? :lol:

Ik dacht opeens weer aan onze weddenschap en dat we die nog even moeten finetunen. Lijkt me wel zo handig nu de 1e week alweer bijna voorbij is.

Mwa, we waren allebei overtuigd van ons gelijk, en het lijkt mij niet meer dan fair dat de periode ook gelijk is.
Odds-wise is dat natuurlijk totaal niet fair, maar goed, als jij er aan vast houdt, ben ik de beroerdste niet.
mindlight Wrote:Het verval in spelpeil van Wawrinka is wel schrijnend zeg.
Van Murray andersom ook.
Ad, je bent toch zelf de weddenschap aangegaan... :-s
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Haha, denk je dat een setje me aan het twijfelen brengt? :lol:

Ik dacht opeens weer aan onze weddenschap en dat we die nog even moeten finetunen. Lijkt me wel zo handig nu de 1e week alweer bijna voorbij is.

Mwa, we waren allebei overtuigd van ons gelijk, en het lijkt mij niet meer dan fair dat de periode ook gelijk is.
Odds-wise is dat natuurlijk totaal niet fair, maar goed, als jij er aan vast houdt, ben ik de beroerdste niet.

Oddswise als je iedere speler gelijke kansen geeft niet nee, wel als je kijkt naar het niveau van de resterende spelers in zijn schema. Murray kan het alleen zelf verzieken imo.
goed om te zien dat Murray aan het tennissen is en niet alleen maar sliced.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Haha, denk je dat een setje me aan het twijfelen brengt? :lol:

Ik dacht opeens weer aan onze weddenschap en dat we die nog even moeten finetunen. Lijkt me wel zo handig nu de 1e week alweer bijna voorbij is.

Mwa, we waren allebei overtuigd van ons gelijk, en het lijkt mij niet meer dan fair dat de periode ook gelijk is.
Odds-wise is dat natuurlijk totaal niet fair, maar goed, als jij er aan vast houdt, ben ik de beroerdste niet.

Oddswise als je iedere speler gelijke kansen geeft niet nee, wel als je kijkt naar het niveau van de resterende spelers in zijn schema. Murray kan het alleen zelf verzieken imo.
Voordat je nog meer onzin gaat praten, laten we het maar gewoon op dezelfde periode houden. Ik ben met lef de weddenschap aangegaan, dat wil ik wel zo houden.
Keurig Stan, iig die TB en daar dan maar knallen!
Simon staat ook aardig te tikken trouwens.

En Murray is vreselijk aan het kloten. Anders mis je even twee hele makkelijke ballen in 1 game...
Nou, de TB. Als Wawrinka deze verliest is het direct over, bij winst blijft het nog even interessant.
Murray begint wel erg sterk aan die TB zeg, serve volley op die 2e service was slim.
Die backhand slice returns van Waw zijn wel echt dramatisch zeg, dat ie daar niet constant op serveert.
hup andy
Haha, daar gaan we al.
OMG Waw, wat doe je nou toch steeds.
Hop, dat is wraak nemen!
Murray speelt echt fantastisch zeg.

Als hij dit niveau kan vasthouden wint hij het.
Vond het al heel wat dat Andy niet 'come on!' riep na die df. Dat hij toch een keer de sportiefste is...
Ik ben het met je eens hoor Buurs, Murray speelt erg goed, maar ik snap jouw commentaar op wedstrijden totaal niet, als ik deze posts vergelijk met de pot van Djoko gisteren.
Ad Wim Wrote:Vond het al heel wat dat Andy niet 'come on!' riep na die df. Dat hij toch een keer de sportiefste is...

Ik geloof niet dat Wawrinka dit onsportief bedoelde, al kwam het nu wat beroerd over. Maar inderdaad, geen come on viel mij ook mee. Waw is wel een meester in het weggeven van een set voorlopig, al haalt Murray het in de TB zelf.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Vond het al heel wat dat Andy niet 'come on!' riep na die df. Dat hij toch een keer de sportiefste is...

Ik geloof niet dat Wawrinka dit onsportief bedoelde, al kwam het nu wat beroerd over. Maar inderdaad, geen come on viel mij ook mee. Waw is wel een meester in het weggeven van een set voorlopig, al haalt Murray het in de TB zelf.
Ik zag hem ook niet verontschuldigen. Dat Murray het punt weggeeft, is natuurlijk stom.
Klasse TB Andy, NID!
Ohh daar heb ik niet op gelet, ik had in eerste instantie niet eens door waar Murray zich zo over opwond. Goed, ik ga er een film ingooien en even via het SB de 2e set volgen.
Haha die Ad. Zit altijd Murray af te zeiken.... maar nu heeft ie hem in zijn team (net als tig anderen) en is ie blij met hem
Het was even inkomen, maar het is nu toch wel kampioensvorm hoor, tering wat een game.
Hij speelt ook voor het eerst in vroege ronden voluit ipv dat geslice.
Zoals ik al zei, was ie de afgelopen rondes ook heel goed en aanvallend. Hopelijk piekt ie niet te vroeg.
Haha, wat een dramagame dan opeens Undecided
Rafa veegt Simon =D>
Het lijkt trouwens geen incident, want Wawrinka roept nu 'allez' op elke fout van Murray.