FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Harrison :cry:
buurs Wrote:5*-4 llodra

nu cruciaal dat hij houdt.

15-0

30-0 Notworthy

Undecided 40-0

berdych geen schijn van kans :o

en de 3e love game op een rij en 2-0 in sets :-({|=
Yep, ik vermoed een snelle break voor Llodra in de derde set, dan een rebreak gevolgd door opgave Llodra.
Ad Wim Wrote:Harrison :cry:

wat een mentaal beest is het toch Undecided
En zijn zoveelste lovegame. 7-6 6-4. Hij moet 't wel in 3 sets doen. Laat het aub niet gebeuren dat Berdych me voor de zoveelste keer naait en dat 't voor de zoveelste keer via een 5 setter gaat. Remember Istomin @ Wimbledon. bijv.
Wtf, Berdych. Icon_evil
mindlight Wrote:Maar dat lokt Murray ook gewoon uit. Alles half court, totaal geen idee erachter, en alle punten worden gemaakt door fouten of winners van Lacko.

Hier wel een goede return eindelijk.
Neemt niet weg dat Lacko gewoon heel erg goed speelt. Je moet het maar kunnen, zoveel met 200 kmh weg slaan. En dan ook nog die toverbal.
centre court Wrote:En zijn zoveelste lovegame. 7-6 6-4. Hij moet 't wel in 3 sets doen. Laat het aub niet gebeuren dat Berdych me voor de zoveelste keer naait en dat 't voor de zoveelste keer via een 5 setter gaat. Remember Istomin @ Wimbledon. bijv.

i know cc...ik ben er daarom ook nog niet gerust op.

llodra wel een klasse beter tot nu toe.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maar dat lokt Murray ook gewoon uit. Alles half court, totaal geen idee erachter, en alle punten worden gemaakt door fouten of winners van Lacko.

Hier wel een goede return eindelijk.
Neemt niet weg dat Lacko gewoon heel erg goed speelt. Je moet het maar kunnen, zoveel met 200 kmh weg slaan. En dan ook nog die toverbal.

Yep, maar wel in combinatie met fouten die ik Murray eigenlijk nooit zie maken. Dat 2e SP moet in de highlights van de US Open komen, wat een geniale misser.
Harrison maar weer eens kansen op de service van Ljubo. zal haggie hier weer een 5e set escape meemaken?
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Harrison :cry:

wat een mentaal beest is het toch Undecided
Hij breakt op love terug, hahahahaha!
Mentaal beest Harrison breakt Hakkuh
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maar dat lokt Murray ook gewoon uit. Alles half court, totaal geen idee erachter, en alle punten worden gemaakt door fouten of winners van Lacko.

Hier wel een goede return eindelijk.
Neemt niet weg dat Lacko gewoon heel erg goed speelt. Je moet het maar kunnen, zoveel met 200 kmh weg slaan. En dan ook nog die toverbal.

200 kmh :o
wat een grapjas ben je toch ook Undecided
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Harrison :cry:

wat een mentaal beest is het toch Undecided
Hij breakt op love terug, hahahahaha!

:8:

llodra naar 0-30 [-o<
omg, wat een misser van llodra voor 2 bp :eeeek:
omg wat een kans op 15-30.
Ik dacht even grof geld op Berdych te gaan zetten, maar de winst zit al ingeprijsd. Hij staat op 2.80 Undecided
bp en dus mp voor llodra!
En nog maar eens een afzwaaier van Berdych. BP voor de beslissing!
was een kans zeg.
2e mp!
Harrison =D>
Granollers Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Tuurlijk Ryan! Notworthy
bal op de lijn ](*,)

dit gaat fout #-o
klasse harrison en feli ML met Granni!
Prachtig voor zo'n jongen. Laat die organisatie maar zien dat jij die WC had moeten krijgen!
Dank CC!
3e kans voor de volleykoning!!!!!!!!!!

ALLEZ!!!
Nog maar een mp voor Llodra!