FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
dat wil ik voor jou latr vanmiddag wel doen OD. no prob.
Ik dacht dat het over 1 ronde ging... nu ben ik slechts tussentijds koploper, jammer.

Monfils - Djoko 6-4 4-6 4-6 4-6
Soderling - Federer 3-6 4-6 4-6
Youzhny - Wawrinka 6-3 4-6 7-6 6-4
Nadal - Verdasco 6-4 6-4 6-3
_Tampie Wrote:Ik dacht dat het over 1 ronde ging... nu ben ik slechts tussentijds koploper, jammer.

Monfils - Djoko 6-4 4-6 4-6 4-6
Soderling - Federer 3-6 4-6 4-6
Youzhny - Wawrinka 6-3 4-6 7-6 6-4
Nadal - Verdasco 6-4 6-4 6-3

je bent winnaar van de 1e ronde + de enige die 1 wedstrijd volledig goed had + grote kanshebber op de eindzege + een goede FTM-manager door je keuze met Youzhny in je team!
Hoe Verdasco gister dat MP benutte. Notworthy

Nadal trouwens hele toernooi nog niet gebroken, ook knap.
Eurosport zendt nu weer ff Nando-Ferrer uit. Die forehand van Nando... :o :o so gooooooood!
Ongelooflijk hoe je het toch weer voor elkaar krijgt Haggie, ik had vooraf werkelijk waar geen stuiver gegeven voor de kansen van Verdasco.
Hag zat bij mij thuis zijn team te maken en nam elke 3 min een ander team met de meest rare mannen erin. Uiteindelijk kwam ie op een team met vrijwel alleen verrassingen(dit team dus). Wie neemt nou Ljubo, Verdasco, Youzhny, Soderling enz? Vervolgens hebben ze ook nog bijna allemaal een 5 setter nodig in de 1e ronde en nu zijn ze ineens in topvorm. :Big Grin
Ho Ho, ik had ook Murray he :wink:
Dat was nog je slechtste keuze achteraf. :wink:
ik kijk vanaf 5-5. djko domineert. pak die tb. **3-0
monfils kan niet meer doen dan verdedigen. weergaloze tb van djoko! Hakkuh
er staat echt vee te harde wind. geal flipt heleaal. 76 *3-0 voor djoko nu. voor de hoge opgooi an robin is dit vanacht niet best, maar de perfecte bh van fedex is nu ook niet zo perfect meer.
Ik val in herhaling, maar wat speelt die Djokovic weergaloos goed dit toernooi zeg.
En ook de volgende 2 5-setters vallen goed na een 0-2 en 1-2 achterstand in sets Undecided
buurs Wrote:En ook de volgende 2 5-setters vallen goed na een 0-2 en 1-2 achterstand in sets Undecided

Je bent wel een ongelooflijke jankbal. Kijk nou eerst naar je eigen laffffffe team #-o
Haggie Wrote:
buurs Wrote:En ook de volgende 2 5-setters vallen goed na een 0-2 en 1-2 achterstand in sets Undecided

Je bent wel een ongelooflijke jankbal. Kijk nou eerst naar je eigen laffffffe team #-o

heb ik geluk gehad?
Buurs heeft natuurlijk wel gelijk maar als de finale Nadal-Federer wordt en Roger zou winnen ben je uiteindelijk weinig opgeschoten. Denk dat de kans op finale Nadal-Federer 80-85 % is
Al mijn briljante posts zijn weg, maar bij deze herhaal ik nog maar even mijn verwachting dat Djoko de finale haalt.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:En ook de volgende 2 5-setters vallen goed na een 0-2 en 1-2 achterstand in sets Undecided

Je bent wel een ongelooflijke jankbal. Kijk nou eerst naar je eigen laffffffe team #-o

heb ik geluk gehad?

Stille Wrote:Buurs heeft natuurlijk wel gelijk maar als de finale Nadal-Federer wordt en Roger zou winnen ben je uiteindelijk weinig opgeschoten. Denk dat de kans op finale Nadal-Federer 80-85 % is

Zeggen allebei de mensen met Fedex en het kleine kneuzen team :lol: .
Een wedstrijd gaat over een best of 5. Dan moeten ze het maar afmaken. Ik zie het probleem niet. Ik geef toch aan dat ik ging gokken, ofniet dan?
Daarbij ging ik voor alles of niets. Federer mag het toernooi gewoon niet winnen, anders heb ik pech gehad.
Als ik iedereen kwijt was voor de kwartfinale was het logisch geweest en nu is het geluk. Ze zijn gewoon in vorm. Jammer dat Fedex en Nadal dat ook zijn.

Hup Djoko en the Youz!
Klein team? Volgens mij 3x zo groot als die van jou Undecided
Dat zegt ie toch? Allemaal kleine kneuzen in jouw team. Ik vind het mooi dat Haggie wél durft in zo'n week, en ook wel aardig dat een beloning volgt.
Stille Wrote:Klein team? Volgens mij 3x zo groot als die van jou Undecided

lees nou eerst eens..
mindlight Wrote:Dat zegt ie toch? Allemaal kleine kneuzen in jouw team. Ik vind het mooi dat Haggie wél durft in zo'n week, en ook wel aardig dat een beloning volgt.

haha idd. Als ik voor zekerheid had gekozen, had ik precies hetzelfde team gehad. Fed/mur + nishi/harr etc.. BORINGGGGG!!!
Stille wil gewoon 10e blijven staan, dat mag natuurlijk!
ja man
sterke reactie :roll:
ja man
je staat nu toch 9e al, met tampie in het zicht. ohneee die heeft jou ingehaald! =D>
ja man
Ik heb 1 van mijn mannen in de finale nodig [-o< , maar wie dat gaat worden..... 8-[

1 or 2 times luck please! :razz:
Kan er helaas vanavond niets van zien maar hup youzhny en hup federer