FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik zie hem ongeacht winnaar van Nalbi/Verdasco als favoriet, zoveel consistenter.

Het zou leuk zijn als Almagro eens wat ballen richting backhand van Querrey zou gaan spelen.
Zoals de eerste games gingen en wat ik van Beest gezien heb, pakken die andere jongens hem wel. Maar ja, wat je zegt, sinds die eerste set is het een stuk minder geworden.
Tja, dit was wel te verwachten, dat Nalbi nog niet klaar zou zijn voor een GS. Daarom was het ook belachelijk dat ie na zijn winst in Washington als 4e favoriet werd betiteld.

Maar Verdasco was ook echt goed.
Ja, dat verbaast me. Ik heb Verdasco 1,5 set zien spelen tegen Fognini en dat leek nergens op. En uhhh, 45 UE is niet echt best.
Sam N.I.D. Mooie cijfers, 42 winners tegen 27 UE en een easy win.

Lopez klasse tot nu toe!

Hup Simon en Wawrinka
Ze hebben Djokovic-Fish morgen in de dagsessie gezet =D>

Stahkovsky geef nou op joh, dit werkt toch niet zo
Lekker Stan. Come on!
come on gilles
0-30 ----> set Sad
Die Wawrinka staat te spelen zeg :eeeek: =D>

Ik hoop dat hij wint.
Nu trouwens die pot nog bezig is ML, moeten we ook iets afspreken over de duur van de tegenprestatie. De kans dat Murray de finale haalt, is natuurlijk een stuk kleiner dan dat ie die niet haalt, ook al geloof ik er in.
Ik had mijn duur al aangeboden, en als jij die kans een stuk kleiner acht, moet je die weddenschap niet aangaan....
Ik doe een (redelijk) voorstel, maar daar ga je dus niet mee akkoord?
Wtf, lekker Wawje!
Uhh dan heb ik niet goed gelezen denk ik. Ik zie geen voorstel...
Murray heeft het wel vaker zwaar tegen Wawrinka, dit komt nog wel goed.
mindlight Wrote:Uhh dan heb ik niet goed gelezen denk ik. Ik zie geen voorstel...
Ik een half jaar, jij een jaar.
Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Wawrinka choket alleen als een malle nu...
Wat heeft Waw de afgelopen tijd gedaan? Hij serveert echt heel hard Undecided
Ad laat zich hier weer eens kennen :lol:
Wawrinka Undecided
Wawje #-o
Tuurlijk Murray, als het echt moet zo'n game spelen!
Het is meer, Tuurlijk Wawrinka, als je het af kan maken zo'n game spelen!
mindlight Wrote:Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Haha, denk je dat een setje me aan het twijfelen brengt? :lol:

Ik dacht opeens weer aan onze weddenschap en dat we die nog even moeten finetunen. Lijkt me wel zo handig nu de 1e week alweer bijna voorbij is.
Is Ad nou voor Murray?
mindlight Wrote:Het is meer, Tuurlijk Wawrinka, als je het af kan maken zo'n game spelen!
Het is maar vanuit welk oogpunt je het bekijkt.
Jammer van Stakhy maar als 't tegen held Lopez is kan ik 't hebben. Nu al bij de laatste 16. En dan moet zijn beste seizoen(indoor) nog beginnen. =D>
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik had het sterker gevonden als je daarmee gekomen was voordat je had gezien dat Murray alle hoeken van de baan op geslagen werd, bijvoorbeeld als reactie op de post waar ik spottend opmerk dat Blake jouw avatar voor 2011 is. Het is in ieder geval goed om te zien dat je zelf ook behoorlijk aan het twijfelen bent gebracht over de kansen van Murray.
Haha, denk je dat een setje me aan het twijfelen brengt? :lol:

Ik dacht opeens weer aan onze weddenschap en dat we die nog even moeten finetunen. Lijkt me wel zo handig nu de 1e week alweer bijna voorbij is.

Mwa, we waren allebei overtuigd van ons gelijk, en het lijkt mij niet meer dan fair dat de periode ook gelijk is.