FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lol. Ik kijk ook even de TB bij Blake. Hij verliest 'm met 7-1 en slaat echt letterlijk 5 ballen meer dan 2 meter uit. Hij kan er echt niets meer van. Als Polansky zo blijft serveren gaat ie gewoon winnen.
Meteen de break voor Berankis in de 5e set. Stop er maar mee Jurgen. Dit heeft geen zin meer. :razz:
Die TB zag ik ook toevallig even, en je hebt helemaal gelijk, wat een gefaal. Ofwel de bal ging onderin het net, ofwel de bal was ver buiten bereik van hawkeye.
Klasse Blake :8:. Wel jammer van Berankis, maar al met al een topdag gisteren.
mindlight Wrote:Al die potjes moeten andersom vallen. Kijkend naar de belangrijke potjes in het programma van vandaag:

Cuevas - Fish. Cuevas worstelt al het hele seizoen en is niet zoveel meer, zou niet al te lastig mogen zijn voor held Mardy.
Davydenko - Gasquet. Normaal gesproken zou Davy dit vrij simpel moeten kunnen winnen, maar ik heb wel vertrouwen in de Franse held.
De Bakker - Dodig. Niet alleen voor FTM belangrijk, maar met name voor het Nederlands tennis. Hup Thiemo!
PHM - Rufin. Na zijn heroische overwinning tegen Hewitt wacht nu Rufin, ik voorzie geen problemen.
Soderling - Dent. Soderling zal wakker zijn en zeker door de andere upsets vandaag een andere mentaliteit tonen, 3 makkelijke setjes.
Polansky - Blake. Polansky had een erg gemakkelijke eerste ronde, dit is andere koek.

:-({|=
Sure. Anderson wint 5e set TB en Berankis van 4-2 naar 5-7 in de 5e set. Het is dat Berdych er uit is, verder is het 1 groot drama.
Lekker Kevin, ontzettende coming man. Nu ook Gasquet pakken.

5e set TBs zijn wel erg jammer trouwens, zo krijg je nooit epics.
Ja, ik vind dat ook zonde, hoewel het qua weer misschien maar goed is deze week. Daarbij vallen ze alles behalve verkeerd Wink

Anderson is zeker coming man, maar Gasquet is in goede vorm. Ik heb daar goede hoop op een Gasquet-Monfils R4.
Ik op Tipsarevic-Anderson.
Dat je die hoop hebt kan ik begrijpen, maar ik zie ze toch niet als de favoriet. Ik hoop dat de bookies met jou meegaan, dan valt er wellicht nog wat aan die potjes te verdienen.
Als ze allemaal zo spelen als in de vorige ronde, wordt het Tipsa-Gasquet, maar Tipsarevic is wisselvallig en Gasquet ook. Bovendien is Anderson wel erg lastig te breaken als ie 75% 1e services blijft slaan. Vannacht ook maar 1x gebroken in 29 servicegames :eeeek:
Dat zijn keurige stats! Als het Gasquet-Tipsa zou worden zou ik er wel mee kunnen leven trouwens.
zeg, tennisser, ik wilde graag eens een stomme vraag stellen.

bij die tournooi indeling/plaatsingslijst viel mij op dat bij de kwarten niet de volgende geplaatsten aan elkaar worden gekoppeld. 1-8.2-7. 3-6, en 4-5.

soderling is 5de geplaatst, en die zit in het kwart van federer dacht ik. heb ik een fout schema gezien of doet met dit altijd zo? of heeft het te maken met de nrs 9-16?
dat is de afgelopen jaren inderdaad veranderd. alleen 1 en 2 worden nog op vaste plekken ingedeeld.
Klasse Djoko =D>
waf Wrote:zeg, tennisser, ik wilde graag eens een stomme vraag stellen.

bij die tournooi indeling/plaatsingslijst viel mij op dat bij de kwarten niet de volgende geplaatsten aan elkaar worden gekoppeld. 1-8.2-7. 3-6, en 4-5.

soderling is 5de geplaatst, en die zit in het kwart van federer dacht ik. heb ik een fout schema gezien of doet met dit altijd zo? of heeft het te maken met de nrs 9-16?
1 en 2 staan vast, zoals Mac al aangaf.
Voor de 3e en 4e geplaatste zijn 2 plekken gereserveerd in het schema. Deze worden wel geloot wie op welk plek komt.
Hetzelfde geldt voor 5 t/m 8, 9 t/m 16, 17 t/m 32.
Mitch Wrote:
waf Wrote:zeg, tennisser, ik wilde graag eens een stomme vraag stellen.

bij die tournooi indeling/plaatsingslijst viel mij op dat bij de kwarten niet de volgende geplaatsten aan elkaar worden gekoppeld. 1-8.2-7. 3-6, en 4-5.

soderling is 5de geplaatst, en die zit in het kwart van federer dacht ik. heb ik een fout schema gezien of doet met dit altijd zo? of heeft het te maken met de nrs 9-16?
1 en 2 staan vast, zoals Mac al aangaf.
Voor de 3e en 4e geplaatste zijn 2 plekken gereserveerd in het schema. Deze worden wel geloot wie op welk plek komt.
Hetzelfde geldt voor 5 t/m 8, 9 t/m 16, 17 t/m 32.

ok, nou ja, bij nader inzien vind ik het ook zo gek niet. zo hard is die top 10 nou ook weer niet.
Hierbij nog het onderscheid dat 17-24 tegen 9-16 wordt geloot en 25-32 bij 1-8.
De kans dat Robredo, Harrison en Hanescu is wel aanwezig toch? Leuke quotes!
_Tampie Wrote:Hierbij nog het onderscheid dat 17-24 tegen 9-16 wordt geloot en 25-32 bij 1-8.
En 9-12 loot tegen 5-8 en 13-16 loot tegen 1-4.
Lasten ze nou vanavond voor het Nederlands Elftal een regenpauze in ? Undecided
Is dit het voetbalforum?
Daar heb je Ad Haggeman ook weer :lol:
Regent het daar hard?
Na achten wel ja maar ik als het zeg gebeurt het niet. Laten we hopen dat ik er weer naast zit maar het schijnt echt klote weer te gaan worden
Ik zit eens wat van die webcams te bekijken maar volgens mij schijnt gewoon de zon...
Klopt maar er wordt later wel wat verwacht volgens bijna alle weersites. Laten we hopen op weer een prachtige avond tennis met voor mij maar 1 partij die echt van belang is : Sela-Youzhny.
Voor nu hup Harrison!
Vanmiddag rond 1400 uur stond er 60-70% regenkans. Op weather.com is dat al gedaald. Hop!
Direct de break voor Ryan =D>
Stakhy van 0-2 naar 3-2. Sloop die pupil!