FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Trainer voor Stakh, dat zat er dus dik in met zo'n lange partij. Do it like Llodra!
centre court Wrote:Ik heb 't niet gevolgd maar geeft Benne nou op in de TB? Wat was er aan de hand? En een onderhandse opslag? :roll:

Benneteau had een blessure aan zijn linker pols. Het werd steeds erger en hij kon de bal niet meer opgooien. Vandaar die onderhandse service
Ik was al fan, maar ik word het alleen nog maar meer, wat een gast die Harrison!
Ja dat weten we nou wel
Come on Harrison!
Beest is ook weer lekker aan het walsen.
Daar is de regen dan. Mooi, want ik moet er vandoor.
Het is weer droog al duurt het bij de US Open altijd zo lang voordat er weer gespeeld kan worden
Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!
Maar die Harrison met zijn 18 jaar toch heel knap gespeeld maar ja wat heb je er aan....
Stille Wrote:Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!

En daar zien we direct dat het niet Harrison's 10e GS was....
Stille Wrote:Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!

haha dat meen je niet? 6-3 voorsprong in de tb weggegeven? Wat een mentaal beest. Maar Stakhy natuurlijk NID. Lopez is de volgende!

Chardy die van Gimeno verliest in 4 sets is ook behoorlijk treurig.
Zeg dat ja, leuke opleving in R1 maar het blijft wisselvalligheid troef met die jongen.
Sam staat lekker te hakken zeg. Koppie erbij houden! Ik vertrouw hem voor geen meter
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!

En daar zien we direct dat het niet Harrison's 10e GS was....
Dit slaat nergens op, want er zijn genoeg gasten die meer dan 10 GSs gespeeld hebben en die dit ook overkomt.
En hij breakt wel gewoon terug in de 5e set, anders had ie de TB nooit gehaald.

Los daarvan speelde ie geweldig, echt top 50 waardig. Die jongen staat binnen 5 jaar in de top 10.
Murray trouwens weer een hele goede pot gespeeld, lees ik overal, net als in de 1e ronde. Hopelijk piekt ie niet te vroeg...

En Paire heeft het mentaal sterke bij één wedstrijd gelaten.
Granollers gaat weer tennissen als ie 0-2 achterstaat in sets. Come on Sam
Oh nee Granollers 3UE en een DF en wordt direct op love gebroken
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!

En daar zien we direct dat het niet Harrison's 10e GS was....
Dit slaat nergens op, want er zijn genoeg gasten die meer dan 10 GSs gespeeld hebben en die dit ook overkomt.
En hij breakt wel gewoon terug in de 5e set, anders had ie de TB nooit gehaald.

Los daarvan speelde ie geweldig, echt top 50 waardig. Die jongen staat binnen 5 jaar in de top 10.

Ik ken werkelijk niemand die 10 GS heeft gespeeld, en daarbij mentaal sterk zou zijn, die van een speler van het kaliber Stakhovsky verliest na 6-3 in de TB voor te hebben gestaan. Dat hij goed speelde wil ik best geloven, hij is een groot talent, maar aan zo'n partij einde zie je dat hij er nog niet is.
Ad Wim Wrote:Murray trouwens weer een hele goede pot gespeeld, lees ik overal, net als in de 1e ronde. Hopelijk piekt ie niet te vroeg...

En Paire heeft het mentaal sterke bij één wedstrijd gelaten.

Yep, ook dat is een jong talent waar je dit soort fratsen nog ziet, helaas. Maar ook voor hem geldt dat het wel goed komt.
Sam kappen nou. Al 4 MP gemist, maak het nou af
Granollers mist BP voor 5-5
En nr 5 is raak. Klasse Sam! Easy win
Verdasco heeft ook lopen hakken lees ik. Al was hij dit aan zijn stand verplicht, het is mooi om te zien dat hij het goed. Een verdasco in vorm kan ver komen Icon_twisted :-({|=
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Hier wordt je toch niet goed van. Harrison 6-3 voor in 5e set TB en verliest alsnog

CC WEEK !!!!

En daar zien we direct dat het niet Harrison's 10e GS was....
Dit slaat nergens op, want er zijn genoeg gasten die meer dan 10 GSs gespeeld hebben en die dit ook overkomt.
En hij breakt wel gewoon terug in de 5e set, anders had ie de TB nooit gehaald.

Los daarvan speelde ie geweldig, echt top 50 waardig. Die jongen staat binnen 5 jaar in de top 10.

Ik ken werkelijk niemand die 10 GS heeft gespeeld, en daarbij mentaal sterk zou zijn, die van een speler van het kaliber Stakhovsky verliest na 6-3 in de TB voor te hebben gestaan. Dat hij goed speelde wil ik best geloven, hij is een groot talent, maar aan zo'n partij einde zie je dat hij er nog niet is.
Haha, was je dronken?

En ik zeg ook helemaal niet dat hij er al is, maar ik heb zelden zo'n jong iemand zo goed zien spelen op het hoogste niveau.

Als je hem hoort praten, heeft ie ook alles in zich om een topper te worden. Goede babbel en komt consciëntieus over.
Gewaagde uitspraak trouwens Ad, dat hij binnen 5 jaar in de top 10 staat....

Als hij 23 is, zal hij toch minimaal een GS hebben gewonnen (in jouw ogen).
Please Eurosport, zendt zometeen Robin-Thiemo uit [-o< [-o<

Als die lui naar Kanepi-Jankovic gaan, ga ik huilen.
dan komt het wel goed bij eurosport 2
Als ik die had, was het goed geweest.
Ik denk dat ES 2 idd Thiemo uit gaat zenden. Zij zullen dan de partij daar helemaal laten zien en na het wielrennen op ES1 zal wel Jankovic komen