FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dat was het dan vwb Tursunov, zonde!
Hoeveel mps miste Prz daar nou op eigen service? Daar gaat ie toch niet weer hè.cry
En hij verliest uiteraard de tb, dit zie je van mijlenver aankomen. Ik krijg wel echt medelijden met die jongen. Weer zo'm choke in zo'n belangrijke wedstrijd.
Hmm wat een verrassing. PHM laat zien dat hij mentaal tot de groten der aarde behoort! Notworthy
De koning doet het weer Notworthy

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HJYx8n5mhjY[/youtube]
Haha.. Geweldig! =D>
Met mijn 3000e bericht feliciteer ik Fedex met dit geweldige punt, hier ben je toch liefhebber voor. Op naar de 1000 punten!
Inderdaad geniaal!
Bij Federer is het geniaal, terwijl iedere speler weleens zo'n bal slaat.
Wil ik ze graag van de top 50 van de ATP allemaal even van je zien.....

Danku!
Ik vind het ook geniaal, prachtig om te zien. Ook die kop van Dabul. :Big Grin
Verder erg goede 1e dag. Troefje Ball wint zijn 1e ronde en heeft ook kansen tegen Montanes. Op Kendrick na alle spelers door.
Thiemo heeft het goed voor elkaar met Dodig in de 2e ronde en Soderling in de 3e.
Thiemo heeft idd kansen. Dodig moet echt kunnen en dan stunten tegen een Soderling die niet in topvorm is.
Ik zou het zeer knap vinden als Thiemo ook 5 sets op het niveau van Haider zou kunnen spelen, en dat is wel het minste dat nodig is. Uiteraard hoop ik van harte dat Thiemo die pot wint, maar ik zie het niet gebeuren.
Waarschijnlijk verliest hij weer 1 of meer TB's tegen een top 10 speler. Zou niet de eerste keer zijn.
Bakker heeft 10% kans tegen Soderling.

Bakker speelt te afwachtend, waardoor Soderling continue kan dicteren.
Precies Buurs
Ik wil eerst ff zien of thiemo wel van dodig gaat winnen.
roffaboy Wrote:Ik wil eerst ff zien of thiemo wel van dodig gaat winnen.

daar gaan we, zo chauvanistisch als we zijn, maar even vanuit! :wink:

Voor FTM zou een overwinning van Thiemo op Robin DODELIJK zijn, maar lekker belangrijk!! :-({|=
Wees blij met de 45 pnt van Soderling Hagje \Big Grin/
Scholten! Wrote:Wees blij met de 45 pnt van Soderling Hagje \Big Grin/

met minder dan 2000 punten neem ik geen genoemen natuurlijk. Soderling-Ljubicic finale.
Over drie kwartier iig Bagha en Gulbis op de baan, twee mooie troeven.
Op het programma zometeen:

benieuwd naar de volgende potten:
Lopez - Giraldo
Chardy - Gulbis

niet benieuwd naar de volgende potten:
Nieminen - Gimeno
Baghdatis - Clement
Cuevas - Silva
Schuettler - Paire
Scholten! Wrote:Over drie kwartier iig Bagha en Gulbis op de baan, twee mooie troeven.

Denk dat je blij mag zijn met 50-50 OSmile
Chardy kan een latige opponent zijn, mits hij een goeie dag heeft en dat weet je bij hem nooit. Clement-Bagha lijkt me toch echt een formaliteit. Giraldo heeft kansen tegen Lopez, hoewel hij de laatste 1,5 maand wat aan het verzwakken is. Lopez is echter ook een zak stront. Weet niet wie zei dat Lopez zo mooi speelde, maar heb in R'dam gezien dat het geen publieksspeler is.
Scholten! Wrote:Chardy kan een latige opponent zijn, mits hij een goeie dag heeft en dat weet je bij hem nooit. Clement-Bagha lijkt me toch echt een formaliteit. Giraldo heeft kansen tegen Lopez, hoewel hij de laatste 1,5 maand wat aan het verzwakken is. Lopez is echter ook een zak stront. Weet niet wie zei dat Lopez zo mooi speelde, maar heb in R'dam gezien dat het geen publieksspeler is.

Giraldo gaat ook winnen. Heb 'm bij Stille nog getipt, maar hij heeft er niets mee gedaan :wink:
Stille heeft de tip wel doorgegeven en ik sla die raad natuurlijk niet in de wind. Verder benieuwd naar helden Paire en Cuevas
Klasse ML. Hij pastte helaas niet in mijn team, hij had er eigenlijk wel in moeten staan #-o
Stille heeft Giraldo toch ook? Lopez is natuurlijk een held, zeker op gras. Baghdatis gaat absoluut geen probleem hebben met die ouwe lul, Gulbis wellicht wat meer met Chardy. Als ie nou hier eens door komt zie ik hem een hele diepe run maken.
Lekker diep ja, heerlijk.
centre court Wrote:Stille heeft Giraldo toch ook? Lopez is natuurlijk een held, zeker op gras. Baghdatis gaat absoluut geen probleem hebben met die ouwe lul, Gulbis wellicht wat meer met Chardy. Als ie nou hier eens door komt zie ik hem een hele diepe run maken.

Te snel door zijn team heen gekeken. Ik voel dat dit een gouden (dronken op de kermis) tip wordt. :wink: