FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Anders ga je even van 5-3 naar 5-7 0-5 cry

Tsja dat is de huidige Cuevas tegen Fish on fire. Ik vind het prima!
Fish zet maar weer eens een bagel op het bord Notworthy
11 games op rij verliezen in het huidige mannentennis, zelfs nog op een GS en in de 2e ronde, dat is wel zeldzaam triest zeg. Het wordt nooit weer wat met Cuevas :cry:
Dat lijkt me een erg snelle conclusie, ik ben benieuwd naar zijn Z-A swing volgend jaar. 11 games op rij verliezen overkomt tegenstanders van Fish wel vaker trouwens.
Een geblesseerde Jan Hajek ook ja, dat zegt alles.

En bedoel je dan de challengers in Z-A? Want ik vraag me af of hij de ATP wel in komt...
Dat zal nog lastig genoeg worden inderdaad, hij heeft nog wel e.e.a. te verdedigen. Hij zal wel wat WC's krijgen, en het verder inderdaad in challengers moeten doen. Wil voor mij nog niet zeggen dat het nooit meer wat zal worden.
Montanes =D>
mindlight Wrote:Dat zal nog lastig genoeg worden inderdaad, hij heeft nog wel e.e.a. te verdedigen. Hij zal wel wat WC's krijgen, en het verder inderdaad in challengers moeten doen. Wil voor mij nog niet zeggen dat het nooit meer wat zal worden.
Nooit was ook wat overdreven, maar als je hem vanaf nu maandenlang op 75K laat staan, wordt ie iig nooit meer rendabel. Tenzij ie er wel voor kiest om weer het challengercircuit in te gaan. Maar dan nog...
Hij wordt ook nog maar even gebroken aan het end.
Come on Kei. Deze TB is zo belangrijk
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat zal nog lastig genoeg worden inderdaad, hij heeft nog wel e.e.a. te verdedigen. Hij zal wel wat WC's krijgen, en het verder inderdaad in challengers moeten doen. Wil voor mij nog niet zeggen dat het nooit meer wat zal worden.
Nooit was ook wat overdreven, maar als je hem vanaf nu maandenlang op 75K laat staan, wordt ie iig nooit meer rendabel. Tenzij ie er wel voor kiest om weer het challengercircuit in te gaan. Maar dan nog...
Hij wordt ook nog maar even gebroken aan het end.

Mwa, vorige maand was hij meer dan rendabel, met deze maand erbij was hij over de afgelopen 2 maanden ook rendabel. Ik zie het nog wel zitten, maar klappers zoals in het begin verwacht ik niet meer zo te maken.
Momenteel zit Wozniacki op de wals, wat jammer is want dan is ze weer snel van de baan.
Allez Richard!
2 uit 13 nu voor de Jap
Ja zo kom jer natuurlijk niet
Die Cilic mist me daar een smash op BP tegen en dan is het raak
Wordt tijd dat iemand dat SC gaat repareren. Doet het al bijna een half uur niet

Zit er nog iemand naar Nishikori-Cilic te kijken. Lekker potje!
Ben er weer even, net een briljante film gezien (Vicky Christina Barcelona, absolute aanrader!), nu weer even stukje Nishikori meepikken.

Klasse trouwens Gasquet!
Ok zal eens kijken of ik die film binnen kan halen. Come on Nishi, nog 3 games
Dubbele break nu, dit mag niet meer fout.
YES dubbele break te pakken =D>
Soderling breakt direct Dent
Ik zie geen Soderling op mijn bevroren SB. Weet jij ook tussenstanden van PHM en de Bakker?
Nee helaas. Op bet365.com worden een aantal standen bijgewerkt van partijen op camera banen
Cilic doet een Llodra'tje met die blessurebehandeling en Nishikori is het helemaal kwijt.
Als Nishikori zijn 1e service in krijgt is het een punt, dat is zijn geluk.
Beiden zijn einde latijn na 5 uur in de hitte spelen. Come on Kei! Nog effe volhouden
Oei daar heeft Kei geluk zeg met die overrule
Soderling-Dent 3-1
Yep, dat zat niet tegen. Ik snap Nishikori niet dat hij niet zo'n beetje alle services naar buiten slaat. Als Cilic 2 stappen moet zetten laat hij de bal lopen.

5-1, dit moet genoeg zijn.
niet overdrijven met die film, ml Wink ik geef hem een 6,5. millenium trilogie al gezien of chloe?
Ik zie inmiddels dat Melzer 5-4 voorstaat tegen Berankis en serveert voor de set (15-40). PHM wint 2e set ook 7-6 6-4
De bhakker 6-7 3-1