FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Stille Wrote:Kan er helaas vanavond niets van zien maar hup youzhny en hup federer

Excelsior hoef je toch niet heen. 90e min winnende Fernandez! obv!
:-({|=
Hopelijk heb je een goed strijdplan Youz.. \Big Grin/
Nadal begint iig lekker. =D>
Blessure behandeling bij Nadal. Aansteller heeft wat met zn voetje.
Nou, daar gaat ie dan!

GL Djoko!
Djoko laat in de 1e service game van Fedex meteen een 15-40 liggen. Dat mag natuurlijk niet. Anders krijg je zometeen zelf de deksel op je neus! :letitallout:
Nu 0-40, zoals verwacht Djoko sterker.
30-40, kom op nou Djoko!
En de break =D>
Hakkuh
Magische Djoko... hij is zo goed!! *4-2!
Obv het hele toernooi had dit de finale wel mogen zijn trouwens, al heeft Nadal nog geen tegenstander van formaat ontmoet.
En alweer 4-3, ik vind het wel een mooie pot.
ik moet nu weg. grrr rebreak.. man man
#-o
5e set!!

djo-fed 57 61 57 62!
laat deze 5setter mij dan niet fataal worden, pleaseeee!
kom op djokoo!
Wat een power-tennis zeg.
Prachtpot vond ik het, met een mooie winnaar. Laat Djoko nu ook het toernooi maar winnen.
Het was echt een schitterende wedstrijd. Het feit dat Djoko 2mps wegwerkte getuigd van zijn verbeterde mentale weerbaarheid.

Wat heb ik een hoop schitterende punten gezien :o :eeeek: !!
Dat Djoko zou winnen stond eigenlijk al vast, nadat het een 5e set werd :wink:

Nu morgen nog 1x knallen!
En wéér zo'n laf handje van Federer, Djoko half aankijkend. Niemand houdt van verliezen, maar dat betekent niet dat je je tegenstander geen credit kunt geven. Zeker na zo'n partij. En ook op de persconferentie zat-ie weer met zo'n verongelijkte kop, pet diep over z'n ogen en die paar 'mooie' woorden over Djoko kreeg-ie nauwelijks z'n strot uit. [-(
Haggie Wrote:Het was echt een schitterende wedstrijd. Het feit dat Djoko 2mps wegwerkte getuigd van zijn verbeterde mentale weerbaarheid.

Wat heb ik een hoop schitterende punten gezien :o :eeeek: !!
Dat Djoko zou winnen stond eigenlijk al vast, nadat het een 5e set werd :wink:

Nu morgen nog 1x knallen!
Dat roep ik dus al een jaar, dat ie vooral mentaal zo ontzettend sterk is.
Prachtig voor hem dit. Wel weer erg treurig voor de koning. Weer zo'n choke op de us open...

En die Nadal zeg, veel makkelijker kunnen ze het hem niet maken dit toernooi.Undecided
Prachtig hoe Federer keer op keer die cruciale potten wegchoked :o

Hopelijk kan Nadal zijn lijn doortrekken en de jongste winnaar worden van het grand slam!
Tevens is hij 1 van de weinigen die sinds lange tijd 3 GS achtereen wint in een kalenderjaar!
Dat is Roger nog nooit gelukt :-({|=

Nadal heeft in het hele toernooi net zo vaak zijn service verloren als Federer gisteren in de 2e set Hakkuh
Ik heb de 5e set gekeken, meer heb geen choke gezien. Het was van beide kanten een erg hoog niveau, al maakten ze natuurlijk ook regelmatig een fout.
andre Wrote:Ik heb de 5e set gekeken, meer heb geen choke gezien. Het was van beide kanten een erg hoog niveau, al maakten ze natuurlijk ook regelmatig een fout.

Heb je de game bij 5-5 niet gezien van Federer?

3/4 ue van Federer.
Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....
buurs is gewoon een jankerd!
mindlight Wrote:Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....

ik heb pas vanaf 4-4 in de 5e set iets gezien, dus ik kan verder niet oordelen over deze partij.
djoko speelde de laatste games niet onaardig, maar federer had zijn kansen gewoon moeten pakken.

djoko had er in de 1e ronde uit moeten liggen en heeft daarna geen tegenstander van niveau meer gehad.
Undecided wat een malloot ben je toch ook.
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....

ik heb pas vanaf 4-4 in de 5e set iets gezien, dus ik kan verder niet oordelen over deze partij.
djoko speelde de laatste games niet onaardig, maar federer had zijn kansen gewoon moeten pakken.

djoko had er in de 1e ronde uit moeten liggen en heeft daarna geen tegenstander van niveau meer gehad.

Heb je al eens naar Nadal gekekn? :roll: