FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Van Blake winnen is geen kunst, maar het is leuk dat Djoko goed is. Al zegt dat niet al te veel over zijn uiteindelijke kans op de eindoverwinning en ik denk ook dat ie die niet pakt. Het zou wel prachtig voor hem zijn, en dan kunnen we ook weer een hoop uitspraken van Buurs terug halen.
ze hebben de hele 2e set en vanaf 2-1 in de 3e set laten zien.
kristie zei dat blake in de 1e set alles uitsloeg, dus die hebben ze overgeslagen :8:
Blake had wel pech bij 4-4 idd, maar ook een domme bal. Djoko is al weg en dan nog zo'n bal zo strak mogelijk over het net proberen te slaan....

Djoko speelde niet slecht, maar het enige wat hij deed was de bal diep in het spel houden en dat deed hij goed, waardoor Blake veel afzwaaiers produceerde.

Fish en Gasquet/Monfils zullen voor hem geen problemen vormen, maar Federer zal geen problemen met hem hebben.

Troicki had de trekker in de 1e ronde al over moeten halen....2-1 in sets voor een break in de 3e en een 15-40 op de service van djoko voor de dubbele break ](*,)
Notworthy

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKqXAHdegX8&feature=player_embedded[/youtube]
Mwa, zo zitten er heel wat mensen nog in die al op sterven na dood waren (Soderling, Fish, Melzer, Lopez, Stakhovsky, Montanes). Zo'n eerste ronde doet er in deze fase van het toernooi natuurlijk niet meer zoveel toe.

En ik vind dat je Djoko tekort doet als je stelt dat het enige wat hij deed de bal goed diep houden was. Zijn service liep namelijk zeldzaam goed (ik geloof ergens tussen de 80-85% 1e service in), en ook verdedigend was het gewoon erg sterk, met name op de big points.

Fish is tot de SF de enige die ik Djoko in de problemen zou kunnen zien brengen, Gasquet/Monfils inderdaad zeker niet. Federer-Djoko is wel een erg mooi affiche, maar daar verliest Djoko zo'n beetje standaard van op de US Open.
Dit zegt genoeg over Blake-Djokovic, vanaf 4:19 de TB, die zeer vermakelijk was Smile
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6odv-PdnyGA[/youtube]
Ad Wim Wrote:Notworthy

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKqXAHdegX8&feature=player_embedded[/youtube]

:lol:
Notworthy
Ik denk dat ML even de organisatie een paar dollars heeft toegestoken, aangezien ze Murray weer geen avondsessie geven.

Nalbi-Verdasco om 17 uur =P~
Wat een gepeun bij Nando-Nalbi Big Grin
24 min gespeeld 2-1, gaat snel Big Grin
Wat een niveau joh :eeeek:
Nalbandian maakt veel te veel domme fouten en zijn service loopt voor geen meter
Nando 0 uit 7 op BP
Maar nu wel 1 uit 8 :|
Verdasco is een stuk beter, gek dat Nalbi zo lang bij bleef.
Nalbi is nu al op :lol:
Toch frappant dat beide heren nu al meer UE hebben gemaakt dan Blake gisteren in zijn hele wedstrijd. Geeft wmb toch ook aan dat die partij echt niet van zo'n gek niveau was.
Beest is weer lekker aan het walsen, gaat top 10 worden zo, wie had dat gedacht?
Ik niet, hij heeft een ongekend goed jaar, dat moet gezegd.
Undecided Nalbandian Undecided
Indoor is wel veruit zijn zwakste ondergrond, dus de komende maanden zijn nog wat onzeker. Maar hij staat nu 8e in de CR, zou toch wat zijn als ie de WTF zou halen.
Klasse Nalbi, na die 4 faalpunten op rij.

Ferrer die de WTF zou halen zou bij mij tot een WTF reactie leiden Wink
Ik snap het ineens niet goed meer. Die hele CR bestaat toch niet meer?
Nee, maar dat is het makkelijkst en kortst om de punten tot nu toe dit jaar aan te duiden.
Ahh zo. Hoe staat de top-5 dan nu? Djoko 5e? Aangezien die heel veel punten eind vorig jaar heeft staan.
Inderdaad 5e, maar wel heel dicht achter Soderling.
Begint trouwens weer flink te waaien, jammer.
Ahh ok, nja geeft ook wel wat aan, mooi jaar ook van de Zweed, en Djoko zal alle zeilen richting einde van het jaar moeten bijzetten. Verder nog verrassingen? (of beter nog, waar heb je die CR gevonden?)
Beest wint weer dik. Kan nog best een lastige horde worden voor Verdasco of Nalbi, zeker omdat ie fit is.
Code:
01  Rafael Nadal (ESP)           8975   (45)  (--)   US Open R3              
02  Roger Federer (SUI)          5575   (90)  (--)   US Open R4    
03  Andy Murray (GBR)            4045   (--)  (--)   US Open R3
04  Robin Soderling (SWE)        3825   (45)  (--)   US Open R4  
05  Novak Djokovic (SRB)         3755   (20) (180)   US Open R4  
06  Tomas Berdych (CZE)          3580   (45)  (90)    
07  Andy Roddick (USA)           3260   (90)  (--)        
08  David Ferrer (ESP)           3000   (90) (155)   US Open R3
-------------------------------------------------------------------------------
09  Fernando Verdasco (ESP)      2870   (90)  (90)   US Open R3    
10  Jurgen Melzer (AUT)          2200   (45)  (90)   US Open R4
Weinig echte verrassingen. Murray 3e vind ik nog wel opmerkelijk, en Verdasco 9e ook wel.