FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Ebden op weg naar 180 punten!
nee hewit wint dit wel.
simon eruit zou niet verkeerd zijn
_Tampie Wrote:Ik heb het idee dat Haase last van zichzelf heeft momenteel.

Wanneer heeft Haase niet last van iets???
Altijd als ik hem zie spelen op een GS is er altijd wel iets(zie vorig jaar)..of een fysieke blessure of een mentale blessure :crazy:
Hier verliest Haase toch even 80 punten voor de ranking ook, nu uit de top 60.
Tsonga gaat niet zo soepel...
Er worden wel supergave punten gespeeld zeg bij Tsonga :eeeek:
En maar weer excuses zoeken, die Haase:

I think in the first set, he was lucky. I should have broken maybe once or even twice more. On breakpoints, he had two, three line balls where I almost asked for HawkEye, that close. I think if I can make one of those two games, I win the first set, and of course then the match is totally different because I probably going to play a little bit looser because I'm in front, and now it was the other way around.
Oh oh, alle spelers staan vandaag gepland voor een training, behalve..... Federer.

Dat belooft niet veel goeds :|
buurs Wrote:Oh oh, alle spelers staan vandaag gepland voor een training, behalve..... Federer.

Dat belooft niet veel goeds :|

Beck trekt zich terug, wat een mazzel weer! #-o
Anders gaat Isner even van 3-0 naar 3-5..
Verdomme.

Voor de rest niks verrassends nog.
Belangrijkse potten komen nog, Querrey en Almagro MOETEN winnen!!!
Prima uitslagen weer tot nu toe. Lacko moet het even afmaken en Almagro moet idd winnen.
En Baghdatis straks.
Ik zie nu pas dat Kampke maar 3x gekozen is. Kom op jongen!

Verder moeten vandaag Tomic, Wawrinka en Almagro winnen.
Ad Wim Wrote:Prima uitslagen weer tot nu toe. Lacko moet het even afmaken en Almagro moet idd winnen.
En Baghdatis straks.

Helemaal mee eens!
De belangrijkste echter is Querrey! [-o<
O ja, Tomic natuurlijk ook nog.

Eerste verrassing met de overschatte Fish exit. Gunstig voor Kohl.
Nogal Ad, mocht hij daar 180 puntjes oprapen is het helemaal gunstig.
Prima start Nico! go go go!
Break Lacko, bring it home!
Ook echt 3 belangrijke potten op dit moment en nog 2 belangrijke die gaan komen! :-({|=
Hup Johnny!
Hup Querrey, Bagh, Almagro en Lacko.
Er pakken teveel alternatieven van Federer de punten waarvoor ik ze ingeschat had. Nalbi en wss Kohl gaan er ook nog over heen. Laat zo'n Dimitrov of Tomic er nou eens wat eerder dan verwacht af gaan.
Ad Wim Wrote:Hup Johnny!

Ik zit die pot nu te kijken, maar vind het lastig om voor Isner te zijn. Nalbi blijft toch een held.
Ik zit ook te kijken en klopt, maar wel een held in afbraak. En ik vind Isner ook wel mooi op GSs.
Almagro loopt te kloten.
Maar Lacko gaat goed. Wat een troef is dat zeg, voor dat geld. Must-pick natuurlijk.
Klasse Lacko.
Isner maar ff die TB winnen dan.
Dammit Nico!
Idd, normaliter is ie zo degelijk op GSs...
Nico, lul!

Come on Johnny!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46