FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Als Djoko wint, dan heb ik toch ongeveer 1000 punten achterstand?

Op EB wel ja, maar ik keek even naar het 'peloton' met the usual suspects voor een hoge klassering; andre, cc, stille, kraai, haggie, overdune, scholten, (en laat ik daar buursiaans ook bij noemenSmiletampie. Dat zit tussen 3346 (Stille) en 3140 (Kraai), daar zit jij met 2580 als totaal 560 achterop. Ad zit weer 179 boven Stille.

Kun je weer mooi voor iedere maand een doelstelling maken, om vervolgens de motivatie te verliezen ergens in mei.

dan is mijn team nog beter dan dat ik dacht :razz:
Aangezien het Federer-Nadal topic in het archief is verdwenen en ik in mijn afwezigheid nooit de felicitaties in ontvangst heb kunnen nemen en nog niet de gelegenheid had genomen om te gloryhunten, hier maar even. Leuk om terug te lezen en eenmalig de oude koeien uit de sloot te halen:

September 2006:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel mooi dat je dit topic weer naar boven brengt. Kan ik mooi weer met Geno en Buurs gaa discussieren over het feit dat Nadal de nummer 1 positie over gaat nemen na de AO '07. Na gisteren is maar weer bevestigd dat Nadal nog lang niet constant genoeg is op HC om ook maar in de buurt van Federer te komen, zoals ik al zei.

Dat blijft een feit. Ook al is het in 2009, na de AO van 2007 zal Nadal nr. 1 staan!!

November 2007:
Ad Wim Wrote:Nadal en een finaleplaats op een GS op HC :lol:

Sportief Thomas (augustus 2008):
Ad Wim Wrote:Pfff, die Nadal verdient het wel zeg, wat is die gast aan een ongelofelijke reeks bezig, ironisch genoeg een Federer-achtige reeks :eeeek:

Daar kan je, zelfs ik als niet bepaald Nadal-liefhebber, alleen maar diep de hoed voor afnemen Notworthy

En ook de opvolger van Nadal werd al voorspeld in juli 2007:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Dit zou best kunnen, maar dan is hij de nummer 1 positie na IW, Miami en het gravelseizoen weer kwijt.

Ik denk niet dat Djokovic hem dan al ingehaald heeft...
Mooi, oude tijden herleven. Ik weet nog precies waar ik was toen ik die post over Nadal schreef in augustus 2008 (na de OS volgens mij).
Je gaat mij toch niet vertellen dat als Djoko de AO wint, dat ik dan boven FTM legende buurs sta als broekie he? Hakkuh :wink:

Jammer van mijn last minute wissel waar ik eigenlijk gruwelijk over twijfelde. Eerste ingeving weer he die ik toen niet gevolgd heb. Tomic en Kohlschreiber uit voor Fransoos Monfils :cry:
Ik heb dat ook met Kolhlschreiber die ik eruit gooide. Jammer is dat maar zal je over het algemeen vaker meemaken Sad
Jansoe Wrote:Je gaat mij toch niet vertellen dat als Djoko de AO wint, dat ik dan boven FTM legende buurs sta als broekie he? Hakkuh :wink:

Jammer van mijn last minute wissel waar ik eigenlijk gruwelijk over twijfelde. Eerste ingeving weer he die ik toen niet gevolgd heb. Tomic en Kohlschreiber uit voor Fransoos Monfils :cry:

Geniet er een paar weken van :8:
daarna wals ik over alle figuranten heen :eten:
buurs Wrote:Geniet er een paar weken van :8:
daarna wals ik over alle figuranten heen :eten:

Wie zegt dat ik als debutant een figurant ben? Hakkuh Hakkuh :8: :wink:
Stille Wrote:Ik heb dat ook met Kolhlschreiber die ik eruit gooide. Jammer is dat maar zal je over het algemeen vaker meemaken Sad

Tsja, kost 270 punten. Bij winst Djoko had het me anders plek 5 opgeleverd zonder die wissel Icon_evil :8:
Jansoe wat ben je toch weer lekker fanatiek......
Ik wil de eigenlijk het topic 'kan federer het nog ' weer omhoog slepen
Bocaloca Wrote:Jansoe wat ben je toch weer lekker fanatiek......

Ja. En wat is daar mis mee? :a:
Fanatiek met het gebruik van smileys ja.
Heb net via Unibet een weddenschap geplaatst dat Murray toch de halve finale wint, omdat ik zeer toevallig steeds tegenspoed krijg als ik bepaalde liedjes voorbij hoor komen via Q-Music die ik niet wil horen, zoals Fuck you van Lily Allen, I am a misery van Maroon 5. Hierbij verzeker ik van een win-win situatie. Als Djokovic wint, dan eindig ik in ieder geval in de top 2 van de FTM. Als Murray wint, dan verdien ik mooi ruim 120,- euro. Doe er een voordeel mee zou ik zeggen.
maar is je tegenspoed nou dat djokovic verliest of dat murray verliest?
In eerste instantie dat Djokovic verliest, anders had ik die weddenschap niet geplaatst als ik niet die liedjes gehoord had.
Nog een tip: niet teveel inzetten, want zelfs in reclames hoor ik steeds of ik voor- of tegenspoed krijg. Met name de reclame: gefelicitaart.nl. Die heb ik tot nu toe iedere dag gehoord en mijn team scoort tot nu toe heel goed.
Ik heb het altijd met de tram. Als ik die net mis, dan heb ik de hele dag tegenspoed. Als ik hem net haal, dan heb ik de hele dag voorspoed.
Vreemd want ik heb vanmorgen en vanmiddag in de file gestaan en Rafa won :-)
Stille Wrote:Vreemd want ik heb vanmorgen en vanmiddag in de file gestaan en Rafa won :-)

Zoek zondag ook even een file op aub :wink:
Het gaat nog tussen Overdune en mij voor de weekwinst.
Drie van de vier scenario's zijn goed voor mij. Laat Murray nu eens een keer boven zichzelf uitstijgen, hij moet toch een keer die stap gaan maken!
Djoko in 3. Nid.
Matige pot tot nu toe
Pot van het toernooi voor buurs. Zuur als je beide halve finalisten verliezen....
_Tampie Wrote:Pot van het toernooi voor buurs. Zuur als je beide halve finalisten verliezen....

zit er niet in...djoko veel te goed Sad
Ja, ik zie niet in hoe Murray dit moet gaan winnen. Dat kan alleen als Djoko de teugels laat vieren. In de huidige vorm dendert hij over Murray heen (en zondag over Nadal).
Nadal heeft ook absoluut geen kans tegen deze Djoko...
Murray ergert zich ook weer aan Djokovic. Hij is meer met Djoko bezig dan met zichzelf
Als ik nu zo weer kijk denk ik echt dat Murray nooit een groot toernooi zal gaan winnen. Wat is het weer matig zeg.
26 UE Murray in 11 games
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46