FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Klasse! Wordt een mooie nacht met 5 nederlanders voor een plek in de laatste kwalificatieronde Notworthy
Stille Wrote:Jaaaaaaaa 11-9 !!!!! 5 uit 5 voor de Dutchies !

Echt knap, 5 uit 5. Nu wordt het over het algemeen lastiger, 3 uit 5 teken ik voor!
Gewoon opnieuw 5 uit 5. Niet van dat benauwde :wink:
Met alle respect maar in de volgende ronde moeten we blij zijn als er 2 door gaan

De Bakker-Marti 60-40 (marti echte gravel speler)
Sijsling-Andreev 40-60 (is mogelijk maar dan moet ie super serveren)
Huta Galung-Zampieri 50-50
Bertens-Savchuk 40-60 (laat ze maar verrassen)
Schoofs-Kromacheva 40-60 (Kromacheva zeer groot talent, is volgens mij nog juniore)
Klopt, nr 1 bij de junioren, 16 lentes jong.
Huta zou toch eenvoudig van Zampieri moeten winnen op HC? (i know, het blijft Huta)
Mooi je bent een echte kenner Hakkuh
Haha, las het toevallig op Tennisactueel. Vrouwentennis volg ik nauwelijks.
:Big Grin
Als van Bertens/Schoofs er 1 wint is dat wel mooi zat hoor; Sijsling gaat echt niet winnen dus als de rest dat wel doet heb je 3 uit 5, mogen we zeker tevreden mee zijn.
De Bakker en Huta gaan door, Sijsling kansloos. De vrouwen ken ik allemaal niet.
_Tampie Wrote:Huta pakt Greul in 3, prima! De rest is nog niet aan bod geweest, redelijk wat regen denk ik vannacht? OD?

Ik hou dat niet zo bij, maar het weer is hier sowieso heel wisselvallig geweest.
Vandaag in melbourne (vrijdag) 40 procent kans regen. Volgende week vooral maandag en dinsdag heet (boven de 30) maar vanaf dinsdag tm vrijdag ook elke dag kans op regen
Lekkere loting voor Haase...

Voor ftm wel leuk dat Murray en Djokovic bij elkaar zitten, maar makkelijk wordt het niet.
centre court Wrote:De Bakker en Huta gaan door, Sijsling kansloos. De vrouwen ken ik allemaal niet.

Toch niet dus. Sijsling verslaat Andreev gewoon in 2 sets.
Nette overwinning idd. Thiemo gaat echter wat minder. Stond 4-1 voor deze set...
Huta trouwens ook makkelijk verder... 6-0 6-0 tegen Zampieri...
Thiemo trekt het recht, mooi.

Wanneer komt de loting erin, Tamp?
Zodra Mac klaar is met het afronden van het testen.
Thiemo wint, netjes.
Hij is open! succes allen!
=D> voor de snelle verwerking !
Bam!
Vind et nu al verrot lastig om een team te maken zeg.....
Hier nog 1, welke topper is beroerd, de rest gaat wel.
De topper vind ik nog het makkelijkst, maar dan houd je nog zo veel geld over en dus zo veel keuzes.
Maar even wachten tot de qualis erin staan, die zijn nu wel interessant.
Serieus? Ik vind er 3 vrijwel gelijkwaardig.
Serieus? Dan zou ik heel hard geld inzetten op die andere twee, want bij alle bookies is er eentje heel dik favoriet. En terecht ook lijkt me.
Echt in de grootte van 2,5 voor toernooiwinst, terwijl de rest rond de 7/8 krijgt.
1 echte topper is wel aan te raden dus? Had er vooraf 1 in gedachten, tot ik de loting zag :p
rhubarb Wrote:1 echte topper is wel aan te raden dus? Had er vooraf 1 in gedachten, tot ik de loting zag :p

je moet de winnaar hebben voor een goed begin van het jaar! 2000 punten is veel, erg veel!
Even voor mijn idee, hoeveel punten haalde de beste FTM-speler tijdens de AO vorig jaar ongeveer?