FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Q staan in draw. Wanneer bij ons?
Nu
Overdune Wrote:Thiemo 1-6 1-6 en ook Sijsling eraf. Sad
Verlies van Thiemo verbaast me eigenlijk niet, Gojowczyk verliest maar 9 games in 3 kwalificatierondes. Die is in vorm !!
De Voest en Lacko staan nog onderaan de draw; zijn de enige spelers uit de top 150 die bij een eventuele terugtrekking voor een ll spot in aanmerking komen. En ze zijn natuurlijk al gewoon 16 punten waard.
Lastig hoor met die Djokovic. Je kunt hem haast niet weglaten, maar ik denk gewoon dat hij van Raonic gaat verliezen.
Hij heeft best een lastige loting en mijn gevoel zegt dat hij niet eens de halve finale haalt en toch zal ik hem haast wel moeten nemen.
In de eerste week kun je eigenlijk niet het risico nemen om al op heel spelers een enorme achterstand op te lopen.

We zullen zien, maar ik denk dus Raonic als reuzendoder (en ik neem hem niet). Ik ga er wel geld opzetten bij Unibet!!
kuiper Wrote:Lastig hoor met die Djokovic. Je kunt hem haast niet weglaten, maar ik denk gewoon dat hij van Raonic gaat verliezen.
Hij heeft best een lastige loting en mijn gevoel zegt dat hij niet eens de halve finale haalt en toch zal ik hem haast wel moeten nemen.
In de eerste week kun je eigenlijk niet het risico nemen om al op heel spelers een enorme achterstand op te lopen.

We zullen zien, maar ik denk dus Raonic als reuzendoder (en ik neem hem niet). Ik ga er wel geld opzetten bij Unibet!!

Ik ben het wel met je eens Kuiper alleen ik denk dat Raonic nog net niet de inhoud heeft om van toppers te winnen in een best of 5 dus hij zal er toch af gaan in een lange close wedstrijd.
Mijn gevoel zegt dat Murray hier wel eens kon gaan winnen maar twijfel toch om hem te nemen ook vanwege de reden die jij aangeeft mbt Djoko... :-k
Dan nog moet je Raonic natuurlijk wel nemen voor dat geld.
Denk dat mn team staat. Niet heel tevreden, maar zie weinig andere mogelijkheden.
Ad Wim Wrote:Dan nog moet je Raonic natuurlijk wel nemen voor dat geld.

Dan zie je 'm wel van Roddick winnen, anders kan je beter Roddick nemen.
Uiteraard zie ik hem van Roddick winnen, dat zie ik Haase zelfs al doen.
Ahh, ik beiden niet, en dus Roddick hier in het team. Als hij (zoals ik verwacht) de 180 punten haalt is hij prima rendabel.
Wel of geen Tomic is ook nog een leuke trouwens.
Dat is zeker een leuke. Denk dat veel mensen het wel aandurven voor dat geld, ik voorlopig niet.
Ik wel, maar mijn vertrouwen in hem kent geen grenzen. Mijn team staat trouwens, groter dan ik vooraf had verwacht.
Ad Wim Wrote:Denk dat mn team staat. Niet heel tevreden, maar zie weinig andere mogelijkheden.

Idem,maar bij mij juist kleiner dan ik vooraf had verwacht.
Andere jaren waren er toch veel meer q's te kiezen?
Klopt maar ja als ze niet in de top 150 staan..
Toch nog wat gewijzigd en nu ben ik meer tevreden.
Vanavond maar eens goed voor gaan zitten, lastig hoor!
Absoluut, het is ook zo cruciaal altijd meteen.
Belangrijkste keuze voor mij: Djokovic of Federer+Tsonga..... Het is toch een beetje US Open scenario. Djoko erg duur maar erg favoriet.
Florian mayer is out. De voest is in als lucky loser
Stille Wrote:Florian mayer is out. De voest is in als lucky loser

Ik heb het even in de draw aangepast. Thx Stille!
_Tampie Wrote:Belangrijkste keuze voor mij: Djokovic of Federer+Tsonga..... Het is toch een beetje US Open scenario. Djoko erg duur maar erg favoriet.
Zand in de ogen dit, natuurlijk ga je voor Djokovic.
Ik twijfel wel tussen wel of geen djoko.

Als hij wint (75%?), dan verlies je misschien 600 punten....
buurs Wrote:Ik twijfel wel tussen wel of geen djoko.

Als hij wint (75%?), dan verlies je misschien 600 punten....

Jij maakt toch minimaal 8 teams neem ik aan? :wink:
Ik heb nu 5 teams gemaakt, maar ik speel maar met 1 team in de subleague.
Die is toch het belangrijkst :8:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Belangrijkste keuze voor mij: Djokovic of Federer+Tsonga..... Het is toch een beetje US Open scenario. Djoko erg duur maar erg favoriet.
Zand in de ogen dit, natuurlijk ga je voor Djokovic.

Net als bij de US Open is dat voor mij niet zo vanzelfsprekend. Aangezien iedereen nog op 0 staat, hoef ik weinig zand in de ogen te strooien. De kans op een toernooiwinst van Djokovic is toch echt maximaal 50%. Als alternatief voor Djoko kan ik echter niet anders dan Federer nemen en daar heb ik eigenlijk ook niet zo heel veel vertrouwen in. Murray voelt ook niet goed....
Als Murray loopt te janken voor een groot toernooi is hij meestal wel op z'n best.
Oh, ik had hem nog niet horen janken, maar ik heb gewoon niet zo veel vertrouwen in hem, en voor zijn doen is hij duur zat eigenlijk. Vorig jaar was hij geloof ik 5700 ofzo, dat is toch net wat aantrekkelijker.

O, en Nadal is ook geen optie wat mij betreft. Dus wordt het Djoko of Fed..... en ik weet echt nog niet zeker welke maar ik neig wel meer naar Djoko inderdaad.
Ik denk zelfs dat Djokovic veel minder dan 50% kans heeft, maar het gaat erom wat zijn kans is vergeleken met de rest van het veld.
Ik denk dat ie meer dan dubbel favoriet is vergeleken met de andere toppers, en hij is lang niet dubbel zo duur.