FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Overdune Wrote:Bij Tsonga-Nishi staat op tt overigens gestaakt?!

Zat ergens een oneffenheid in de baan; Tsonga serveerde en de bal kwam niet meer op.

Nishi staat overigens lekker te hakken, *4-2 na zelfs *4-0.

Edit1: 5-2*
Edit2: 0-40 =P~
Edit3: Hakkuh
Nishi op 2-6 6-2 *3-1

[-o<

Edit1: Nishi werkt bp weg en 4-1*..
Edit2: En nog een break! Tsonga smasht op bp, zo'n beetje op de baseline, een bal in het net die wrs uit gegaan was.
Edit3: hup, en set drie is binnen met 6-1, Nishi is on fire Hakkuh
Break voor Tsonga in de vierde, 1-3*. Kom op Nishi!

Edit1: bp, Nishi van 0-30* naar 40-30*..
Edit2: gemist en via adv Tsonga weer deuce
Edit3: Tsonga mist weer gp en deuce #3
Edit4: *1-4
Edit5: 2-4* 40-15* [-o<
Edit6: gemist en *2-5 :x
Edit7: 3-5* en maar weer eens deuce
Edit8: en weer bp gemist, het wordt eentonig
Edit9: toch 3-6, dan maar in de vijfde
Nishi met veel moeite naar 1-0* vijfde set, kom op.

Edit1: 2-1* 40-0*, nu dan!!
Edit2: *3-1 Hakkuh
Edit3: Nishi soepel door naar 4-1* [-o<
Edit4: ook Tsonga wint zn game voor de verandering eens makkelijk, *4-2
Edit5: bp Tsonga..
Edit6: 5-2*, om op nog één!
Nishi Hakkuh
Kei! Held!
Tsonge Tsonga! :dodgy:
Bam!
Verrassend zeg, feli voor de managers met Nishi, mooi keus. Lekker dat Tsonga eruit is, veel gekozen en hij had met bijv. een SF wel heel rendabel geworden. Plus dat ik Tsonga had genomen in het team zonder Djoko.
Ook al. Dan heb je geluk dat ik je overgehaald heb om Djokovic te nemen.
Die sheet van je is dus weinig van terecht gekomen?
pfff ferrer maakt wel effe gehakt van Gasquet zeg
Ik heb helaas wel de verkeerde keuze gemaakt.

In mijn team met Djoko had ik oa Golubev, Nishikori en Kohlschreiber...
Ad Wim Wrote:Ook al. Dan heb je geluk dat ik je overgehaald heb om Djokovic te nemen.Die sheet van je is dus weinig van terecht gekomen?

De sheet liegt nooit. Hij zegt namelijk niet dat Tsonga 100% kans heeft op de QF.
Morgenvroeg wordt het smullen. Ik ga uit van 2 negatieve uitslagen voor mezelf, maar ik kan zo mooi worden! :eten:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook al. Dan heb je geluk dat ik je overgehaald heb om Djokovic te nemen.Die sheet van je is dus weinig van terecht gekomen?

De sheet liegt nooit. Hij zegt namelijk niet dat Tsonga 100% kans heeft op de QF.
Zo kun je het tijd voor jezelf verantwoorden ja...
Blijf jij maar die sheets maken. Als je het zo blijft inschatten, maak ik me geen zorgen.
Zo zie je maar weer, Ad, dat het wel degelijk een kennisspel is.
Murray kondigde meteen een pittige trainingssessie aan na zijn 'saaie' optreden dat niet meer dan 49 minuten in beslag nam.

''Er gebeurde niets op de baan. Ik hoefde niets te doen, alleen de bal terugslaan. Bij elke eerste of tweede bal in een rally maakte hij een fout.''

Het kostte hem in ieder geval weinig energie. Dat was een voordeel, volgens Murray: ''Maar je moet er wel voor zorgen dat je nu in training er vol ingaat om het ritme niet te verliezen.''
Inderdaad, wat een pech dat Murray zo weinig ritme heeft kunnen opdoen :8:

Einde verhaal nu Icon_twisted
Wat een gelul dat Monfils daar niet gewoon van kon winnen. Murray heeft nu geen een normale tegenstander tot de sf. Zag er van tevoren heel anders uit.
Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open.
Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur
Eindelijk eens een nacht zonder mobiel scorebord naast mijn bed :eten:
Stille Wrote:Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open.
Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur

Het is te hopen voor Potro dat het zo laat mogelijk word gezien zijn nog niet zo erg goede fysieke conditie mocht het een erg warme dag worden....zou me trouwens niets verbazen als Federer zelf heeft mogen kiezen of hij de middag of de avondsessie wilde... :roll:
Morgen wordt weer een hete dag, Vandaag was het 37 graden, morgen 35 graden. Vanag woensdag wordt het iets minder : 30 op woensdag en 24 op donderdag. Nu (2200 uur local time) is het er nog 26 graden pff
Zie nu voor het eerst Djoko spelen dit toernooi. Hoe kun je zo goed zijn?
Alles gaat zo fucking makkelijk en ook gewoon een tempo hoger en met meer intensiteit dan bijvoorbeeld Federer.
Stille Wrote:Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open.
Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur

Winst Del P en Berdych in de kwartfinales. Hakkuh Hakkuh Droomscenario, maar daar zal het wel bij blijven...
Jansoe Wrote:
Stille Wrote:Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open.
Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur

Winst Del P en Berdych in de kwartfinales. Hakkuh Hakkuh Droomscenario, maar daar zal het wel bij blijven...

ik droom mee.
Hewitt wint de 3e set en in de 4e mist hij vervolgens een BP om 2-1 voor te komen in die 4e set...
cruijff Wrote:Hewitt wint de 3e set en in de 4e mist hij vervolgens een BP om 2-1 voor te komen in die 4e set...

Djoko moet het motortje zo weer even aan zetten.
Dat hebben we ook weer gehad. Nu een lekker nachtje slapen en klaarmaken voor een ochtendsessie van morgen! :razz:
Stille Wrote:Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open. Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur

Dat wordt even thuis werken morgenochtend!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46