FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
_Tampie Wrote:Oh, ik had hem nog niet horen janken, maar ik heb gewoon niet zo veel vertrouwen in hem, en voor zijn doen is hij duur zat eigenlijk. Vorig jaar was hij geloof ik 5700 ofzo, dat is toch net wat aantrekkelijker.

O, en Nadal is ook geen optie wat mij betreft. Dus wordt het Djoko of Fed..... en ik weet echt nog niet zeker welke maar ik neig wel meer naar Djoko inderdaad.

Ik moet weer eens beter leren lezen. Ik las "Murray voelt zich ook niet goed", maar dat schreef je niet.
Ik zie Djokovic ook als duidelijke favoriet, maar je loopt wel het meeste risico met hem. Ik ga er dus maar niet voor.
Ik denk dat ongeveer de helft maar voor Djoko gaat. Hij is echt reteduur, en heeft toch een mindere indruk achtergelaten de laatste maanden van vorig jaar.
Ik verwacht zelf een groter aantal mensen met Federer dan met Djokovic.
Ik verwacht wel heel veel Djoko, maar minder zou alleen maar mooi zijn. Wordt de AO een stuk spannender wat betreft dit spel.
Hij is idd heel duur, maar de alternatieven zijn gewoon een stuk minder interessant dan op de US Open bijv.
Als Murray nou onderin zou zitten, Federer niet door z'n rug was gegaan, Tsonga beter zou zitten, etc. Maar dat is allemaal niet zo.
Ben heel benieuwd naar de stats.
Ik ben ook wel benieuwd, al zijn ze nu wel lastig te interpreteren met zoveel nieuwe deelnemers. De Q's Zopp, Golubev, die je natuurlijk echt moet hebben, zullen niet meer dan 20% gekozen zijn denk ik. De stats uit de FTM subleague (of eigenlijk de stats tussen de 'old-school' FTM'ers) zal een stuk interessanter zijn. En zeker die van andre, buurs, cc, stille, ad wim, etc die je in de top 10 gaat verwachten op lange termijn. Daar denk ik toch wel dat het % Djoko hoog ligt. Ik pleit ervoor dat zijn verwachtingswaarde het nauwelijks heel noodzakelijk maakt hem te kiezen, maar de top4-alternatieven hebben mijn vertrouwen niet (dus ik met Djoko, idd....). Er is naast hem gewoon nog genoeg over om alle mustpicks te nemen.
Ik switch continue tussen wel en geen Djoko....
buurs Wrote:Ik switch continue tussen wel en geen Djoko....

Hier ook en dan ook nog diverse opties voor het team zonder Djoko. Want neem je dan Murray of de winnaar van Federer/Nadal? Is er een darkhorse die de halve finale kan halen en dus een top 4 gast pakt in het voortraject? Tsonga? Potro? Berdych? Beest?
Toch jammer dat ik Phau niet kan kiezen :wink:
Duik er maar eens in. Worden onrustige nachten de komende 2 weken, dus vroeg naar bed.
Fijn zeg, om mensen nu nog te zien worstelen. Mijn team staat al 1.5 dag en dus ook geen spijt om wissels.
Ik ga ook maar pitten nu en vroeg wekkertje om nog het een en ander te zien
Lol, ik heb er een uitgebreid Excel-bestand voor nodig gehad, maar ik denk dat ik m'n team compleet heb. Ik verwacht op 3803 punten uit te komen (maar dat gaan er uiteindelijk vast veel minder worden) :8: Wat een puzzel zeg!
Ik log ook uit.

Ik laat mijn eerste ingeving staan.
rhubarb Wrote:Lol, ik heb er een uitgebreid Excel-bestand voor nodig gehad, maar ik denk dat ik m'n team compleet heb. Ik verwacht op 3803 punten uit te komen (maar dat gaan er uiteindelijk vast veel minder worden) :8: Wat een puzzel zeg!

Ik stop er ook mee. 3630 punten!
Haha, net alsof jullie dat gaan halen. Haal er maar 500 vanaf.
Tja, het is ook een team zonder Djokovic, dus heel erg veel risico... zit nog tot op het laatst te twijfelen om m'n andere topper te vervangen door djokovic... Edit: Ik log ook maar uit, we zullen zien hoe het uitpakt!
_Tampie Wrote:De Voest en Lacko staan nog onderaan de draw; zijn de enige spelers uit de top 150 die bij een eventuele terugtrekking voor een ll spot in aanmerking komen. En ze zijn natuurlijk al gewoon 16 punten waard.
Is dat laatste zo? Staat niet duidelijk in de regels of die punten tellen.
(Heb me ook ff aangemeld. Als kleine support voor het groter maken van het spel, geen idee of ik dit weer een jaar lang ga volhouden)
Troef van de week is Roddick, come on!
Newbie als ik ben gewoon 19 spelers in m'n team stoppen... Undecided Mijn troeven zijn Ebden en Dimitrov
Tyfus Tomic, verwend kutjong. Verkloot even een 0-40 op 6-5...
En dat na zelf zn service gehouden te hebben na 5x deuce, had mentaal zo belangrijk kunnen zijn om die set te pakken.
Huta Galung wint de eerste set. Ondertussen staat Karlo Melzer eraf te slaan, dat moet Huta ook kunnen winnen. Dan evt derde ronde tegen Federer. Maar goed, eerst dit maar eens winnen. Smile
Ad Wim Wrote:Tyfus Tomic, verwend kutjong. Verkloot even een 0-40 op 6-5...

Tomic na 0-2 sets op 2-2 in sets en 4-4 40-30*. Verdasco slaat een df maar challenget, bal blijkt in en hij wint alsnog de game. #-o
Overdune Wrote:Maar goed, eerst dit maar eens winnen. Smile

Huta verliest de tweede en derde set, de laatste na een 5-2 voorsprong. Icon_evil
5-5 en weer bp Tomic..

Edit1: en weg..
Edit2: bp #2
Edit3: Hakkuh
Wat een held, hij serveert gewoon uit. Notworthy
Tomic, ontieglijke koning Notworthy
Die Huta. Faler.

Nando Sad
Der Tommy wint weer eens een potje, mooi!
Hij had de aanmoediging blijkbaar nodig.