FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Kraai Wrote:Hij zei ook dat hij het na de eerste set al erg zwaar had conditioneel en dat hij het gevoel had iets te moeten veranderen aan zijn spel anders ging hij problemen krijgen...hij probeerde dus vroeger voor de winner te gaan daarna.
Ik denk dat Murray gaat winnen.
Niet hierdoor denk ik. Vergeet niet dat Ferrer een van de zwaarste tegenstanders qua fysiek is. Die houdt gewoon van die lange rally's en speelt desnoods alles 100x terug in het achterveld.
Zijn tactiek is ook om tegenstanders fysiek te slopen.
Murray is heel anders. Die is conditioneel lang niet zo sterk als Ferrer en wil ook het punt eerder afmaken en speelt bijvoorbeeld meer dropshots.
Kraai en stille dekken zich alvast in :8:

Heel veel hangt af van de service van Murray.
Hij moet minimaal 67% 1e serv slaan.
Ook van de service van Djokovic. Als ie elke rally moet spelen, wordt het heel zwaar.
Ad Wim Wrote:Ook van de service van Djokovic. Als ie elke rally moet spelen, wordt het heel zwaar.

2e serv van Murray is veel zwakker.
Daarop kan Djoko zich uitleven.
Ad Wim Wrote:
Kraai Wrote:Hij zei ook dat hij het na de eerste set al erg zwaar had conditioneel en dat hij het gevoel had iets te moeten veranderen aan zijn spel anders ging hij problemen krijgen...hij probeerde dus vroeger voor de winner te gaan daarna.
Ik denk dat Murray gaat winnen.
Niet hierdoor denk ik. Vergeet niet dat Ferrer een van de zwaarste tegenstanders qua fysiek is. Die houdt gewoon van die lange rally's en speelt desnoods alles 100x terug in het achterveld.
Zijn tactiek is ook om tegenstanders fysiek te slopen.
Murray is heel anders. Die is conditioneel lang niet zo sterk als Ferrer en wil ook het punt eerder afmaken en speelt bijvoorbeeld meer dropshots.

Nee ik denk ook niet alleen hierdoor.
Murray maakt gewoon een betere indruk op mij dan Djoko en ik vind dat Murray wat anders tennist dan in het verleden..dichter op de baseline/aanvallender/neemt de ballen eerder.
En Murray heeft natuurlijk nog geen tegenstand gehad, die moet nog topfit zijn. Djoko zag er toch niet al te best uit...in een lange wedstrijd kan dat toch net de doorslag geven.
Quote:in een lange wedstrijd kan dat toch net de doorslag geven.

Maar het wordt geen lange wedstrijd want Djoko wint gewoon in 3.
Waar komt ineens al dat vertrouwen in Murray vandaan? Ouderwets indekken dit jongens.
Toch leuk dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat Federer van Nadal kan winnen op een Grandslam.
Zo obvious dat Federer sterk begint maar gaat choken, Nadal zich terugvecht en wint. Quote 2,4; ik ben voor Nadal vandaag.
Ook al is Djokovic nu de man, dit blijven toch altijd de mooiste wedstrijden. De klassieker van het tennis. Ik ben er klaar voor.
Er zit meer historie aan, ook al hebben Djoko en Nadal al meer HtH gespeeld, er zijn meer epic Fed-Nadal wedstrijden als Djoko-Nadal. Maar dat zou rap kunnen veranderen. Ik kijk misschien wel nog meer uit naar Djoko-Nadal zondag (die er hopelijk komt).
iemand die een stream weet, zonder dat je je moet registreren of wat voor crap dan ook
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html">http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html</a><!-- m -->
nos.nl
Het is duidelijk dat nog niemand Murray heeft zien spelen (speelde elke keer in de nacht) Maakt echt een zeer goede indruk
Federer is nu al aan het domineren. Maar goed dat ik zo naar het werk ga
boooyyaah roger
komt ie weer met zijn booyyaaah, zo irri
Stille Wrote:komt ie weer met zijn booyyaaah, zo irri, als het niet voor een speler is waarvoor ik ook juich

Fixed Your Post
censuur !
Duidelijk: Als nadal niet wat dieper gaat spelen is het een easy game
Federer fucking goed zeg. Nadal slaat de ballen veel te ondiep. Dat moet echt veranderen anders is ie kansloos
grappig, ik herinner me iemand die dat gister al zei...
Denk dat Tony stiekem op t forum zal mee kijken Wink
Prima begin voor Roger, maar het zegt nog niks. Federer begint altijd goed, Rafa altijd slecht.
De 1e 1,5 set is niet echt belangrijk, tenzij Nadal ze wint.

Straks trouwens ook vuurwerk, na 1.5 uur.
Federer zoekt goed de backhand kant op van Nadal
Federer gaat fouten maken
En zo is de break weer terug
En de ene mishit na de andere komt nu van Roger's racket af
3 in 1 game Undecided
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46