FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook al. Dan heb je geluk dat ik je overgehaald heb om Djokovic te nemen.Die sheet van je is dus weinig van terecht gekomen?

De sheet liegt nooit. Hij zegt namelijk niet dat Tsonga 100% kans heeft op de QF.
Zo kun je het tijd voor jezelf verantwoorden ja...
Blijf jij maar die sheets maken. Als je het zo blijft inschatten, maak ik me geen zorgen.

Het heeft helemaal niks met verantwoorden te maken. De sheet die ik maak is volledig objectief en ik ken de imperfectie. Het is alleen een goed hulpmiddel, dat voor mij de te maken keuzes overzichtelijk en inzichtelijk maakt. Ik zal ze dus blijven gebruiken, zolang ik voor het maken van mijn team die 10 minuten kan vrijmaken.
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Wat zou het mooi zijn als DelPotro morgen van Federer wint. Als dan Djo het toernooi wint is het een top Aus Open. Mooie planning morgen. Delpo-Federer na een dubbel en 2 KF dames. De KF dames zijn geen 'vluggertjes' dus ik schat pas rond 0700 uur

Dat wordt even thuis werken morgenochtend!

ka uu tee, zojuist toch een afspraak moeten inplannen voor morgenvroeg...
Het wordt toch afzien voor jou Dannis.
Ik ga morgen voor het eersts sinds half september een hele dag werken. Althans op papier want de stream is toch echt een stuk belangrijker. Vamos Juan Martin y Rafa
Stille Wrote:Ik ga morgen voor het eersts sinds half september een hele dag werken. Althans op papier want de stream is toch echt een stuk belangrijker. Vamos Juan Martin y Rafa

En dat op deze dag! Undecided
Haggie Wrote:Het wordt toch afzien voor jou Dannis.

Nee hoor, ik vind het allemaal prima.
buurs Wrote:Nee hoor, ik vind het allemaal prima.

Hey! Een wedstrijdje van Nadal doet je niets meer? :o
Voor mij moeten Federer en Berdych winnen voor een goede AO mbt FTM.

Ik zou er prima mee kunnen leven als Rafa de finale haalt! :8:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook al. Dan heb je geluk dat ik je overgehaald heb om Djokovic te nemen.Die sheet van je is dus weinig van terecht gekomen?

De sheet liegt nooit. Hij zegt namelijk niet dat Tsonga 100% kans heeft op de QF.
Zo kun je het tijd voor jezelf verantwoorden ja...
Blijf jij maar die sheets maken. Als je het zo blijft inschatten, maak ik me geen zorgen.

Het heeft helemaal niks met verantwoorden te maken. De sheet die ik maak is volledig objectief en ik ken de imperfectie. Het is alleen een goed hulpmiddel, dat voor mij de te maken keuzes overzichtelijk en inzichtelijk maakt. Ik zal ze dus blijven gebruiken, zolang ik voor het maken van mijn team die 10 minuten kan vrijmaken.
Objectief? Het zijn toch je eigen inschattingen?
Ad Wim Wrote:Objectief? Het zijn toch je eigen inschattingen?

Welnee. Ik heb het weleens uitgelegd waar ik mijn getallen vandaan haal, ik denk ergens rond pagina 7 nog.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus het kan eigenlijk nu al in de prullenbak. Bovendien is het zeer subjectief en heb je er dus eigenlijk weinig aan. Kijk als je nou de gemiddelden van 5 bookies neemt, dan kunnen we er nog wat mee.

Getallen van mij zijn gebaseerd op de gemiddelden van 6 bookies Wink

Hier is ie, van pagina 9. Jij had de post erna geplaatst, dus heb je wel gezien denk ik?
Maar dan kost het je nooit 10 minuten.

Los daarvan, heb je er dan nog lol in? Waarde bookies invullen en dan je spelers op basis daarvan kiezen. Leuk joh.
Ad Wim Wrote:Maar dan kost het je nooit 10 minuten.Los daarvan, heb je er dan nog lol in? Waarde bookies invullen en dan je spelers op basis daarvan kiezen. Leuk joh.

_Tampie Wrote:Het is alleen een goed hulpmiddel, dat voor mij de te maken keuzes overzichtelijk en inzichtelijk maakt.

Die sheet heb ik met een minuut of 10 in elkaar staan.
Fed's 1000e vannacht, ik zag deze stats op fok staan;

Quote:# Matches = 999
# Mid-match retirements = 0
# Grand Slam Tournaments Played = 51 + 2 Qualies in 1999
# Consecutive Grand Slam Tournaments Played = 49
# 813-186 Win-Loss
# 70 titles
# Including 16 Grand Slams
# $67,479,965 prize money
# 232 Grand Slam match wins (needs 1 more to equal the record, Connors at 233)

Wat een cijfers!
Mooi moment om er eens soepeltjes af te gaan! Icon_twisted
heavytopspin.com/2012/01/23/australian-open-mens-quarterfinal-projections/
Kom op nou Potro, laat je niet zo gewillig naar de slachtbank leiden!
Die Argentijnse houthakker bakt er verdomd weinig van.
ze zitten er bij vlagen ook wel weer heerlijk op bij king roger
Spijtig dat het niet wat langer duurde, maar ik had toch wel winst verwacht. En Federer is toch nooit moe.
Nadal pakt hem wel.

Potro is er dus nog steeds niet en begin er steeds meer van overtuigd te raken dat hij er ook nooit meer gaat komen.
Ik heb maar een klein stukje gezien, maar had toen ook al snel in de gaten dat het geen wedstrijd ging worden om voor thuis te blijven. Ben derhalve toch maar naar kantoor gereden. Ik vond vooral dat Potro erg slecht bewoog.
Nadal is de volgende!
The Player Wrote:Nadal is de volgende!

Kijk je vanuit Potro?
Geen reacties op het forum.
Voorlopig gelijkwaardige pot!

Nadal moet nu serveren om de tiebreak te halen in de 1e set.
Berdych 6-0 in tbs dit toernooi. [-o<
Berdych mist ff 4sps voor 7-5! Icon_evil

nu tb!
Yesssss!! Het begin is er!!
Haha, wat een bizarre climax. Wat geeft Nadal het hier onprofessioneel weg.
Wel verdiende set.
Wat een pot zeg. 10x beter dan Federer-Del Potro. Hag : forum is al een tijdje dood
Ik zie het al voor me. Berdych wint dit. Fed def berdych, fed def djokovic/murray. Lekker begin zou dat zijn Undecided
Stille Wrote:Wat een pot zeg. 10x beter dan Federer-Del Potro. Hag : forum is al een tijdje dood

Potro was gewoon erg matig. Federer paar klasses beter.
Voor een echte wedstrijd heb je 2 spelers nodig he!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46