FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Mooi, deze vorm wil ik ook tegen Federer zien. Dan wint ie gewoon, zoals vrijwel altijd in best-of-5.

7-2 in best-of-5 voor Nadal, en de 2x winst voor Federer was 2x op Wimbledon.
Mooi potje hoor op de donderdagmorgen 09.30 uur
Ik zie nu dat Federer-Nadal ook een wedstrijd waar goud op het spel staat en de bijbehorende 25(?) euro. Bij Djoko def Federer in de finale pak ik de zege.
Bij federer def djoko is goud trouwens voor Buurs, bij Nadal in de finale doet EBakkennes 't goed. Is dat EBsports? Undecided
Maar het wordt Djoko - Nadal...

Heb geen illussies, CC. :wink:
Ik zie nergens de naam Murray in de finale. De man staat ook geweldig te tennissen
Stille Wrote:Ik zie nergens de naam Murray in de finale. De man staat ook geweldig te tennissen

=P~
Nishikori! :eten:
Ad Wim Wrote:Mooi, deze vorm wil ik ook tegen Federer zien. Dan wint ie gewoon, zoals vrijwel altijd in best-of-5.

7-2 in best-of-5 voor Nadal, en de 2x winst voor Federer was 2x op Wimbledon.

Federer favoriet bij de bookies...waar zou dat op gebaseerd zijn?
Op alle ballen die halfcourt vielen de eerste 2,5 set
Volgens mij is Mac een Federer fan. Droom je er ook over 's nachts? Notworthy
Volgens mij is Buurs een Nadal fan. Droom je er ook over 's nachts? Notworthy
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, deze vorm wil ik ook tegen Federer zien. Dan wint ie gewoon, zoals vrijwel altijd in best-of-5.

7-2 in best-of-5 voor Nadal, en de 2x winst voor Federer was 2x op Wimbledon.

Federer favoriet bij de bookies...waar zou dat op gebaseerd zijn?

Dat voorspelde ik straks al aan o.a. Ad. Gebaseerd op vorm. Mensen gaven Potro ook een goede kans, die ging er even gladjes met 4, 3 en 2 af. Dat Federer niet tegen Nadal zou kunnen spelen is een beetje een fabeltje aan het worden. Hij heeft hem ook 9x verslagen, waaronder de laatste keer in een officieel duel. En dik ook. Hup Roger.
Ik ben wel benieuwd waar jij 's nachts over droomt Stille.
Over Mr Bean Notworthy
stille droomt niet, want hij kijkt de hele nacht op zijn scorebord :8:
Stille Wrote:Volgens mij is Mac een Federer fan. Droom je er ook over 's nachts? Notworthy

alleen de natte dromen Wink
buurs Wrote:stille droomt niet, want hij kijkt de hele nacht op zijn scorebord :8:

Hakkuh
buurs Wrote:stille droomt niet, want hij kijkt de hele nacht op zijn scorebord :8:

en de Pacers :excited:
Ik kan niet meer winnen. Zberg eindigt altijd boven mij.

Federer - Nadal is 9-17
Gravel 2-12
Hard 5-4
Grass 2-1
Aangezien het geen gravel is, is Federer dus licht favoriet.
Stille Wrote:
buurs Wrote:stille droomt niet, want hij kijkt de hele nacht op zijn scorebord :8:

en de Pacers :excited:

En maar blijven hangen in de ziektewet. :wink:
rhubarb Wrote:Ik kan niet meer winnen. Zberg eindigt altijd boven mij.

Federer - Nadal is 9-17
Gravel 2-12
Hard 5-4
Grass 2-1
Aangezien het geen gravel is, is Federer dus licht favoriet.

Unibet zet Federer op 1.57. Ruim favoriet dus.

Edit: Bwin zelf 1.55.
Op deze baan is Federer absoluut geen favoriet.

Hoge stuit en trager dan de gemiddelde hc baan.

allemaal hoge ballen op de backhand van federer en hij pakt max 1 set.
Ben je toch voor Nadal Buurs ondanks Federer in je team? :8:
Op dit punt ben ik het altijd wel met buurs eens. Maakt niet uit wat voor vorm of fitheid Nadal heeft, hij heeft gewoon een dikke edge op Federer. Snap die bookies ook niet. Wat ik zeg 7-2 in best-of-5 (vind ik heel wat anders dan best-of-3, zeker bij Nadal), dus ik zou het andersom zeggen. Als ik nog een huis had, zou ik dat op Nadal zetten.
Ik had 't je vantevoren al laten weten Ad, de bookies zullen Federer vrij dik als favoriet aanmerken. Terecht in mijn ogen.
En ik heb van tevoren al gezegd dat ik Nadal als favoriet zie. Snap de bookies ook niet, op basis van alle feiten zou het minimaal 50-50 moeten zijn.
Ad Wim Wrote:En ik heb van tevoren al gezegd dat ik Nadal als favoriet zie. Snap de bookies ook niet, op basis van alle feiten zou het minimaal 50-50 moeten zijn.

Nou dik inzetten op Rafa dan. Hakkuh
Kraai Wrote:Ben je toch voor Nadal Buurs ondanks Federer in je team? :8:

Ach, ik heb nu zoiets van laat Nadal de AO maar winnen.

Zo nee, dan liever Federer in de finale.
Federer geef ik trouwens wel een goede kans tegen Djoko.
Feiten, feiten. Dat zijn zaken als een H2H, die tellen toch op dit niveau niet. Daar zitten wedstrijden uit 2004 bij, heel veel wedstrijden op gravel(federer 5-4 op HC) enz. Federer verloor, vaak op gravel, een aantal jaar geleden regelmatig van Nadal. Dat was in zijn toptijd. Afgelopen jaar won Djoko meestal de topwedstrijden, daarvoor waren Federer en Nadal hem nog vaak de baas. Het is allemaal vorm van het moment dat beslissend is. Die is bij Federer beter heb ik 't gevoel en velen met mij. Ik heb ook nog geen kenner of semi-kenner horen zeggen dat Nadal gaat winnen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46