FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Dolgo verloor het momentum door een discutabele beslissing van de scheids. Heeft op het oog iig geen enkele last van zijn rug. Gaat nog spannend worden.
Break Tomic: 3-1
Potro tikt Lu ff van de baan: 6-2, 6-3 en 6-0
Bij vrijwel elke wedstrijd van Tomic heb ik het gevoel dat hij zwaar wordt overklast maar op een of andere manier is hij toch een hele goede speler. Vergelijking met Simon is wel terecht, alleen heeft Tomic meer potentie.
Vooral mentaal is ie ijzersterk. Ontzettend goede match-player.
Het is alleen echt niet om aan te zien. Wordt vrij vervelend de komende 10 jaar...
Hoppa!
Misschien kan hij zich a la Murray ontwikkelen. Dat was in het begin ook verschrikkelijk.
omyaca Wrote:Misschien kan hij zich a la Murray ontwikkelen. Dat was in het begin ook verschrikkelijk.
Of Nadal.
Toch wel erg balen van die 180 punten voor Tomic. Maar sta nog steeds achter mijn keuze. Te veel risico voor 180 als maximum is denk ik wel gebleken.
Tomic is een koning, en is verder dan ik had gedacht. Grote klasse vandaag jongen!
omyaca Wrote:Bij vrijwel elke wedstrijd van Tomic heb ik het gevoel dat hij zwaar wordt overklast maar op een of andere manier is hij toch een hele goede speler. Vergelijking met Simon is wel terecht, alleen heeft Tomic meer potentie.

Dat wordt hij ook alleen slopen ze hem niet. 3 wedstrijd achtereen hangt hij in de touwen, sloft hij over de baan, hij loopt amper, aanvallend kan ie echt helemaal niets. Ze laten zich alleen allemaal tot fouten dwingen waarschijnlijk. Dolgo net ook weer zoveel fitter, aanvallender etc. Maar wel naar huis.

Hopen dat Federer 'm zo ontiegelijk hard afsmeert.
En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....
Hij pakt niet meer dan 3 games per set tegen Roger!
Federer zal inderdaad weinig moeite hebben, helaas. Maar Potro maakt een goede kans, denk dat hij weer een mooie clinic kan gaan verzorgen tegen Fed.
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.
Iemand van jullie Berdych nog zien hakken? :eten:
Anderson is in vorm, dus knappe overwinning in straight :8:
buurs Wrote:Anderson is in vorm, dus knappe overwinning in straight :8:

:wink:
Klopt, vandaar ook de 2 TBs en het aantal sps voor Anderson. Almagro is ook in vorm en heeft meer kans. 40-60 denk ik.
Ad Wim Wrote:Klopt, vandaar ook de 2 TBs en het aantal sps voor Anderson. Almagro is ook in vorm en heeft meer kans. 40-60 denk ik.

Anderson en Almagro spelen hetzelfde spelletje als Berdych maar zijn net ff 2 klasses minder. 64 64 63 voor Berdych.
Nee man, Almagro is 10x beter vanuit achteruit. Misschien wel net zo goed als Berdych, zeker op deze baan.
Ik denk Berdych in 5.
Ad Wim Wrote:Nee man, Almagro is 10x beter vanuit achteruit. Misschien wel net zo goed als Berdych, zeker op deze baan.
Ik denk Berdych in 5.

Denk niet dat Almagro het vermogen heeft om Berdych 2 sets af te snoepen. Daarvoor is het 1e serve van Berdych te goed.
Aangezien Berdych fantastisch kan retouneren en Almagro nog weleens steekjes laat vallen op zn service (zie vandaag), wordt het Berdych in 3.
Berdych in 4.
Gegeven de mentale stappen die Almagro de laatste jaren heeft gemaakt, en zijn solide spel zeg ik Nico in 5.
mindlight Wrote:Gegeven de mentale stappen die Almagro de laatste jaren heeft gemaakt, en zijn solide spel zeg ik Nico in 5.

Ha-ha.
centre court Wrote:
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.

Dat herken ik wel, belangen spelen altijd mee. En het is inderdaad bij vlagen lelijk, maar bij vlagen ook juist wel erg aardig wat hij laat zien. Het is alleen jammer dat hij zo vaak niet lijkt te durven.
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.

Dat herken ik wel, belangen spelen altijd mee. En het is inderdaad bij vlagen lelijk, maar bij vlagen ook juist wel erg aardig wat hij laat zien. Het is alleen jammer dat hij zo vaak niet lijkt te durven.

Hij mag overmorgen dat Federer laten zien wat ie waard is.
Ik hoop 't Hag, wat een mooie sensatie zou dat zijn.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/1954241/8d88d947/je_frustratie_eruit_smijten.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/1954241 ... ijten.html</a><!-- m -->

wat een debiel zeg...weet iemand of ie hiervoor nog gestraft is? strafpunt lijkt me wel het misnte
Volgens mij is ie niet gestraft, maar weet dat ook niet zeker.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46