FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Stille Wrote:Ik zie het al voor me. Berdych wint dit. Fed def berdych, fed def djokovic/murray. Lekker begin zou dat zijn Undecided

Jij moet niet teveel denken.
Daarom zeg ik ook beter omdat hier betere spelers staan. Deze 2 gasten zijn zo aan mekaar gewaagd. Mooi om te zien! Denk dat het nog lang gaat duren en dat is wel in het voordeel van Federer
Stille Wrote:Daarom zeg ik ook beter omdat hier betere spelers staan. Deze 2 gasten zijn zo aan mekaar gewaagd. Mooi om te zien! Denk dat het nog lang gaat duren en dat is wel in het voordeel van Federer

Djoko def Federer is het slechtste wat kan gebeuren voor mij, dan wordt ik 30e ofzo. DIe kans is het grootst wanneer Berdych nu wint.
Djoko def Nadal word ik 13e.
Djoko def Berdych 2e achter Scholten.
Hoe bereken je dat Haggie? Mijn AO is niet best, als Federer het toernooi wint verlies ik niet te veel, maar voorderest slechte keuzes gemaakt.
The Player Wrote:Hoe bereken je dat Haggie? Mijn AO is niet best, als Federer het toernooi wint verlies ik niet te veel, maar voorderest slechte keuzes gemaakt.

Scenario calculator bij de statistieken onderaan.
Kijk al uit naar Montpellier, Zagreb en vooral Vina del Mar :-({|= Hag : held Gonzo gaat dubbelen daar
Zo goed vind ik dit niet, maar het is wel spannender.
Het zit Nadal niet echt mee qua calls.
Nadal Choket! Haha! Come on Berdych!
Stille Wrote:Kijk al uit naar Montpellier, Zagreb en vooral Vina del Mar :-({|= Hag : held Gonzo gaat dubbelen daar

Dubbelen? Hoeft ie minder te lopen! :razz:
2e set ook een tiebreak!

Berdych 7-0 dit toernooi.
Nadal 0-2.

Come on! [-o< [-o<
Vamos!
oef daar komt nadal heel goed weg. Geen heel moeilijke volley voor berdych
Mac Wrote:oef daar komt nadal heel goed weg. Geen heel moeilijke volley voor berdych
Djoko - Berdych in de finale en dan kom ik de top 10 binnenstormen :wink:

Zal wel niet zo'n vaart lopen. :wink:
Break Nadal. Hou het nou eens vast en win gewoon in 4 sets
Stille Wrote:Break Nadal. Hou het nou eens vast en win gewoon in 4 sets
Jammer dat Murray-Nishikori al de 3e dagpartij is. Die zal dus rond 0430-0500 beginnen
De partijen van morgen zijn natuurlijk echt niet spannend.
Djoko-Ferrer is nog wel het kijken waard.
Vamos!
Wat een koning is Nadal!!!!

Federer lijkt me kansloos.

Ik zag vanmorgen het eind van de 2e set en Federer was zenuwachtig :lol:
iedere backhand slicen en een df.
door fouten van Potro pakte hij toch die set.

Tegen Nadal komt hij niet onder de druk uit.
En Berdych is de slechtste volleerder van de tour Undecided
Die bal om te breaken, dat is de Nadal die we kennen en waar Federer het ook heel lastig mee gaat krijgen.
Ai, als Berdych die tiebreak had kunnen winnen... Nu is Nadal helemaal los
Waarom worden alle overrules van de scheids gechallenged? Heb nog geen onterechte overrule gezien sinds hawkeye.
buurs Wrote:Wat een koning is Nadal!!!!

Federer lijkt me kansloos.

Ik zag vanmorgen het eind van de 2e set en Federer was zenuwachtig :lol:
iedere backhand slicen en een df.
door fouten van Potro pakte hij toch die set.

Tegen Nadal komt hij niet onder de druk uit.

de game op 5-3 2e set van nadal zat je zeker net te poepen?
Mooi om Nadal zo goed aanvallend te zien spelen. In tijden niet meer zo goed gezien.
Vamos!

De arm van Federer is nu al aan het groeien :8:
Die returns van Nadal de laatste paar games :o
Wordt weer een hele interessante Fed-Nad, ik zou geen favoriet durven aanwijzen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46