FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
stanislas ongelofelijke bikkel! wat een mentale koning om zo die 4e set te pakken!
Mac Wrote:stanislas ongelofelijke bikkel! wat een mentale koning om zo die 4e set te pakken!

Bagga ongelooflijke sukkel! Wat een mentaal wrak om zo die 4e set uit handen te geven. :wink:
Mac Wrote:stanislas ongelofelijke bikkel! wat een mentale koning om zo die 4e set te pakken!

*Amen maccie*
Ad Wim Wrote:Spijtig voor de weekwinst, maar voldoende gekozen dus geen ramp.
Weekwinst? Medailles? Wanneer krijg je ze en gelden ze alleen voor het algemeen klassement of ook voor de subleague?
Je krijgt ze elke (toernooi)week en ze gelden eigenlijk alleen maar voor de subleague, aangezien daar geld wordt uitgekeerd voor de top 3 van het medailleklassement.
rhubarb Wrote:
Ad Wim Wrote:Spijtig voor de weekwinst, maar voldoende gekozen dus geen ramp.
Weekwinst? Medailles? Wanneer krijg je ze en gelden ze alleen voor het algemeen klassement of ook voor de subleague?
Ad Wim Wrote:Je krijgt ze elke (toernooi)week en ze gelden eigenlijk alleen maar voor de subleague, aangezien daar geld wordt uitgekeerd voor de top 3 van het medailleklassement.

Zie topic Subleague, 1e bericht!
Jansoe Wrote:Bagga ongelooflijke sukkel! Wat een mentaal wrak om zo die 4e set uit handen te geven. :wink:

Ik had hem al opgeschreven voor minimaal 180 p...dan maar ff de eindscore bijstellen nu :8:
Ik heb hier niemand nog over Berdych horen praten. Wat speelde deze man goed vanacht zeg! Ollie, toch een man on fire, was helemaal nergens!
360 gegarandeerd met kans op 720/1200. (Als hij Nadal pakt, pakt ie Federer ook)!
Berdych gaat Nadal kapot spelen.
Dat hoop ik toch niet....
Scholten! Wrote:Berdych gaat Nadal kapot spelen.

Hakkuh Hakkuh Hakkuh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jXECMAVfV7E[/youtube]

Marcos was niet helemaal tevreden met z'n spel.... of toch met de rackets?
Oo. Het waren er maar 4? :wink:

Had die beter kunnen sponsoren dan aan FTM Undecided Undecided
Jansoe Wrote:Oo. Het waren er maar 4? :wink:

Had die beter kunnen sponsoren dan aan FTM Undecided Undecided

Dacht ik ook nog ja, precies het aantal rackets waar wij een jaar om spelen met 200 man die slaat hij in 27 seconden aan baklappen.
Ito begint meteen als een malle, 4-0*.
Prutzner faalt even bij 4-3 in de 4e set om een 0-40 op de service [edit]van Raonic[/edit] af te maken om daarna meteen gebroken te worden. Raonic alles behalve overtuigend, dus gelukkig maar maximaal 90 punten.
Dat zeg ik 'alles behalve overtuigend' ... en weer 5-5 :Big Grin
Petzschner, Petzschner, Petzschner... op gamepoint de makkelijkste volley van de wedstrijd missen :roll: en daarna nog een makkelijke volley en gebroken worden.
Overdune Wrote:Giraldo naar *3-2 eerste set, stop er maar mee Djoko!
Ito verkloot minimaal één break in de tweede set en gaat nu in de tb van 6-2 naar 6-6. #-o

Edit: zelfs van 6-2 naar 6-8 ](*,)
Je kunt de klok erop gelijkzetten, Djoko van 2-3* naar 6-3.
Genoteerd: Djokovic voor 2000 punten!
Overdune Wrote:Ito verkloot minimaal één break in de tweede set en gaat nu in de tb van 6-2 naar 6-6. #-o

Edit: zelfs van 6-2 naar 6-8 ](*,)

Ito :cry:
Drama idd, redelijk kansloos verhaal daarna, lijkt me een mentale kwestie. Bij 2-0 in sets gaat hij dat echt niet meer weggeven.

Ebden staat trouwens lekker te spelen, daar gaat Nishi het héél lastig mee krijgen.
Hup, en de break al weer voor Ebden. :|
Duckworth stond ook aardig te ballen. Sloeg op 5-5 in de tb derde set een df, als hij die wint moet ik het nog zien. Al met al heeft Australie met Duckworth, Ebden en Tomic leuke talenten. Smile
En de dubbele break voor Ebden. Stond Nishi niet aardig te ballen in de Kooyong Classic?
Hakkuh
Nishikori, Ito, Golubev, het is bijltjesdag vandaag. Sad
Wtf, had hem toch echt voor 90 punten opgeschreven, met kans op keer tegen een labiele Simon. Kom op Kei!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46