FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Dit is weer toernooiwinstvorm hoor, poeh.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit gaat echt niet goed. Zo liep ie er 2 jaar geleden ook bij tegen Tsonga, en toen verloor ie.

en zo liep hij er vorig jaar ook bij in Rome...

volg jij het nog wel?
Toen had ie de dag daarvoor een marathon gespeeld, dus logisch.
Nu is er echt iets. Hij speelt namelijk anders altijd met veel meer plezier, staat veel zelfverzekerder op de baan.

We zullen zien wie er gelijk krijgt.

wie had er nou gelijk?

djoko had het lastig met ferrer...het blijft een acteur Puke
11 games tegen maar. Niets aan de hand
De 3e set stelt me weer gerust, maar ik vind zijn toernooiwinstkansen wel wat geslonken.
Iemand on court interview gezien? Zei ie er nog iets over?
Ad Wim Wrote:Iemand on court interview gezien? Zei ie er nog iets over?

Dat met Courier? Mwa, hij zei niet echt veel. Veel geblaat en weinig wol volgens mij. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet echt gevolgd heb.

Scenariocalculator pour moi:


Finale Djoko - Nadal met winst Djoko: 21e met 500 achterstand
Finale Djoko - Nadal met winst Nadal: 47e met 1600 achterstand

Finale Djoko - Federer met winst Djoko: 27e met 600 achterstand op nummer 1
Finale Djoko - Federer met winst Federer: 96e met 1500 achterstand op nummer 1

Finale Murray - Nadal met winst Murray: 103e met 2600 achterstand
Finale Murray - Nadal met winst Nadal: Idem

Finale Murray - Federer met winst Murray: 122 met 2500 achterstand
Finale Murray - Federer met winst Federer:124 met 2500 achterstand.

Nou, Voor mij dus Djoko -Nadal met winst Djoko het beste. Maar goed, ik wist natuurlijk ook wel van te voren dat Djoko enkel bij winst enigszins rendabel zou zijn....
Voor FTM zijn er nog maar een paar scenario's over:
Djoko - Federer -> Djoko wint -> CC pakt de weekwinst
Djoko - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Djoko - Nadal -> Djoko wint -> EB pakt de weekwinst
Djoko - Nadal -> Nadal wint -> Overdune pakt de weekwinst

Murray - Federer -> Murray wint -> Buurs pakt de weekwinst
Murray - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Murray - Nadal -> Murray wint -> Overdune pakt de weekwinst
Murray - Nadal -> Nadal wint ->Overdune pakt de weekwinst

Grappig om te zien dat de weekwinst dus sowieso gepakt wordt door een forummer.
EB gaat de weekwinst pakken.
Dat hoop ik ja.
Ik ook.
Het was dus helemaal niks.
Zoals ik al zei, had hij het lastig met Ferrer....


Novak Djokovic werd in de kwartfinale van de Australian Open tot het uiterste gedreven door David Ferrer (6-4 7-6 6-1). Daardoor kwam hij soms in ademnood. "Ik heb geleerd door de neus in te ademen en door mijn mond uit te ademen. Maar na een rally van 43 slagen wordt het lastig door je neus ademen", lachte Djokovic in gesprek met Jim Courier.
buurs Wrote:Het was dus helemaal niks.
Zoals ik al zei, had hij het lastig met Ferrer....


Novak Djokovic werd in de kwartfinale van de Australian Open tot het uiterste gedreven door David Ferrer (6-4 7-6 6-1). Daardoor kwam hij soms in ademnood. "Ik heb geleerd door de neus in te ademen en door mijn mond uit te ademen. Maar na een rally van 43 slagen wordt het lastig door je neus ademen", lachte Djokovic in gesprek met Jim Courier.

Prima! Ben ik blij van!
Die Buurs. Hij heeft astma he...
En hij gaat het hier natuurlijk niet toegeven als ie ergens last van heeft.
Ad Wim Wrote:Die Buurs. Hij heeft astma he...
En hij gaat het hier natuurlijk niet toegeven als ie ergens last van heeft.

Maar jij dacht dat er iets anders aan de hand was...
Aanvankelijk ja, omdat zijn gezicht vertrok toen ergens heen gleed en ie meteen naar z'n hamstring greep.
Daarna dacht ik dat het ademhalingsproblemen waren, waar ie vroeger veel last van had, of iets van ziekte.
1.40 tegenover 2.95 komende ronde tegen Murray. Dat vind ik wel heel dik.
Wel redelijk goede quote denk ik.

Alleen tegen Federer kan hij verliezen.
Voor m'n gevoel is ie minder dik favoriet, afgaand op de laatste wedstrijden van beiden. Murray is nog niet echt getest, dat kan een voordeel zijn.
Maar op Murray heeft ie ook niet zo'n edge, zoals ie meer op Nadal en Federer heeft.
Trouwens buurs, van de AO-website:

Quote:Leading 2-1 in the second set, the Serbian pulled up gingerly after appearing to strain his left hamstring.
Ad Wim Wrote:Trouwens buurs, van de AO-website:

Quote:Leading 2-1 in the second set, the Serbian pulled up gingerly after appearing to strain his left hamstring.

tja, maar dat soort dingen heeft hij wel vaker gehad net als Monfils...die gasten zijn wel wat gewend.
Wel balen dat ik morgen en vrijdag niks kan zien itt voorgaande jaren toen ik een ochtend vrij nam.... Sad
Gelukkig rustig hier, dus denk dat ik morgen wel kan zien. Vrijdag wordt lastiger.
Q. Did you notice he looked a bit like he was ailing at times in the second set, hanging over his racquet, holding his leg? Did you notice that at all?

DAVID FERRER: No, I don't know. I don't know. You have to ask to him, not me. But, no. He run perfect all the match. Nothing special.
Mac Wrote:Voor FTM zijn er nog maar een paar scenario's over:
Djoko - Federer -> Djoko wint -> CC pakt de weekwinst
Djoko - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Djoko - Nadal -> Djoko wint -> EB pakt de weekwinst
Djoko - Nadal -> Nadal wint -> Overdune pakt de weekwinst

Murray - Federer -> Murray wint -> Buurs pakt de weekwinst
Murray - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Murray - Nadal -> Murray wint -> Overdune pakt de weekwinst
Murray - Nadal -> Nadal wint ->Overdune pakt de weekwinst

Grappig om te zien dat de weekwinst dus sowieso gepakt wordt door een forummer.
EB is niet echt een forummer (meer), althans geen tennisforummer.
Maar dat de tennisforummers het goed zouden doen met een Top 4 SF, was NID.

Wel apart dat Buurs in 3 scenario's de weekwinst pakt, maar bij het meest voor de hand liggende scenario (iig voor hemzelf) 1000 punten op de nummer 1 (en ook mij) verliest.
buurs Wrote:Q. Did you notice he looked a bit like he was ailing at times in the second set, hanging over his racquet, holding his leg? Did you notice that at all?

DAVID FERRER: No, I don't know. I don't know. You have to ask to him, not me. But, no. He run perfect all the match. Nothing special.
Dus? Wat wil je hiermee zeggen? Ik heb toch al de hele tijd gezegd dat ik hem wel vond blijven rennen?
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:Voor FTM zijn er nog maar een paar scenario's over:
Djoko - Federer -> Djoko wint -> CC pakt de weekwinst
Djoko - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Djoko - Nadal -> Djoko wint -> EB pakt de weekwinst
Djoko - Nadal -> Nadal wint -> Overdune pakt de weekwinst

Murray - Federer -> Murray wint -> Buurs pakt de weekwinst
Murray - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst

Murray - Nadal -> Murray wint -> Overdune pakt de weekwinst
Murray - Nadal -> Nadal wint ->Overdune pakt de weekwinst

Grappig om te zien dat de weekwinst dus sowieso gepakt wordt door een forummer.
EB is niet echt een forummer (meer), althans geen tennisforummer.
Maar dat de tennisforummers het goed zouden doen met een Top 4 SF, was NID.

Wel apart dat Buurs in 3 scenario's de weekwinst pakt, maar bij het meest voor de hand liggende scenario (iig voor hemzelf) 1000 punten op de nummer 1 (en ook mij) verliest.

Ondanks dat ik 1000 punten achter kan komen te staan, ben ik erg blij met mijn team.
Op basis van managing is mijn team het beste volgens mij.

Wanneer alles volgens verwachting (bookies) verloopt, dan verlies ik 500 punten op de topteams met Djoko.
Wanneer Murray of Federer/Nadal wint van Djoko dan pak ik een mooie voorsprong.

djoko had het tegen Hewitt en Ferrer al best lastig, dus het is niet onlogisch dat djoko kan verliezen van Murray of Federer/Nadal...
Het was dus de ademhaling, z'n neus zat dicht. Komt wel goed.
Hij zei ook dat hij het na de eerste set al erg zwaar had conditioneel en dat hij het gevoel had iets te moeten veranderen aan zijn spel anders ging hij problemen krijgen...hij probeerde dus vroeger voor de winner te gaan daarna.
Ik denk dat Murray gaat winnen.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Idd, bedankt cc. En waar denk je dat die bookies hun quotes op baseren dan? Juist, feiten, h2h, etc.

Met die kenners bedoelde ik natuurlijk commentatoren(Wilander, Becker, dat soort gasten), oud tennissers op Twitter(Rusedski, Sluiter etc).

En die bookies baseren hun quotes blijkbaar niet (alleen) op feiten, h2h, etc anders was Nadal toch favoriet geweest?

Sluiter op Twitter:
Federer-Nadal. 26 keer gespeeld, 17 keer won Nadal. Laatste ontmoeting: Federer won 6-3,6-0. Federer maakt tot nu toe de beste indruk.
De vraag is of Federer het spel kan maken, kan dealen met de zware topspinballen op zijn backhand. Ik denk het wel. zonder teveel fouten makend.
Federer wint in 4 geweldige sets...Denk Ik!
Dat denk ik ook Kraai
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46