FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Zeer belangrijk dat Djoko zondag ook wint. Nog 800 winst extra voor de Nadal managers is niet wenselijk.
Ik denk 50-50. Onderschat niet de 5 uur van nu, dag korter rust en dat ie een slechte nacht heeft. Nadal heeft daar geen last van, Djoko wel.
Zo fit oogt ie immers niet sinds Ferrer.
Kraai Wrote:Ik zie Nadal ook als zwaar favoriet...gewoon vanwege het feit dat Nadal precies weet hoe hij tegen Federer moet spelen..idd gewoon zoveel mogelijk op de backhand. Andersom heeft Federer geen echt speelplan tegen Nadal..ja hij wil aanvallend spelen maar daar krijgt hij te weinig de kans voor tegen Nadal. Bovendien zit Nadal ook in het hoofd van Federer... :8:
Federer en Nadal geef ik allebei weinig kans tegen Djoko...als er al iemand van Djoko wint dan is het Murray..dat wordt een kraker als het zover komt.

En een kraker was het :8: :8:
Ik gaf vooraf Murray meer kans eerlijk gezegd maar kan niet zeggen dat ik het heel erg vind dat Djoko gewonnen heeft Undecided Hakkuh
DJOKO! HELD!!!! Nu dat arrogantje Spaanse mannetje nog ff in de pan hakken Hakkuh
centre court Wrote:Zeer belangrijk dat Djoko zondag ook wint. Nog 800 winst extra voor de Nadal managers is niet wenselijk.

Bij winst Djoko een prima AO, bij winst Nadal matig maar nog niks verloren (omdat de meeste serieuze concurrenten wel Djoko en geen Nadal hebben).
waarom klopt de stand nog niet terwijl de punten wel zijn bijgeschreven?
De statistieken moesten nog even bijgewerkt worden, dat is een apart proces
oh oke sorry mac voor het aandringen, ik dacht zal het maar even doorgeven voordat er wat mis gaat
Geen probleem Smile

Voor FTM zou t trouwens het leukste zijn als Djoko wint, dan zijn de verschillen vrij klein en blijft het spannend. Bij winst nadal ontstaan er echt al flinke verschillen.
daarom zijn we ook voor djokovic en dat zou me week ook nog redelijk goed makenWink
Djoko wist plek 5 en zou een mooie basis zijn voor dit seizoen
Mac Wrote:Geen probleem Smile

Voor FTM zou t trouwens het leukste zijn als Djoko wint, dan zijn de verschillen vrij klein en blijft het spannend. Bij winst nadal ontstaan er echt al flinke verschillen.
Maar wat Tampie zegt, en met alle respect natuurlijk, het is niet de vaste kliek die Nadal heeft. En dus is dat verschil met de mensen met Nadal nog wel goed te maken.
Als Djoko hier had verloren, moet je nog maar eens die 1000 punten op Buurs goed te zien maken.
Klopt Ad. En ik bedoelde het uiteraard ook met alle respect. Maar 1000 op buurs is lastiger idd. Nu nog 800 op hem uitlopen is wel Hakkuh

En mijn weddenschap dat Djoko de CGS haalt dit jaar blijft dan intact.
gegokt en verloren... Icon_evil
_Tampie Wrote:En mijn weddenschap dat Djoko de CGS haalt dit jaar blijft dan intact.
Dat gaat niet lukken.
buurs Wrote:gegokt en verloren... Icon_evil
Dat is al een betere uitspraak.
Ik ben hier maar even weggebleven om wat af te koelen, maar wat is dit zonde zeg. Vorig jaar fout gegokt met Federer op de US Open en nu dit gekloot met Murray. Wel was de pot supergaaf, dus dat maakt een hoop goed.
Mac Wrote:De statistieken moesten nog even bijgewerkt worden, dat is een apart proces

Ik heb deze ronde verwerkt, moet ik dan nog apart ergens de statistieken bijwerken of kun jij dat alleen doen?
Proces? Je lijkt John Lammers wel. Die heeft het ook dagelijks over een proces. Alleen ben jij toffer dan die droeftoeter :razz:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Best vermakelijk om buurs weer eens zo uit z'n pan te zien gaan.

Ik had jou ook weleens willen lezen in een dergelijke situatie. Gegokt op Murray ipv Djoko itt alle andere regulars, en dan zo de overwinning zien wegglippen.
Ik snap hier nog steeds helemaal niks van.
Djokovic won de 1e set, stond de 2e set 2-0 voor met kansen op de dubbele break. Verliest die set. Heeft de 3e set 3 sps, verliest die set ook.
En vervolgens pakt ie daarna de 4e set met 6-1 en stond het 5-2 toen we het hierover hadden. Hoe kun je dan in godsnaam praten over het wegglippen van de overwinning van Murray?!
Alleen maar omdat ie het fysiek zwaar had?
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Best vermakelijk om buurs weer eens zo uit z'n pan te zien gaan.

Ik had jou ook weleens willen lezen in een dergelijke situatie. Gegokt op Murray ipv Djoko itt alle andere regulars, en dan zo de overwinning zien wegglippen.
Ik snap hier nog steeds helemaal niks van.
Djokovic won de 1e set, stond de 2e set 2-0 voor met kansen op de dubbele break. Verliest die set. Heeft de 3e set 3 sps, verliest die set ook.
En vervolgens pakt ie daarna de 4e set met 6-1 en stond het 5-2 toen we het hierover hadden. Hoe kun je dan in godsnaam praten over het wegglippen van de overwinning van Murray?!
Alleen maar omdat ie het fysiek zwaar had?

Tampie doelt op de 5-5 op serve Djoko met 15-40. Voor de rest heeft Murray natuurlijk vrijwel de hele wedstrijd achter de feiten aangelopen.
Nee, daar doelt ie niet op, want dat was daarna pas.
Dan snap ik ook niet waar hij het over heeft. Voor de rest is er geen enkel moment geweest waarop de overwinning weg zou kunnen glippen.
Meteen na de verloren tiebreak stond ie er alweer!
Ik kan Tampie hier goed volgen, ik heb de wedstrijd ook in z'n geheel gezien. Murray was gewoon duidelijk fitter en beter in set 2 en 3. Ik weet niet of Buurs ook heeft gekeken maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij hier dacht dat Murray 'm voor hem ging winnen. Djoko liep niet of nauwelijks nog, zelfde verhaal als tegen Ferrer. En wéér kwam ie er over heen, heel vreemd. Murray is natuurlijk niet heel dicht bij de zege geweest in die fase(wel op 5-5 in de 5e set natuurlijk). Maar het had er alle schijn van dat Murray deze wedstrijd ging winnen na de cruciale TB 3e set, zeker in die fase.
Tja, dan vind ik wegglippen alsnog een verkeerde woordkeus.
Bovendien keek buurs helemaal niet.

Dan nog kan ik begrijpen dat je na de tb even dacht dat Murray ging winnen, maar het stond daarna in no time 4-0.
Het gaat niet zozeer om de score maar om de houding van beide mannen. Murray was on fire, Djoko een dood vogeltje.
Het waren 2 momenten; een fase in de derde set en op het moment na de tb 3e set. Vooral het eerste deel zag het er echt niet goed uit; zie de posts tussen 12:04 en 12:18 op pagina 37.

Op dat moment ga je de verrassing toch wel echt geloven en dan wordt je wel een beetje gek als Djoko hem er zo uitsleept.
Heb opnieuw gewed via Unibet: 12 euro dat Nadal gaat winnen. Mocht dat gebeuren, dan heb ik 25,20 euro gewonnen, of anders heb ik met FTM 25 euro verdiend. In beide gevallen ongeveer 13 euro winst.
Laatste set van djo-mur is nu op ES
Wat staat er op 3-0 sets Djoko?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46