FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ik ben morgen om half 1 vrij.
Kan ik in ieder geval nog iets zien van Wawrinka - Nalbandian :8:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Ik neem aan dat ze Ljubicic in de Rod Laver arena laten zien ja!! Anders krijgen we die lelijke **** (ok, ik zal me inhouden) Davenport te zien, maar dat lijkt me toch niet. Het zit er dik in dat ze gewoon Ljubicic-Henin-Roddick en daarna Blake laten zien met tussendoor shots naar Davenport-Ancic en Williams.

Ljubicic, Ancic, Roddick en Blake zou natuurlijk de ideale volgorde zijn!! Laten we het hopen...

Ben je vrij ofzo??

Nope, maar behoorlijk ziek (griepje) en kan dus toch niet slapen. Dan maar in bed met TV aan en een beetje tot rust komen. Morgen weer een lange dag te gaan...
Ik hou er ook wel van, maar mijn wekker gaat gewoon weer om 6.30 uur.
Ik wou dat ik nog naar school ging :cry:
Ik ben morgen wel helemaal vrij, maar dat is nog geen reden om eerst Davenport te gaan bekijken.. :| !!
buurs Wrote:Ik hou er ook wel van, maar mijn wekker gaat gewoon weer om 6.30 uur.
Ik wou dat ik nog naar school ging :cry:

Dat is ook niet altijd zo ideaal hoor :| ... :wink:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Ik neem aan dat ze Ljubicic in de Rod Laver arena laten zien ja!! Anders krijgen we die lelijke **** (ok, ik zal me inhouden) Davenport te zien, maar dat lijkt me toch niet. Het zit er dik in dat ze gewoon Ljubicic-Henin-Roddick en daarna Blake laten zien met tussendoor shots naar Davenport-Ancic en Williams.

Ljubicic, Ancic, Roddick en Blake zou natuurlijk de ideale volgorde zijn!! Laten we het hopen...

Ben je vrij ofzo??

Nope, maar behoorlijk ziek (griepje) en kan dus toch niet slapen. Dan maar in bed met TV aan en een beetje tot rust komen. Morgen weer een lange dag te gaan...

Goed bekeken =D>
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ik hou er ook wel van, maar mijn wekker gaat gewoon weer om 6.30 uur.
Ik wou dat ik nog naar school ging :cry:

Dat is ook niet altijd zo ideaal hoor :| ... :wink:

Maar in de grandslam weken wel... :wink:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Ik neem aan dat ze Ljubicic in de Rod Laver arena laten zien ja!! Anders krijgen we die lelijke **** (ok, ik zal me inhouden) Davenport te zien, maar dat lijkt me toch niet. Het zit er dik in dat ze gewoon Ljubicic-Henin-Roddick en daarna Blake laten zien met tussendoor shots naar Davenport-Ancic en Williams.

Ljubicic, Ancic, Roddick en Blake zou natuurlijk de ideale volgorde zijn!! Laten we het hopen...

Ben je vrij ofzo??

Nope, maar behoorlijk ziek (griepje) en kan dus toch niet slapen. Dan maar in bed met TV aan en een beetje tot rust komen. Morgen weer een lange dag te gaan...

Goed bekeken =D>

Goed bekeken?? Met Davenport op tv. Dat wordt dan toch al zeker 2uur/half3 voordat de eerste mannenpartij op tv komt....
Misschien dat ze wel iets op de belg uitzenden of de duitste tv...
Ik zie het morgen wel :8:
Avondje Davenport-Henin-Williams... Daar wordt je niet vrolijk van nee Sad
buurs Wrote:Ik hou er ook wel van, maar mijn wekker gaat gewoon weer om 6.30 uur.
Ik wou dat ik nog naar school ging :cry:

Echte kerels halen zo'n nacht gewoon door!!
Ik was ook van plan te gaan kijken, maar ben bang dat ik tijdens de partij van Davenport in slaap val :8:
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Imposante site heb je, hoeveel tijd gaat daar wel niet inzitten?
Teveel.. maarja, ik doe het graag he..

Jij hebt je voor 2005 toen ook ooit ingeschreven herinner ik me ... en dan heb je de site niet eens gezien? Wink

Klopt, en tuurlijk heb ik je site gezien...kijk er vaak op en volg het. Maar vroeg me gewoon af hoeveel uur per week daarin gaat zitten. Hij is gigantisch uitgebreid. Topsite.....
Dank je. Hoeveel uur erin zit?
Een uur of 10 per week.

4 op maandag, (nieuwe rankings, leeggooien teams, nieuwe lotingen etc etc)
4 op dinsdag (nieuwe teams)

2 uur de rest van de week: scores updaten: 10 minuutjes per keer ofzo.

En ik zou zeggen: HUP SPREM!!!
Tis zover... alles komt eraan.

En Haggie, jouw idee met die volgorde van die keuzes... dat moet ook nog, ik weet het ik weet het...
:JUBICIc op tv en Ivan wint dik.
Elikian Wrote:Tis zover... alles komt eraan.

En Haggie, jouw idee met die volgorde van die keuzes... dat moet ook nog, ik weet het ik weet het...

Alles op z'n tijd :wink:
Haggie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Blake 1390 IN 7
Federer 6725 IN 7
Grosjean 1080 IN 7
Haas 825 IN 7
Horna 492 IN 7
Ljubicic 2180 IN 7

Harry,

Waarom Haas, Grosjean en Horna in je team als je Federer ook al hebt?

Haas en Horna omdat het zulke koopjes zijn, als die worden uitgeschakeld door Federer dan hebben ze hun geld al terug verdient en Grosjean is pas Halve finale dus dat zijn toch redelijke punten voor 1080....

Ik wist echt niet wie te nemen onderin...khad iets van 1350 over heb ik daar Horna en haas voor gepakt...wilde eerst stepanek :eeeek: :lol:
Alleen Wang eruit vannacht en Malisse en Tursunov die nog bezig zijn. Santoro, Ancic, Blake en Ljubicic door.
Tursunov lijkt mijn eerste verliespartij te gaan worden.
Ljubicic, Ancic, Blake, Roddick en Santoro door.

Edit: Wat lul ik nou? Ik heb Tursunov helemaal niet bij MV. Dus niemand kwijt! Blijkbaar zat er nog wat alcohol in mijn bloed.
Horna trouwens opvallend veel gekozen, terwijl ik toch echt denk dat Phau duidelijk de beste papieren heeft. Horna profiteerde gewoon van een off day van Monfils.
Met mijn mooie Excel-sheet kwam ik trouwens tot de volgende twee opties:

Ancic
Andreev
Phau
Blake
Haas
Kiefer
Ljubicic
Roddick
Vliegen
Santoro

of

Blake
Federer
Phau
Roddick
Santoro
Vliegen


Ik ben voor de eerste optie gegaan. Hopelijk is dat de goede.
Het is dus eigenlijk Federer of Ancic, Andreev, Kiefer, Haas en Ljubicic.
Budgettechnisch leek me sowieso de eerste optie de betere.
Plus het is gewoon speltechnisch leuker met meer spelers te spelen. Ik redeneerde dat nu veel toppers af hebben gezegd, dit ruimte geeft voor de mindere goden (nrs. 5 t/m 16) door te stoten tot de kwartfinale minimaal. Dan compenseer je voor wat je verliest op federer.. meest ideeal is dan de 3 andere sf'ers en de finalist goed te hebben, dan doe je het beter dan de teams met uiteindelijke winnaar federer.

Andere kant kun je ook gigantisch de boot in gaan! Hopelijk verliest federer ineens van zijn dubbelvriendje Mirnyi! het KAN toch?? :roll:
Alles kan, maar of het waarschijnlijk is.... :roll:
Ik heb andersom geredeneerd: vorig jaar won Brigit de AOpen met 452 punten.

Als ik met Fed, Nalb en Roddick 3 SF, 2F en de winnaar heb is dat 430 punten. Met Pavel (hond) en Phau zou ik dan met een beetje geluk op 460 moeten komen Smile
hehe zo redeneerde ik ook ongeveer ja Wink federer + roddick = 340 punten plus nog wat leuks eromheen maakt ongeveer 400 punten en zo heb je altijd een redelijk goede score...je bent alleen de lul als federer in ronde 3 eruit vliegt Wink
Denk dat ze niet beide in de finale komen.
Ik denk wel dat ze beiden de finale halen. Ik heb dan Roddick (140) en optimistisch gezien Ancic (90), Andreev (30), Kiefer (30), Haas (30) en Ljubicic (50). Dat is bij elkaar 230 punten en dan heb ik eigenlijk alleen voor Ancic optimistisch gerekend. Kiefer zou zomaar verder kunnen komen en Andreev kan ook van Davydenko winnen.
Bovendien is er echt heel weinig budgetrisico bij die 5. En Federer heeft toch wel 450 te verdedigen.
Afgelopen nacht 4 van de 5 spelers door:
Ik had van Pavel veel meer verwacht.
Ancic, Blake, Ljubicic en Roddick presteren volgens verwachting.

Aan Andreev,Kiefer,Mathieu,Horna en Haas vanacht de taak om door te komen :8:
Iedereen verwacht denk ik teveel van zijn spelers :razz: op de eerste teleurstellinghoeven jullie niet lang te wachten.

Ikzelf ben slecht bezig, monfils, tursunov, pavel en seppi al eruit, pavel voor mv, de rest voor TM.. teleurstellend, maargoed ik heb net als vele anderen roddick, ljubicic, ancic en blake nog Icon_twisted
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49