FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Vliegen
Gasquet & Acasuso
Wawrinka
Berdych

Blake
Tursunov
Goldstein
Roddick

Calleri
Djokovic
Moya
Martin
Djokovic
Gicquel
Massu
Ramirez H.

Safin
Haas
Spadea
Srichaphan
Kunitsyn
Roddick

Melzer
Monaco
Gasquet
Acasuso
Chela
Berdych
Zijn een hele hoop mails niet aangekomen. Dat heeft overigens niets te maken met de serverwissel. Het emailadres is hetzelfde gebleven.

Maar er is van 10-31 juli onderhoud gepland aan de email servers van hetnet. Vorige week kwam het team van Gauss op donderdagavond 21.36 binnen. Stond keurig bij: verzonden dinsdag 22.47 ... maar met 2 dagen vertraging. Die van Kamikaze was ook pas op woensdagavond binnen terwijl al op dinsdag aangekomen op de hetnetservers. :S

Wees dus niet verbaasd als je team er niet bij staat ... als het goed is komt het met vertraging, hoop alleen dat het allemaal mee gaat vallen. Het team van Mist heb ik bv ook niet binnen gekregen, maar het staat hierboven, dus die kan ik er tussen zetten.

Maar als je team er niet bij staat is er dus niet direct reden tot paniek.. komt hopelijk snel alsnog binnen. Onderhoud zou duren tot 31 juli, dus ook volgende week kan dit zo zijn :S

Enne: ter geruststelling nog een keer: <!-- e --><a href="mailto:Elikian@hetnet.nl">Elikian@hetnet.nl</a><!-- e --> BLIJFT mijn email adres, dus dat is ok Smile
Dan krijg je dit soort gave discussies: (met Gauss en Kamikaze)

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jack Neele
Verzonden: woensdag 12 juli 2006 19:20
Aan: <!-- e --><a href="mailto:Elikian@hetnet.nl">Elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->
Onderwerp: FW: MV Game - Bastad - Gauss


Hoi Michiel,

Ik zag dat mijn team niet was ingevuld voor deze week. Ik heb gisteravond
echter toch een team opgestuurd.
Hierbij de forward van gisteravond.

Groeten
Jack

**********************

Hey Jack.

Het zou kunnen. Ik heb hem nog steeds niet binnen, maar ik heb er een hele zooi om 4 uur snachts nog gekregen. Dus er is weer eens iets mis gegaan met de mailserver. Klotezooi. Volgend jaar moet dit anders Sad

(*maar iig telt Wimbledon wel mee Wink)

Groeten,
Michiel.


**********************

Gaaf! Hij is er: ontvangen: donderdag 22.39

Tis toch om gek van te worden Sad

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jack Neele
Verzonden: dinsdag 11 juli 2006 22:42
Aan: <!-- e --><a href="mailto:Elikian@hetnet.nl">Elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->
Onderwerp: MV Game - Bastad - Gauss


**********************
**********************



----- Original Message -----
From: "Michiel Vestjens" <Elikian@hetnet.nl>
To: "W. Meijer en C. van Es"
Sent: Wednesday, July 12, 2006 8:35 AM
Subject: RE: MV Game - Bastad - kamikaze


> Sad
>
> ER wordt nu in Amerika gespeeld he, op de deadlne. Dus ik zal nu streng
> moeten zijn Sad
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: W. Meijer en C. van Es
> Verzonden: dinsdag 11 juli 2006 22:57
> Aan: Michiel Vestjens
> Onderwerp: MV Game - Bastad - kamikaze

*********************


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: W. Meijer en C. van Es
Verzonden: woensdag 12 juli 2006 8:45
Aan: Michiel Vestjens
Onderwerp: Re: MV Game - Bastad - kamikaze


Streng, maar rechtvaardig hoop ik. Anders begrijp ik het ff niet.
Mail is verzonden om 22:57, dus binnen de tijd. Toch?

Veel wijsheid.
Kamikaze

***************

Hmm, ok. Jij wint.

Mail is aangekomen om 4.37u in de nacht. Maar staat inderdaad verzonden om 22.57.
THree thumbs down voor het mailsysteem dan Sad
Goed, ik zet je erbij.
Sorry voor de beschuldigende vinger dan.
Djokovic
Moya

Safin
Haas
Spadea
Tursunov
Srichaphan
Kunitsyn
Roddick

Horna
Monaco
Gasquet
Acasuso
Wawrinka
Berdych
Gisteravond verstuurd:

Berdych 1615 IN 5
Blake 2155 IN 1
Calleri 728 IN 3
Djokovic 901 IN 3
Gasquet 775 IN 1
Gaudio 1645 IN 1
Goldstein 521 IN 4
Martin 764 IN 3
Massu 890 IN 3
Roddick 1805 IN 1
Tursunov 980 IN 1
Merijn, is dat een ander team dan wat op de site staan? heb je nog een update gestuurd savonds dan?

Enne .. wat zei ik? Wink Ik vrees dat ik gelijk heb Sad

----

Michiel,

Op de site sta ik op 0 spelers.
Ik heb mijn team toch echt gisteren om 22.45 uur verstuurd.
Is deze nog niet aangekomen of heb je die nog niet verwerkt?

Groeten,
Mitch
Ehhh, Eli, bedoel je Mitch of mij? :Big Grin
Ik vroeg me bij jou af of je dat team nu nog had gemaakt of dat je deze update gisteravond ook nog had gestuurd.

En dat van Mitch bevestigt dat er dus inderdaad weer gewoon mails niet zijn aangekomen. Icon_twisted
Wellicht ben ik het even kwijt met de warmte, maar ik kan jouw website niet bereiken, Elikian.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian">http://www.competitieteam.nl/elikian</a><!-- w --> is de nieuwe site
Met dank aan Mac en Jazz Smile
Top Eli. Op de nieuwe site ziek ik dat mijn team er staat - evenals hierboven in het topic vermeld - wat ik je gistermiddag om 17:32 uur heb verzonden.
:S

Als mensen eerst kijken of hun team er staat voor ze hun team allemaal nog een keer sturen en ik moet kijken of het een update was of niet ... dan zou dat toch veel tijd schelen Big Grin
Kennelijk zijn de belangen enorm. :wink: Deelnemers schieten enorm in de stress als hun team de organisatie niet op tijd weet te bereiken. Soms is het beter na 17.30 uur geen beschikking meer te hebben over een internetaansluiting. KPN sluit je (niet) aan. :razz:
Elikian Wrote:Ik vroeg me bij jou af of je dat team nu nog had gemaakt of dat je deze update gisteravond ook nog had gestuurd.

En dat van Mitch bevestigt dat er dus inderdaad weer gewoon mails niet zijn aangekomen. Icon_twisted

Dit zal ook wel het geval zijn met onze koploper. Anders is de kloof wel heel erg snel gedicht!
En van aanstaand MV-runner-up Arco. :wink:
Genomico: Verzonden dinsdag 20.16, aangekomen donderdag 18.51 Smile
Nandita: Verzonden dinsdag 20.23, aangekomen donderdag 20.23 Smile
Lady Carlita: Verzonden dinsdag 20.27, aangekomen donderdag 18.54 Smile
FredddyW: Verzonden dinsdag 21.22, aangekomen donderdag 20.10 Smile
Winpagina: Verzonden dinsdag 22.05, aangekomen donderdag 21.33 Smile
Arco: Verzonden dinsdag 22.16, aangekomen donderdag 17.47 Smile
Mist: Verzonden dinsdag 22.46, aangekomen donderdag 17.33 Smile
Andre: Verzonden dinsdag 22.46, aangekomen donderdag 19.26 Smile
Ron: Verzonden dinsdag 22.58, aangekomen donderdag 18.10 Smile

Zit ook gewoon geen enkele logica in ook he. Die van Mitch is er bv nog steeds niet ... maar goed, hij heeft me smorgens een kopie gestuurd, dus zal wel goed zijn Smile
Door het verlies van Roddick en Acasuso deze week tiende, helaas.
Maar wel al de 3e top 10 plek achter elkaar.
Zou iemand mijn MV team willen overnemen op de deadline van 15 augustus a.s.? Ik hoor het graag.
Over 3 weken? ... als mensen nu ja zeggen zijn ze dat dan allang vergeten denk ik?
Agenda, misschien? En daarbij, mensen plegen op vakantie te gaan, dus tijdige melding is gewenst. Dacht ik.
merijn s aalbers Wrote:Zou iemand mijn MV team willen overnemen op de deadline van 15 augustus a.s.? Ik hoor het graag.

Ik ook. Ben dan op vakantie, maar ik vraag iemand wel een week van tevoren.
Ik heb dit jaar nog niet zo veel tijd aan mijn MV team besteed als deze week.
Maar het rare is dat ik er geen goed gevoel over heb. Teveel twijfelgevallen en het team wel 30x veranderd.

Maar dit is het uiteindelijk geworden:

Kitzbuhel:
Mirnyi (als verrassing in het bovenste gedeelte. Om 22.50 in mijn team gekomen)
Monaco (hopelijk bedwinger van Gaston)
Calleri
Massu
Horna (ook lang getwijfeld over Chela)
Kohlschreiber (een must)
Seppi (geen Youzhny!!)
Robredo

Umag:
Djokovic (finalist)
Dlouhy (als Djoko alsnog moe wordt en faalt)
Wawrinka
Volandri (in tegenstelling tot TM, waar ik RRH heb)

Los Angeles:
Roddick (toch toernooiwinnaar!)
Safin (verwacht ik niets van, maar toch ...)
Ginepri (laat me niet in de steek!)
Heb toch een standaard team genomen (iedereen die door is) met Hrbaty als verrassing:

Kitzbuhel

Davydenko
---
Monaco
---

Horna
Kohl
Youzhny / Seppi
Pavel / Melzer


Los Angeles

---
Fish
Hrbaty
---


Umag:

Moya
Djokovic / Dlouhy
Wawrinka / Vik
Volandri / RRH
kuiper wrote:
Quote:Ik heb dit jaar nog niet zo veel tijd aan mijn MV team besteed als deze week.
Maar het rare is dat ik er geen goed gevoel over heb. Teveel twijfelgevallen en het team wel 30x veranderd.
Mooi zo, nu is dat ene punt meer wel te doen :wink:
De eerste kan er al snel uitliggen. Ik vond en vind Moya een erg groot risico. Ook nog 120 te verdedigen!!
Maar als hij dit wint, haalt hij de halve finale. En ik ging er vanuit dat een aantal mensen hem wel zouden wisselen, dan wordt ie meer een troef. Hopelijk wordt mijn gok beloond!
Tafeltennis Wrote:kuiper wrote:
Quote:Ik heb dit jaar nog niet zo veel tijd aan mijn MV team besteed als deze week.
Maar het rare is dat ik er geen goed gevoel over heb. Teveel twijfelgevallen en het team wel 30x veranderd.
Mooi zo, nu is dat ene punt meer wel te doen :wink:

Tja het is echt spannend, want Woerdie staat weer 1 punt op mij voor.
Ad Wim Wrote:Heb toch een standaard team genomen (iedereen die door is) met Hrbaty als verrassing:

Kitzbuhel

Davydenko
---
Monaco
---

Horna
Kohl
Youzhny / Seppi
Pavel / Melzer


Los Angeles

---
Fish
Hrbaty
---


Umag:

Moya
Djokovic / Dlouhy
Wawrinka / Vik
Volandri / RRH

En dan Fish nemen, met zo´n avatar. :roll: :roll:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49