FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mocht Federer het toernooi winnen dan heeft ie 550 euro winst op 6725 euro, dit is zo'n 8%. In het schema zie ik veel mensen die meer dan 8% budgetwinst gaan halen. Ook Roddick zit op 8% bij een finaleplaats, dus dat schiet ook niet op (en je hebt het over een maximum voor hem). Er zijn dus betere alternatieven...
Blake 1390 IN 7
Federer 6725 IN 7
Grosjean 1080 IN 7
Haas 825 IN 7
Horna 492 IN 7
Ljubicic 2180 IN 7
De eerste echte belangrijke week staat op het punt van beginnen. Wie goed start met de AO houdt dit vaak lang vol. Veel punten, maar meestal ook extra budget.

Hoewel ik in de voorbeschouwingen toch wel veel dezelfde namen zie. Wel of geen Federer (en Roddick) is toch wel het hotste item.

Ik ben benieuwd!!! (zelf geen Federer en Roddick genomen)
harry_bierdop Wrote:Blake 1390 IN 7
Federer 6725 IN 7
Grosjean 1080 IN 7
Haas 825 IN 7
Horna 492 IN 7
Ljubicic 2180 IN 7

Harry,

Waarom Haas, Grosjean en Horna in je team als je Federer ook al hebt?
Ik ga voor de ultieme gok:

2 scenario's

1) Ik win (3% kans)
2) Ik word 99e (97% kans)

Mijn team:
Federer, Nalbandian, Roddick, Phau, Pavel.
Federer moet de finale winnen en Nalb/Roddick de halve finale halen. En dan zien we wel Wink
Omdat er nogal een paar nieuwe teams zijn bijgekomen nu, en dat moet ik nog allemaal verwerken... is de update wel een stuk later!
Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....
Kan morgen toch ook, om 18.00?
of zitten hier veel nachtmensen?
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Daar wacht ik niet op. Ik zie het morgenvroeg wel, samen met de uitslagen van de 2e ronde.
Ja :Big Grin Ben erg nieuwsgierig, dus ik wacht nog wel een paar uurtjes...
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Imposante site heb je, hoeveel tijd gaat daar wel niet inzitten?
Elikian Wrote:Ik ga voor de ultieme gok:

2 scenario's

1) Ik win (3% kans)
2) Ik word 99e (97% kans)

Mijn team:
Federer, Nalbandian, Roddick, Phau, Pavel.
Federer moet de finale winnen en Nalb/Roddick de halve finale halen. En dan zien we wel Wink

Ik denk dat je meer dan 3% kans hebt.
Je hebt wel de 3 favorieten in de kwarten en voor de titel :wink:
Ik denk zeker 50%, maar we zullen het zien.
Mijn team:

Haas

Vliegen
Mathieu
Horna
Grosjean

Santoro
Ancic
Tursunov
Blake
Nalbandian

Roddick
Ik wil na de AO ook nog graag mee doen met MV, dus ben op safe gegaan zonder Federer of Roddick en vooral op budget gespeeld.

Verdeling in het schema (in bold degene die ik heb):

Federer
Haas
Andreev

Davydenko

Hewitt (Vliegen)
Ferrero
Horna
Grosjean


Santoro
Ancic
Blake
(Tursunov)
Nalbandian (Wang)

Ljubicic
Malisse

Ginepri
Roddick

Voorspelling is dus 10 van de 16 achtste finalisten en op Federer en Roddick na alle kwart finalisten :Big Grin
Mijn team:

Haas
Andreev

Kiefer
Mathieu
Horna

Pavel
Ancic
Blake

Ljubicic
Roddick
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Imposante site heb je, hoeveel tijd gaat daar wel niet inzitten?
Teveel.. maarja, ik doe het graag he..

Jij hebt je voor 2005 toen ook ooit ingeschreven herinner ik me ... en dan heb je de site niet eens gezien? Wink
buurs Wrote:
Elikian Wrote:Ik ga voor de ultieme gok:

2 scenario's

1) Ik win (3% kans)
2) Ik word 99e (97% kans)

Mijn team:
Federer, Nalbandian, Roddick, Phau, Pavel.
Federer moet de finale winnen en Nalb/Roddick de halve finale halen. En dan zien we wel Wink

Ik denk dat je meer dan 3% kans hebt.
Je hebt wel de 3 favorieten in de kwarten en voor de titel :wink:
Ik denk zeker 50%, maar we zullen het zien.
Ja, maar dan moeten Haas, Hrbaty, Ljubicic en dat soort mannen niet te veel scoren.

Ik vond het weer eens wat anders, nog nooit zo gespeeld Smile

Als Fed d Nalb + Roddick SF is dat 430 punten. Vorig jaar won Brigit de AOpen met 452 Smile
Genomico Wrote:Ik wil na de AO ook nog graag mee doen met MV, dus ben op safe gegaan zonder Federer of Roddick en vooral op budget gespeeld.

Verdeling in het schema (in bold degene die ik heb):

Federer
Haas
Andreev

Davydenko

Hewitt (Vliegen)
Ferrero
Horna
Grosjean


Santoro
Ancic
Blake
(Tursunov)
Nalbandian (Wang)

Ljubicic
Malisse

Ginepri
Roddick

Voorspelling is dus 10 van de 16 achtste finalisten en op Federer en Roddick na alle kwart finalisten :Big Grin

Santoro verliest van Pavel
Ferrero verliest van Kiefer

(Als mijn team een beetje tot zijn recht wil komen)
Voor die 7 punten van Hrbaty hoef je niet bang te zijn hoor :wink:
Ik denk dat Ljubicic het al heel moeilijk gaat krijgen tegen Lopez.
Haas en Hrbaty gaan er tegen de Fed express en Andreev/Davydenko af.

Toch is 5 spelers een te grote gok, denk ik.

Met spelers als Mathieu (30), Ancic (kans op 50), Blake (30) en Haas (30) had je meer mogelijkheden gehad (denk ik).
Maar goed deze spelers hebben ook de "klasse" er in de volgende af te gaan.
Dus we zullen zien.
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Jammer dat de update vanacht iets langer op zich laat wachten. 2uur vanacht wordt me iets te gek.

Kun je ergens de volgorde van wedstrijden zien, die Eurosport gaat uitzenden vanacht? beginnen ze bijvoorbeeld met Ljubicic om 1uur?
Haggie Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Jammer dat de update vanacht iets langer op zich laat wachten. 2uur vanacht wordt me iets te gek.

Kun je ergens de volgorde van wedstrijden zien, die Eurosport gaat uitzenden vanacht? beginnen ze bijvoorbeeld met Ljubicic om 1uur?

Volgens mij zenden zij de parijen op de Rod Laver Arena uit
Elikian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Imposante site heb je, hoeveel tijd gaat daar wel niet inzitten?
Teveel.. maarja, ik doe het graag he..

Jij hebt je voor 2005 toen ook ooit ingeschreven herinner ik me ... en dan heb je de site niet eens gezien? Wink

Klopt, en tuurlijk heb ik je site gezien...kijk er vaak op en volg het. Maar vroeg me gewoon af hoeveel uur per week daarin gaat zitten. Hij is gigantisch uitgebreid. Topsite.....
Haggie Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Jammer dat de update vanacht iets langer op zich laat wachten. 2uur vanacht wordt me iets te gek.

Kun je ergens de volgorde van wedstrijden zien, die Eurosport gaat uitzenden vanacht? beginnen ze bijvoorbeeld met Ljubicic om 1uur?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0_day0.shtml">http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0_day0.shtml</a><!-- m -->
Ik neem aan dat ze Ljubicic in de Rod Laver arena laten zien ja!! Anders krijgen we die lelijke **** (ok, ik zal me inhouden) Davenport te zien, maar dat lijkt me toch niet. Het zit er dik in dat ze gewoon Ljubicic-Henin-Roddick en daarna Blake laten zien met tussendoor shots naar Davenport-Ancic en Williams.

Ljubicic, Ancic, Roddick en Blake zou natuurlijk de ideale volgorde zijn!! Laten we het hopen...
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Elikian Wrote:Denk dat dat wel 2 uur gaat worden....

Jammer dat de update vanacht iets langer op zich laat wachten. 2uur vanacht wordt me iets te gek.

Kun je ergens de volgorde van wedstrijden zien, die Eurosport gaat uitzenden vanacht? beginnen ze bijvoorbeeld met Ljubicic om 1uur?

Volgens mij zenden zij de parijen op de Rod Laver Arena uit

Oke, Dank je! :Big Grin
Davenport helaas
Genomico Wrote:Ik neem aan dat ze Ljubicic in de Rod Laver arena laten zien ja!! Anders krijgen we die lelijke **** (ok, ik zal me inhouden) Davenport te zien, maar dat lijkt me toch niet. Het zit er dik in dat ze gewoon Ljubicic-Henin-Roddick en daarna Blake laten zien met tussendoor shots naar Davenport-Ancic en Williams.

Ljubicic, Ancic, Roddick en Blake zou natuurlijk de ideale volgorde zijn!! Laten we het hopen...

Ben je vrij ofzo??
Ze beginnen dus met Davenport-Sprem?!?!?!?! :eeeek: Confused
Tennis 01.05uur: AUSTRALIAN OPEN - MELBOURNE (AUS) DAY 3 L. DAVENPORT (USA) v K. SPREM (CRO)

:letitallout: :letitallout: :letitallout: