FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Nog 3 over voor Merijn: Nadal, Ljubi en Marcos!

Nu maar hopen op een Halve Finale tussen Nadal en Ljubi en Nadal als winnaar dan is er nog wat te redden!

Begrijp ik nou goed dat Almagro ook al MP's heeft gehad???? :letitallout:
zeker een stuk of 4 in de 2e set. Gimelstob 9 als ik Buurs moet geloven. Icon_evil
centre court Wrote:zeker een stuk of 4 in de 2e set. Gimelstob 9 als ik Buurs moet geloven. Icon_evil

Tja, hij heeft er 6 gehad bij 6-5 in de 3e set en in de TB stond hij met 5-2 voor en mocht zelf 2x serveren en 6-3 :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Inmiddels nog maar 7 Smile .. de 2 uitslagen van vannacht heb ik nu pas verwerkt. En ik had Vliegen en Tursunov Smile
Ik ben ook wel blij met mijn 5 spelers.
buurs Wrote:
centre court Wrote:zeker een stuk of 4 in de 2e set. Gimelstob 9 als ik Buurs moet geloven. Icon_evil

Tja, hij heeft er 6 gehad bij 6-5 in de 3e set en in de TB stond hij met 5-2 voor en mocht zelf 2x serveren en 6-3 :letitallout: :letitallout: :letitallout:

zo iets geloof je toch niet, zo'n service en dan ook nog op HC en dan op 6-3 in de 3e set TB allebei je services verprutsen. :letitallout:
Pfff, wat is het budget toch schamel in dit soort weken.
Gaat weer lekker deze week. Ik was bang voor Verdasco en Monfils die ik niet gekozen had en toch veel gekozen waren.

Gelukkig liggen ze er allebei uit.
kuiper Wrote:Gaat weer lekker deze week. Ik was bang voor Verdasco en Monfils die ik niet gekozen had en toch veel gekozen waren.

Gelukkig liggen ze er allebei uit.

je geluk is nog niet op... :8:
Hopen dat je het nog een weekje kan vasthouden :wink:
Feli met je weekwinst Kuiper =D>
Kuiper is hot, na de zoveelste toernooiwinst met Playasport en de nummer 1 positie, haalt hij ook nog eens bij MV Game de hoogste score.

Wauw :eeeek:
Kan niet anders zeggen dan repect! :wink:
Dank je jongens. Gaat echt lekker ja.
Als één van de twee wint (malisse of soderling) dan neem ik ook de leiding in het algemeen klassement van Winpagina over. Hij leek weken terug nog onaantastbaar.
Volgende week wordt natuurlijk wel heel belangrijk.
Ik was een maand geleden ook al tot op ik dacht 16 punten genaderd. Alleen in de weken daarna heb ik gruwelijk slecht gepresteerd. Hoop voor je dat jou niet hetzelfde overkomt Wink
Van het ene op het andere moment verdwenen in de Mist. :wink:
Had ook echt zo iets van die Mist gaat weer voor de winst en dat lukt hem aardig, Totdat er iets mysterieus gebeurde. Nu sta ik zelfs weer hoger. Niet gedacht dat jij (Mist) zo zou kelderen, wat is er met je bebeurt ??? #-o
Ook niet dat Winpagina zolang op 1 zou staan overigens. Nu wordt het echt een strijd denk ik tussen Winpagina en Kuiper. Waarbij ik denk dat kuiper toch de beste papieren heeft vergeleken met voorgaande jaren . Toen haalde ik Winpagina altijd in naar het einde van het seizoen. Dat laat hij ook nu weer zien al is Kuiper de laatste tijd gewoon heel erg sterk kan wel zeggen.
Je lijkt een beetje op Agassi, maar dan beter..... :wink:

De rest staat 200 punten achter dus kunnen 10 man gaan strijden voor plek 3. Die moet en zal ik halen.......of hoger.... Icon_twisted

Malisse retires en Soderling staat nu 4-4. Davydenko is wel weer erg goed bezig dus ben bang dat je het deze week net niet red.
Volgende week gaan er echt klappen vallen. Alles of niets spelen gebeurd elk jaar weer en hoe verder het seizoen vordert elke keer weer vaker.

De US open zal voor de rangschikking heel erg belangrijk worden voor het klassement.
Ben benieuwd wie de langste adem heeft.
Succes allemaal.
Het is nipt, maar Davydenko wint toch de eerste set met 7-6 (6) helaas.

Wordt dus erg lastig voor Soderling
kuiper Wrote:Dank je jongens. Gaat echt lekker ja.
Als één van de twee wint (malisse of soderling) dan neem ik ook de leiding in het algemeen klassement van Winpagina over. Hij leek weken terug nog onaantastbaar.
Volgende week wordt natuurlijk wel heel belangrijk.
Hoogmoed komt voor de val Wink
Mooi verhaal Ron. Ik weet dat ik met TM in 2003 na de US Open 243 punten voor stond. En toen ging ik op 'safe' spelen. Geen risicovolle keuzes, gewoon standaard teams ... in 3 weken was ik die voorsprong helemaal kwijt. En 100 punten verschil is niks op een GS. Natuurlijk hebben Kuiper en Winpagina veruit de beste papieren, maar de rest is niet kansloos
Elikian Wrote:
kuiper Wrote:Dank je jongens. Gaat echt lekker ja.
Als één van de twee wint (malisse of soderling) dan neem ik ook de leiding in het algemeen klassement van Winpagina over. Hij leek weken terug nog onaantastbaar.
Volgende week wordt natuurlijk wel heel belangrijk.
Hoogmoed komt voor de val Wink

Hoogmoed? Het was gewoon een constatering en ik hoopte dat die uit zou komen.
Ik weet heel goed dat de prijzen pas aan het eind worden uitgedeeld.
Mathieu

Haas/Murray

Roddick/Fish/Gasquet/Lopez

Soderling/Youznhy/Gimelstob/Nadal
Nadal?

Je durft wel buurs!!
Och, ik heb Federer Wink
Minder durf dan Nadal nemen. Federer pakt waarschijnlijk wel 200 punten.
Maar is bijna dubbel zo duur en heeft nog een presentje van 1000 euro budgetrisico Wink
Het kan wel eens een belangrijke week worden voor mij. Winpagina staat 9 punten voor, maar heeft een behoorlijk ander team dan mij.

De verschillen:
Winpagina: Berdych, Davydenko, Fish, Ginepri, Hewitt en Srichaphan

Kuiper: Calleri, Djokovic, Ferrero, Gonzalez, Haas, Mahut (die heb ik trouwens als enige!!) en Malisse

Ik hoop dat dit maar goed uitpakt.
kuiper Wrote:Het kan wel eens een belangrijke week worden voor mij. Winpagina staat 9 punten voor, maar heeft een behoorlijk ander team dan mij.

De verschillen:
Winpagina: Berdych, Davydenko, Fish, Ginepri, Hewitt en Srichaphan

Kuiper: Calleri, Djokovic, Ferrero, Gonzalez, Haas, Mahut (die heb ik trouwens als enige!!) en Malisse

Ik hoop dat dit maar goed uitpakt.
Dat hoop ik ook voor je, dan doe ik het namelijk ook goed met Ferrero, Gonzalez, Haas en Malisse.
Persoonlijk vind ik het team van Winpagina matig. Met name de keuzes voor Hewitt en Ginepri begrijp ik niet. Maar goed, hij is de nummer 1 en ik niet. Het zullen wel de wederopstandingen van beide spelers worden op het hoogste niveau. :wink:
kuiper Wrote:Nadal?

Je durft wel buurs!!

Ik moet wat.... :8:

Bij een halve en helemaal bij een finale loop ik aardig in.
En na vannacht staan Kuiper en Winpagina precies gelijk, op 5780 punten Smile
merijn s aalbers Wrote:Persoonlijk vind ik het team van Winpagina matig.
Goed gezien.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49