FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben puur op budget gegaan. Ferrer is degene die het meeste te verdedigen heeft met 250. Ik heb ook 200 over. Ik wilde graag Karlovic als verrassing, maar dat werd lastig budgetwise. Nu heb ik dus Grosjean genomen. Ik had ook Rochus en Benneteau genomen, maar ik ben toch voor Dikke Jan gegaan. Die heeft vrij zeker 30 punten.

Op budget spelen met Grosjean?
Ja oke, die ook. Maar hem zie ik vrij zeker 150 terugwinnen en wellicht meer, dus dat is een klein risico.

Tjonge, wat heb jij een mega slechte Roland Garros achter de rug. Vrijwel geen punten (zonder Nadal) en dan zeggen dat je dat hebt gedaan vanwege het budget, maar bruto heb jij gewoon budgetverlies terwijl veruit de meesten met Nadal gewoon positief zijn geëindigd. Je was nog wel gewaarschuwd :wink:
Het zat inderdaad niet bepaald mee deze RG.
Dat rijmt, dus is het waar.

Budget ranking is sowieso totaal omgegooid. Aadje, Jeroen, Frees ... Winpagina staat nu 34e. Dat maakt het geheel wel interessant.
Elikian Wrote:Dat rijmt, dus is het waar.

Budget ranking is sowieso totaal omgegooid. Aadje, Jeroen, Frees ... Winpagina staat nu 34e. Dat maakt het geheel wel interessant.

Behalve als je inmiddels 700 punten achterlopt op de top! :cry:

Maar goed, gelukkig nog andere rankings waarop ik me kan richten
Waarmee bewezen is dat een goeie Australian Open geen garantie is voor succes Wink

Hoe heb je dat zo kunnen weggooien man?
Nou, moet ook zeggen dat het niveau van MV stukken hoger is dan TM :!:

Maar voor de rest duidelijk verkeerde keuzes. Veel op budget gespeeld, maar als je spelers niet scoren houdt het gewoon op. Met name de indoor toernooien waren bar. En dan maar rare dingen bedenken om te stunten, waardoor je vaak nog verder wegzakt.

Maar goed.. volgens seizoen beter en voor nu kijken hoe hoog ik kan eindigen (nog lager en ik kom in de regionen van de parttime-players)
Zo, makkelijk weekje... Even iedereen aankruizen die ik wil, 8 euro'tjes over, dus verzenden maar!!

En alvast zeker van 1 halve finalist die het dan tegen Federer mag gaan proberen.
Mijn MV-team:

Fish 461
Haas 1175
Henman 520
Hewitt 1690
Mayer 578
Murray 802
Roddick 2380
Safin 445
Santoro 777
Soderling 748
Stepanek 1710
Vliegen 822


Stepanek als verrassing.
15 man...

Queen's:

Fish
Bracciali + Hewitt
Tursunov
Henman
Grosjean
---
Murray
---

Halle:

---
Safin
Pavel + Soderling
Seppi + Haas
Vliegen
Mayer
---
Kiefer
Queens:

Fish
Hewitt
Henman
Stepanek

Roddick
Murray


Halle:

Safin
Soderling
Haas

Vliegen
Mayer
Santoro
Genomico Wrote:15 man...

Queen's:

Fish
Bracciali + Hewitt
Tursunov
Henman
Grosjean
---
Murray
---

Halle:

---
Safin
Pavel + Soderling
Seppi + Haas
Vliegen
Mayer
---
Kiefer
Kiefer?! Niet echt opgelet vanavond, of wel?
O damn, nee niet echt nee...
Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...
Genomico Wrote:Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...

Dat kan niet natuurlijk....23 uur is 23 uur :8:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...

Dat kan niet natuurlijk....23 uur is 23 uur :8:

Weet niet of hij daar dit jaar strikt in is. Vorig jaar was ie er wel soepel in. Maar goed, ik zie wel...
Zal wel meevallen :wink:
Genomico Wrote:Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...
Graag gedaan, hoor.
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...

Dat kan niet natuurlijk....23 uur is 23 uur :8:
Ben ik het wel mee eens, deadline is deadline. Het is dat ik geen serieuze concurrent van je ben, maar anders...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Nogmaals mijn MV-formulier ingevuld dit keer met Santoro en Clement i.p.v. Kiefer. Hoop dat Michiel hem nog aanneemt, want er is immers tot morgenvroeg geen enkele wedstrijd en de laatste uren ook geen wedstrijd geweest...

Dat kan niet natuurlijk....23 uur is 23 uur :8:
Ben ik het wel mee eens, deadline is deadline. Het is dat ik geen serieuze concurrent van je ben, maar anders...

In ieder geval bedankt voor als het nog gaat lukken!! Maar het ligt er natuurlijk aan of Michiel dit al eerder heeft meegemaakt dit jaar en wat hij toen heeft gedaan. Niet echt een top 15 (top 10 budget) waardig :oops: Ik hoop dat het me voor 1x wordt vergeven :Big Grin
Hmm ik had er met het voetbal ook niet aan gedacht hier tijdig mee bezig te gaan. Zit nu te kijken waar ik mijn laatste centen aan zal besteden. Schrok wel ff toen ik ineens Pless zag staan in die sheet, maar gelukkig was het voor de deadline bekend. Komt wel goed neem ik aan.
Dank je wel Michiel :Big Grin (en natuurlijk Ad)
Heb ik weer hoor. Eindelijk weer eens een redelijk weekje, vliegen er 4 van de 5 halve finalisten uit om er dan nog maar 1 over te houden.

Sad
Vreemde verdeling met 5 spelers in Den Bosch en 9 in Nottingham, maar het kwam eenmaal zo uit. Met mijn laatste 1250 euro niet gegaan voor Vliegen/Santoro of Srichaphan (want dan kon ik er niemand meer bijnemen), maar voor Mirnyi en Mahut.

Den Bosch:

Kohlschreiber + Spadea
Sluiter
Djokovic
Melzer

Nottingham:

Simon
Gasquet
Mahut + Soderling
--- (gedeelte Srichaphan)
Vanek + Bjorkman
Lopez
Murray + Mirnyi
--- (gedeelte Hrbaty)
Heb er 7 in Nottingham en 5 in Rosmalen.
Op de spelers die verloren hebben vandaag ongeveer hetzelfde team als bij TM:


Nottingham:

Simon
Gasquet
Soderling
Srichaphan
Bjorkman
Lopez
Mirnyi


Rosmalen:

Kohlschreiber
Spadea
---
Vliegen
Djokovic
---
Melzer
---
Geen Sluitertje?
Nee, dat wint Ancic.
Even wat veranderd: onzekere Simon en Vliegen eruit en Ancic erin. Nu ga ik echt weg.
Ik ga toch ook voor Ancic.
Zit ik morgen weer met tegenstrijdige belangen op de tribune. :roll:
Wel grappig dat je bij MV wel voor Ancic hebt gekozen. Blijkbaar toch wel vertrouwen in hem.

De verschillen daar:

Jij: niemand meer en 16 punten
Ik: Soderling en Bjorkman
Eindelijk weer eens een goede MV-score. Jammer dat het maar zo'n kleine week is, maar ik ben in vorm dus wie weet wat er gaat gebeuren met Wimbledon.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49