FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Hoe kun je in vorm zijn met tennismanager? Door een goede keuze van een willekeurige speler?
Je bent in vorm als je al weken achter elkaar in de top van de weekscores zit.
Dan kun je het beter "falen van de rest" noemen :wink:
Ad Wim Wrote:Je bent in vorm als je al weken achter elkaar in de top van de weekscores zit.

Aldus Ad.
Icon_question
Stel dat er nu morgen ook niet getennist gaat worden, wordt de deadline dan ook verzet?
Lijkt me niet, waarom zou je dat willen?
Jeetje, dan wordt het wel een heel moeilijk verhaal!

Ach ja lager eindigen dan vorige week is niet mogelijk, dus het kan alleen maar beter.
Zo, teampie is klaar. 17 man voor mij deze week!! (En dus geen Federer. Geld opmaken is dan wel erg lastig :Big Grin )

Vet gedrukt mijn spelers en tussen haakjes de concurrenten die er snel uit mogen (behalve Rafa natuurlijk).

Mahut (Federer)
(Haas / Berdych)
Djokovic
Ancic
Verdasco
(Nalbandian)
Malisse
Bjorkman & Bracciali
Blake
Hewitt
Garcia-Lopez & Safin
Pavel
Murray
(Roddick)
Gimelstob & Tursunov
Kohlschreiber
Fish

(Nadal)
14 spelers. Heb Nalbi, daarom minder spelers dan jij. Maar voor de rest bijna allemaal dezelfde.


Ancic
Bjorkman
Bracciali
Fish
Gimelstob
Hewitt
Kohlschreiber
Mahut
Murray
Nalbandian
Safin
Santoro
Seppi
Tursunov
Ad: Nalbandian + Santoro + Seppi
Ik: Djokovic + Verdasco + Malisse + Blake + Garcia-Lopez + Pavel

Nalbi verliest al van Verdasco :razz:
Ik ga toch voor Federer. Hij moet winnen dat besef ik, maar ik geloof het ook wel!!!
Ad, wij gaan deze week heel hard Mahut aanmoedigen. We zijn samen met Butra de enige die hem hebben :Big Grin
Genomico Wrote:Ad: Nalbandian + Santoro + Seppi
Ik: Djokovic + Verdasco + Malisse + Blake + Garcia-Lopez + Pavel

Nalbi verliest al van Verdasco :razz:
Hou toch op met je Verdasco!
Het tweede kwart maakt wel het verschil bij ons; ik Nalbi, jij Malisse en Blake. Bij TM heb ik het net als jij.
Genomico Wrote:Ad, wij gaan deze week heel hard Mahut aanmoedigen. We zijn samen met Butra de enige die hem hebben :Big Grin
Zeker! Vliegen moet kunnen en Federer al helemaal!
Federer trouwens maar 18 keer gekozen daar. Heel gek. Hij wint toch gewoon het toernooi? Budget hoef je dus ook niet echt rekening mee te houden.
Federer moet gewoon winnen. Ik zou echt balen als hij juist nu zou verleizen.
Ad Wim Wrote:Federer trouwens maar 18 keer gekozen daar. Heel gek. Hij wint toch gewoon het toernooi? Budget hoef je dus ook niet echt rekening mee te houden.

Wie had er nou geen Nadal bij Roland Garros?!?! Dat was pas stom...
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer trouwens maar 18 keer gekozen daar. Heel gek. Hij wint toch gewoon het toernooi? Budget hoef je dus ook niet echt rekening mee te houden.

Wie had er nou geen Nadal bij Roland Garros?!?! Dat was pas stom...
Daar doel ik dus op. Zoveel mensen hadden wel Nadal op RG, maar blijkbaar nu geen Roger op Wimbledon. En dat terwijl Roger nog meer kans heeft om Wimbledon te winnen dan Rafa RG.
Hij is wellicht wat duurder, maar dan nog. Bij TM is ie ook veel vaker gekozen. Ik snap dat niet.
Ik heb hem natuurlijk niet.
Santoro, Youzhny en Gimelstob zijn de miste gekozen spelers uit mijn team, dus mijn troeven. Qua wat grotere spelers zijn dat Nalbi en Tursunov.
Santoro? Tegen Berdych? Neenee! :razz:
Jawel hoor!
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wie had er nou geen Nadal bij Roland Garros?!?! Dat was pas stom...
Daar doel ik dus op. Zoveel mensen hadden wel Nadal op RG, maar blijkbaar nu geen Roger op Wimbledon. En dat terwijl Roger nog meer kans heeft om Wimbledon te winnen dan Rafa RG.
Hij is wellicht wat duurder, maar dan nog. Bij TM is ie ook veel vaker gekozen. Ik snap dat niet.
Ik heb hem natuurlijk niet.

Nadat ie gehakt had gemaakt van Gasquet heb ik hem zelfs genomen met MV! En ik neem echt nooit federer in managementgames. Je kan violgens mij echt niet om hem heen. En ik zie niemand die voor 7200 200 punten gaat halen in die helft.
Zie velen hun geluk zoeken met Blake, Berdych en misschien nalbandian, maar die zie ik echt niet heel ver komen, laat staan van federer winnen.
Genomico Wrote:Zo, teampie is klaar. 17 man voor mij deze week!! (En dus geen Federer. Geld opmaken is dan wel erg lastig :Big Grin )

Vet gedrukt mijn spelers en tussen haakjes de concurrenten die er snel uit mogen (behalve Rafa natuurlijk).

Mahut (Federer)
(Haas / Berdych)
Djokovic
Ancic
Verdasco
(Nalbandian)
Malisse
Bjorkman & Bracciali
Blake
Hewitt
Garcia-Lopez & Safin
Pavel
Murray
(Roddick)
Gimelstob & Tursunov
Kohlschreiber
Fish

(Nadal)
Jij bent er nu een kwijt (Malisse), ik niet :razz:
En ik heb nog Nalbandian.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Zo, teampie is klaar. 17 man voor mij deze week!! (En dus geen Federer. Geld opmaken is dan wel erg lastig :Big Grin )

Vet gedrukt mijn spelers en tussen haakjes de concurrenten die er snel uit mogen (behalve Rafa natuurlijk).

Mahut (Federer)
(Haas / Berdych)
Djokovic
Ancic
Verdasco
(Nalbandian)
Malisse
Bjorkman & Bracciali
Blake
Hewitt
Garcia-Lopez & Safin
Pavel
Murray
(Roddick)
Gimelstob & Tursunov
Kohlschreiber
Fish

(Nadal)
Jij bent er nu een kwijt (Malisse), ik niet :razz:
En ik heb nog Nalbandian.

Santoro en Seppi gaan ook niet meer dan 7 punten halen hoor en dus ben jij dadelijk Santoro ook al kwijt. En dan heb jij alleen jouw Nalbandian nog tegenover mijn Djokovic + Verdasco + Blake + Garcia-Lopez + Pavel. Als Blake gewoon 50 punten gaat pakken (en Nalbi dan dus 90), dan moet ik het nog wel gaan redden. Maar Blake gaat Nalbi gewoon pakken!! (Laat Michiel dit niet horen)
Fabrice doet nog leuk mee, hoor.
En Verdasco moet ook nog maar even winnen. Als de wedstrijd lang gaat duren, gaat ie weer theater maken en verliezen.

Seppi zal inderdaad niet winnen, maar ik had 600 over.
Mahut en Youzhny winnen. Nu Santoro nog even en mijn dag is meer dan geslaagd. Hij staat iig 2-1 in sets voor :razz:
Geno, Verdasco 2-1 in sets achter en Santoro 2-1 in sets en een break voor :wink:
Ad Wim Wrote:Geno, Verdasco 2-1 in sets achter en Santoro 2-1 in sets en een break voor :wink:

Ja, maar Verdasco moet ook tegen een 3-voudig winnaar van Wimbledon. Maar als hij deze horde overwint, dan is ie klaar om door te stomen naar de kwart finale waar hij tegen een op stoom geraakte Blake het onderspit zal delven.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Geno, Verdasco 2-1 in sets achter en Santoro 2-1 in sets en een break voor :wink:

Ja, maar Verdasco moet ook tegen een 3-voudig winnaar van Wimbledon. Maar als hij deze horde overwint, dan is ie klaar om door te stomen naar de kwart finale waar hij tegen een op stoom geraakte Blake het onderspit zal delven.
Misschien is het wel een buitenechtelijk kind van 'm :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49