FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
En presteert hij goed als ik hem niet heb...
En ik heb Roddick niet genomen omdat hij maximaal 45 punten haalt en dat is te weinig voor 2700 euro. Dan kan ik natuurlijk Blake ook niet nemen; die haalt max 25 punten voor 1900 euro.
hmm weer de deadline nie gehaald :roll:
Tjonge, weer liggen krikken? :wink:
Genomico Wrote:Tjonge, weer liggen krikken? :wink:

Haha dat was pas ná de deadline :wink: !

Gewoon glad vergeten deze keer...ben niet eens wezen kaarten! Was half 10 thuis van me oma..toen vriendig opgehaald en toen zat ik op de bank en begon zo'n docu over zwarte Joop (hoge bomen in de misdaad ofzo?) en daarna ben ik naar me nestje gegaan en denk er gewoon nu pas aan...
Was een goede docu!
Viel er helaas pas op de helft in...

Mijn team lag gelukkig s'middags al in de bus van Eli :wink:
Idd goede docu...had al wat voorstukjes gezien dus had de wekker op de telefoon gezet...had ik beter kunnen doen voor MV #-o
Mooie beelden dat z'n (Zwarte Joop) Lamborghini Countach in de fik stond en hij de volgende dag bij de dealer een nieuwe ging halen of het een halfje bruin betrof. :8:
Wedstrijden zijn nog niet begonnen toch? Als je het lief vraagt en belooft je leven te beteren :wink: , wil Elikian mss wel zn hand over zn hart strijken.. :lol:
En... WEGGGG... is Karlovic.. :letitallout:

Hondekop!
Mooi, en Simon lijkt er ook af te gaan tegen Serra. Die is ook redelijk veel gekozen.
Kleinigheidje hou je altijd.. :wink:
"Onze" Brenda staat nu ook weer op de baan. Kijken ofze nu wat kan klaarmaken.... :|
harry_bierdop Wrote:hmm weer de deadline nie gehaald :roll:

Jij hebt een beetje structurele problemen met deadlines, is het niet? :wink:
Mooi, ook Simon eraf.
Tripplexxx Wrote:
harry_bierdop Wrote:hmm weer de deadline nie gehaald :roll:

Jij hebt een beetje structurele problemen met deadlines, is het niet? :wink:

Icon_evil

Ik heb er problemen mee als ik ze wel haal, maar om 1 of andere vage reden staat dat ik ze niet heb gehaald!
??
je moest er bij zijn eli Wink
Hulde! Jet en Aragorn overleven de eerste week zonder uitvallers!
Hier gaat het wel redelijk. Heb naast Tursunov, Nalbi en Ljubicic die ik bij TM ook heb, hier ook nog Olivier.
Ook lekker... heb ik een keer tijd op dinsdagavond hoeven we geen team te maken #-o
harry_bierdop Wrote:Ook lekker... heb ik een keer tijd op dinsdagavond hoeven we geen team te maken #-o

Heeft 't vrouwtje wat anders vandaag :wink:
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ook lekker... heb ik een keer tijd op dinsdagavond hoeven we geen team te maken #-o

Heeft 't vrouwtje wat anders vandaag :wink:

Nee normaal altijd kaarten (vrouwtje komt pas daarna :wink: ) maar waren vandaag maar met 2 man..niet echt gezellig kaarten dus :razz:
Oorlogje? Wink
verstoppertje :8:
polonaise met de broek op de enkels.
Jezus, bij MV is er gewoon iemand met Blake, Roddick, Ancic, Nalbandian en Ljubicic :eeeek:
Eli zelf zeker? :^o :8:
centre court Wrote:polonaise met de broek op de enkels.

Is dat hip in Baak ja? :8:
Ad Wim Wrote:Jezus, bij MV is er gewoon iemand met Blake, Roddick, Ancic, Nalbandian en Ljubicic :eeeek:
Kosten samen maar 10695, dus geen enkel probleem hoor Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49