FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Even kijken hoe ik dat het beste kan uitleggen. Ik pak 2 voorbeelden:

David Ferrer
18e resultaat: 40
19e resultaat: 25
Te verdedigen: 75

Ferrer's resultaat van vorig jaar (75) zit bij zijn beste 18 resultaten. Deze zal dus na deze week vervallen. Als hij bijvoorbeeld in de eerste ronde verliest, zal zijn 19e resultaat gaan meetellen, dus zal hij terugvallen naar 25 (en niet naar 5).

Robby Ginepri
18e resultaat: 15
19e resultaat: 10
Te verdedigen: 0

Ginepri heeft dus niets te verdedigen en kan deze week alleen maar stijgen of gelijk blijven in budget. Zijn 18e resultaat is 15, dus als hij de kwart finale haalt (40 pnt), heeft hij een budgetwinst van 25, want het resultaat van deze week komt dan in de plaats van zijn oude 18e resultaat.
Aaaaa, ik begin het te snappen, onwijs bedankt.

Maar hoe zit het dan met Ivan? Die heeft niets te verdedigen, maar zijn 18e resultaat is net zo goed als hij deze week maximaal kan winnen. Die kan dus niets winnen of verliezen deze week?
Ad Wim Wrote:Aaaaa, ik begin het te snappen, onwijs bedankt.

Maar hoe zit het dan met Ivan? Die heeft niets te verdedigen, maar zijn 18e resultaat is net zo goed als hij deze week maximaal kan winnen. Die kan dus niets winnen of verliezen deze week?

Precies, net als Gaudio...
Oke, bedankt! Ik zal je noemen in mijn overwinningsspeech aan het einde van het seizoen Big Grin
Ad Wim Wrote:Oke, bedankt! Ik zal je noemen in mijn overwinningsspeech aan het einde van het seizoen Big Grin

Deel de prijs maar gewoon met me :wink:

Dan meteen een algemene opmerking:
Gaan we nog iets met prijzen doen, zoals eerder weleens is aangekaart, dus een soort sponsorschap?
Nog een klein vraagje, hoe zit het met die Ptd 2? Bij sommige spelers staat een tweede waarde die ze te verdedigen hebben.
Ik heb toen aangeboden mijn litho ter beschikking te stellen indien die niet in de smaak viel bij het vrouwtje. Helaas, ik heb hem 2 weken geleden ontvangen en ze vindt hem mooi en hij mag zelfs worden opgehangen.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Oke, bedankt! Ik zal je noemen in mijn overwinningsspeech aan het einde van het seizoen Big Grin

Deel de prijs maar gewoon met me :wink:

Dan meteen een algemene opmerking:
Gaan we nog iets met prijzen doen, zoals eerder weleens is aangekaart, dus een soort sponsorschap?

and eh.. I would like to thank... KIA motors..
Ad Wim Wrote:Nog een klein vraagje, hoe zit het met die Ptd 2? Bij sommige spelers staat een tweede waarde die ze te verdedigen hebben.

Dat heeft te maken met de 2e week van de Australian Open. Mensen die afgelopen jaar tijdens de 2e week AO een toernooi hebben gespeeld verliezen die punten aankomende week.
Maar met terugvallen naar 25 van Ferrer, bedoel je dus eigenlijk: Als het deze week niet beter wordt dan 25 - 75 te verdedigen = -50 ?
Ad Wim Wrote:Maar met terugvallen naar 25 van Ferrer, bedoel je dus eigenlijk: Als het deze week niet beter wordt dan 25 - 75 te verdedigen = -50 ?

Yep, en als ie bijvoorbeeld de kwart finale haalt, daalt ie van 75 naar 40.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Oke, bedankt! Ik zal je noemen in mijn overwinningsspeech aan het einde van het seizoen Big Grin

Deel de prijs maar gewoon met me :wink:

Dan meteen een algemene opmerking:
Gaan we nog iets met prijzen doen, zoals eerder weleens is aangekaart, dus een soort sponsorschap?
Ja, jullie kunnen dat natuurlijk onderling wel afspreken/regelen. Maar het is nu te groot/internationaal om echt met 'algemene prijzen' te werken natuurlijk. Ik ga geen prijzen sturen naar Peta Pan, in Australie :p
Het ziet er naar uit dat Ljubicic wellicht een plaatsje in mijn team krijgt. Het is hij of Gonzalez of Gaudio, dan lijkt Ivan toch het grootste zekerheidje. Kan ook geen spelers meer vinden die extra budget kunnen gaan halen, dus dan maar voor de punten!!
Agassi...
Ad Wim Wrote:Agassi...

Tja, die heb ik al...
Agassi staat er bij mij ook zeker in.
Finale: Agassi-Haas
Waarschijnlijk neem ik of Ancic of Ljubicic in mijn team. Als ik Ancic in mijn team neem, kan ik kiezen tussen wel of geen Ljubicic:

Ljubicic: 35 pnt +0 euro

of

Mayer: 8 pnt +25 euro
Djokovic: 3 pnt +15 euro
Seppi: 8 pnt +14 euro
Muller: 8 pnt +6 euro
(of Karlovic of Lee i.p.v. een van de andere)


Als ik Ljubicic sowieso neem, heb ik de keuze uit:

Ancic: 24 pnt +10 euro (maximum)

of

Mayer: 8 pnt +25 euro
Seppi: 8 pnt +14 euro


Edit: Dat wordt dus waarschijnlijk alleen Ancic.
Ik kom op geen manier uit of alleen maar met spelers die ik eigenlijk niet wil, dat is vervelend.
Ik heb nog 2575 euro te besteden (3375 zonder Henman), maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat ga besteden. Ljubicic, Gaudio, Gonzalez, Ancic, Djokovic, Karlovic, Lee, Muller????

Misschien eerst maar eens even afwachten of Acasuso, Berlocq en Pashanski wel winnen, anders kan ik het weer helemaal aanpassen :Big Grin
Ik moet op budget spelen, dus ik kan geen Gonzalez of Stepanek nemen. Dat is ook vervelend, want die wil ik eigenlijk wel.
Mogelijke combi's:
Ancic+Gonzalez
Ljubicic+Henman
Gaudio+Henman+Djokovic
Gonzalez+Henman+Djokovic+Lee
Ljubicic+Muller+Lee

Ik neig toch naar de eerste keus te gaan, maar zeker is dat nog niet. In mijn team genoeg op budget gelet om Gonzalez veilig te kunnen nemen en die zie ik toch wel redelijk eenvoudig naar de finale gaan.
Volgens mij kun je dan beter Gaudio nemen. Die staat ook zo in de finale en die heeft helemaal geen risico.
Ik denk dat ik zelfs voor Gonzalez+Gasquet ga. Eventueel zou ik dan Gaudio nog i.p.v. Gonzalez en een kleintje kunnen nemen.
Ik heb de oplossing waardoor ik op precies 0 euro kom :Big Grin

Ik neem dan geen Montanes, maar wel Ljubicic en Gasquet.
Zo, nu nog even wachten op Pashanski/Saretta en dan is mijn definitieve team klaar. Gasquet en Lee moeten het voor mij vooral gaan doen, want ik denk dat die niet zoveel zijn gekozen. Gaudio, Gonzalez, Ljubicic, Djokovic, Henman en Karlovic (eventueel Spadea en Ginepri ook) mogen er heel snel uit. Die zijn denk ik wel een aantal keer gekozen.
Lee moet meteen tegen Ginepri dus daar zou ik niet teveel van verwachten.
Ad Wim Wrote:Lee moet meteen tegen Ginepri dus daar zou ik niet teveel van verwachten.

Dat doe ik ook niet, maar het kan dus een leuke verrassing worden aangezien we er niets van verwachten :wink: Maar goed, de laatste ontmoeting tussen die 2 is ook gewonnen door Lee en als Gremelmayr (wie?) van Ginepri kan winnen, waarom Lee dan niet? En als ie de eerste ronde door is, kan ie ook zomaar in de halve finale terecht komen...
En koeien kunnen vliegen :8:
Misschien een stomme vraag, maar hoe nauw wordt de deadline van 23 uur bij MV genomen? En wat gebeurt er als je bijv. 5 minuutjes later instuurt?
Ad Wim Wrote:Misschien een stomme vraag, maar hoe nauw wordt de deadline van 23 uur bij MV genomen? En wat gebeurt er als je bijv. 5 minuutjes later instuurt?

23 uur is 23 uur, dus dat wordt heel krap :Big Grin Als er dadelijk niet meer bekend is dan de 4-4 2e set dan wordt het voor mij maar lekker Djokovic...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49