FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ad Wim Wrote:Ja, maar daar zijn een aantal mensen je voorbij omdat ze inmiddels meer punten hebben.

Die hebben in mijn stand ook gewoon meer punten.
Aaaaah, ik zie het al. Jij kijkt naar de Stand en Stats en ik keek naar de Score Deze Week.
Ad Wim Wrote:Aaaaah, ik zie het al. Jij kijkt naar de Stand en Stats en ik keek naar de Score Deze Week.

:Big Grin Precies, altijd naar de stand kijken waar je het gunstige staat :wink:
Leg me eens in een paar zinnen uit wat dat voor overzichtje is. Je staat namelijk in de Totaalscores gewoon 15e.
Ad Wim Wrote:Leg me eens in een paar zinnen uit wat dat voor overzichtje is. Je staat namelijk in de Totaalscores gewoon 15e.

Gewoon diegene met nog de meeste spelers over staat bovenaan. Ik had als enige er nog 15, dus stond ik bovenaan.
O ja, ik zie het. Dat kende ik nog niet. Wel grappig dat je dat ook kan zien. Weer wat geleerd :Big Grin
Volgens mij heb je zelfs jarenlang alleen stand en stats gehad, en is score deze week iets vrij recents (ik kijk daar bijna nooit naar eigenlijk, ga altijd automatisch naar stand en stats).
Ik vind Score Deze Week wel handig. Dan kun je meteen zien wie er de meeste punten heeft tot nu toe. En ik keek dan naar Wie Heeft Wie om te vergelijken. Maar ik zal nu wel naar Stand en Stats kijken.
Quote:Robert-vdl presteerde het uitzonderlijke om in deze twee toernooien, met relatief weinig keuzemogelijkheden, slechts 1 verliezende halve finalist te kiezen. Hij verliest 6 plaatsen.

En bedankt, Elikian!

Potverdorie, wat een schijtweek. Ik vul ook eens een keer mijn MV in 5 minuten in....
Graag gedaan Robert Smile ... zo wordt iedereen eens genoemd. Wink (dat is iig de intentie)

En dat van dat Score deze week is inderdaad pas sinds dit jaar geloof ik. Stand en stats is zoals Mist al zegt gesorteerd op aantal spelers nog over.
Dat wie heeft wie staat daar ook onder.

Het eigenlijke wie-is-wie zou gesorteerd moeten zijn op totaalscore, (op verzoek van ... Haggie denk ik) zodat je sneller kunt zien wie je directe concurrenten in de stand nog hebben. Maar daar ben ik nooit aan toegekomen dat te veranderen.
Niet om nog meer tijd van je af te nemen, maar als we toch aan het evalueren zijn...

Misschien kun je in de sheet naast de prijs van een speler ook zijn te verdedigen budget zetten. Dan hoef je echt alleen nog maar naar de sheet te kijken en naar niks anders.
Youzhny wint de eerste set van Djoko \Big Grin/
Djoko wint de tweede set van Youzhny =D>
Gaat goed met jou Geno, als Nalbi hier verliest. Maar ik kan zeggen, dat ik er in zijn geheel niet rouwig om ben :Big Grin
Laat ik zeggen dat ik het je gun :razz:
Ad Wim Wrote:Gaat goed met jou Geno, als Nalbi hier verliest. Maar ik kan zeggen, dat ik er in zijn geheel niet rouwig om ben :Big Grin
Laat ik zeggen dat ik het je gun :razz:

Dank je wel Ad :wink:

Fernando!!!! Alleen jammer van Blake...
Ad Wim Wrote:Niet om nog meer tijd van je af te nemen, maar als we toch aan het evalueren zijn...

Misschien kun je in de sheet naast de prijs van een speler ook zijn te verdedigen budget zetten. Dan hoef je echt alleen nog maar naar de sheet te kijken en naar niks anders.
Klopt, maar dat doe ik bewust niet. Ik vind dat de mensen die een beetje research doen gewoon beloond mogen worden. Anders worden echt alle teams hetzelfde Smile
Ook hier erg belangrijk dat Wawrinka wint. Weinig gekozen. =D>

En Berdych moet eigenlijk ook even de 5e set van Haas winnen. Haas aantal keer gekozen. Berdych niet. Scheelt 15 punten want de winnaar verliest daarna toch van Federer.
Ik heb voor Woerdie wel een lekker MV-teampje gemaakt, moet ik zeggen:

Ancic
Bjorkman
Bracciali
Federer
Fish
Gimelstob
Hewitt
Kohlschreiber
Tursunov
Wow, alweer bovenaan :Big Grin Gaat lekker!! Hup Verdasco =D>
Lekker Tursu! Maar voor MV is vooral Wawje van belang!!
Dank aan Nieminen en Baghdatis voor het beperken van de schade!
Als Federer wint, heb ik voor Woerdie hier gewoon het derde team van de week gemaakt. En zelf wordt ik ergens 30e :roll:
Eindelijk..:wink:
Er zijn deze week geen punten te verdedigen hè?
Niet? Ik kan me niet herinneren dat Nadal bij Wimbledon ook de punten van Bastad vorig jaar te verdedigen had.
Ad Wim Wrote:Niet? Ik kan me niet herinneren dat Nadal bij Wimbledon ook de punten van Bastad vorig jaar te verdedigen had.

Ok, dan weet ik het zeker. Nee, vorig jaar rond deze tijd waren er Davis Cup wedstrijden.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Niet? Ik kan me niet herinneren dat Nadal bij Wimbledon ook de punten van Bastad vorig jaar te verdedigen had.

Ok, dan weet ik het zeker. Nee, vorig jaar rond deze tijd waren er Davis Cup wedstrijden.

Neem je nu wel Verdasco, Geno :8: ?
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Niet? Ik kan me niet herinneren dat Nadal bij Wimbledon ook de punten van Bastad vorig jaar te verdedigen had.

Ok, dan weet ik het zeker. Nee, vorig jaar rond deze tijd waren er Davis Cup wedstrijden.

Neem je nu wel Verdasco, Geno :8: ?

Nu Moya uit dat deel is (4-0 HtH voor Moya) wordt die kans wel groter, maar Fernando's prestaties op gravel zijn ook niet om naar huis te schrijven en Bracciali is ook geen eitje.

Neemt niet weg dat Verdasco - Gasquet een super halve finale is met 2 van mijn favorieten en daar zal ik ook zeker op hopen ook al heb ik Fernando niet in mijn team.

Edit: Ik heb ze nu trouwens wel beide in mijn voorlopige team staan :Big Grin
BASTAD:

Davy
Ferrero
Robredo


GSTAAD:

RRH
Lopez
Mirnyi
Verdasco
Gassquet


NEWPORT:

Murray
Kunitsyn
Fish
Melzer
Bastad:

-

Almagro

Ferrero/Marach/Dlouhy

Horna/Waske

Gstaad:

Hidalgo/Lopez

Pavel/Mirnyi

Kohlschreiber/Verdasco

Gasquet

Newport:

Murray/Kunitsyn

-

Fish

Melzer
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49