FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Srichaphan is helemaal mellowed out sinds hij Monnik is geworden! Gelukkig was ik zo wijs hem op te stellen in MV. (Net als Clown Seppi!:Big Grin )

Die wijsheid ontbrak me overigens verder bij vele andere keuzes tot nog toe in dit spel!!! :letitallout:
Dodge Wrote:Srichaphan is helemaal mellowed out sinds hij Monnik is geworden! Gelukkig was ik zo wijs hem op te stellen in MV. (Net als Clown Seppi!:Big Grin )

Die wijsheid ontbrak me overigens verder bij vele andere keuzes tot nog toe in dit spel!!! :letitallout:

Heel wijs.... :wink:
Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:
Tja, dat is dan weer erg jammer. Ik gaf hem wel een kans tegen Davydenko. Maar waarschijnlijk moest hij nu net op het tijdstip van de partij zijn geitenyoghurt met rozemarijnthee nuttigen.

Voor de rest trouwens een betere nacht dan gisteren met winst van Nieminen (tegen Massu) en Wawrinka (tegen Mayer) en Seppi (van Hewitt!). Maar de sleutelpartij gaat weer verloren, kut-Clement.
Waaaaaaat ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:letitallout: altijd pech! :letitallout:

Alleen Rochus en Seppi nog.. joepie.
buurs Wrote:Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:

Hoe kom je trouwens aan die wijsheid?
Ik zie hem nog steeds op het schema staan namelijk...
Inderdaad, Srichaphan retired.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard">http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard</a><!-- m -->
Op Belgische TT stond het ook al.
Dodge Wrote:
buurs Wrote:Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:

Hoe kom je trouwens aan die wijsheid?
Ik zie hem nog steeds op het schema staan namelijk...

Ik had geld ingezet bij de bookmaker op deze partij.
Vandaar :wink:
Blijft jammer en redelijk onbegrijpelijk.
Hij heeft waarschijnlijk een bal op zijn lichaam gekregen van de kroaat.. :8:
kut zeg, daar gaat mijn kans op een goede weekscore. Nu alleen nog Nieminen, Seppi en Blake. Icon_twisted
Ik nog Nieminen. Seppi en Wawrinka. Balen van Clement!
Die gasten doen gewoon wat ze het beste uitkomt en denken volgens mij alleen maar aan de AO. Helaas dus voor tennisfans, toernooidirecteuren... en managers!
matig idd

Nu maar hopen dat Blake wint van de nog niet in de wedstrijdritme zijnde Davydenko :Big Grin
Ik ga voor de 4 finalisten:
Wawrinka - Nieminen
Seppi - Blake

Maar verwacht er 2, hooguit 3.
Daar ga ik ook voor
De 8 SF's is in ieder geval niet mogelijk. Die kosten 9487 samen Smile
Op naar de volgende week, is mijn mening....
Hatsikidee.. vrijdagmorgen en uitgespeeld voor deze week!!

Weer eens genaaid in de tie break 3de set (rochus) net als vorige week zo'n 3 keer. :letitallout: :letitallout: ](*,)
Mooi van Jarkko, maar kut van Blake. Vorige week verliest ie nog makkelijk in de tweede ronde...
Genomico Wrote:Ik denk toch wel dat je Nieminen en Blake in je team nodig hebt, omdat ze beide zomaar in de finale kunnen komen.
Da's imperatief toekomend verleden tegenwoordige passieve wijs. Dan kan prima.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=65237">http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=65237</a><!-- m -->

Wat vinden jullie?
zoals t is lijkt t mij persoonlijk t handigst
Tja, jammer van Blake, maar ik heb geen moment aan hem gedacht na zijn verlies vorige week. Toch weer een matige week, maar wel wat plaatsjes gestegen. Alles op volgende week!
Ik weet dat jullie allemaal vreselijk overtuigd zijn van Monfils, maar hoe ver kan hij hier komen. Hij heeft niet echt een moeilijke loting, maar mij zit meer het fysieke aspect dwars. Vorig jaar deed ie het ook niet echt geweldig op de Grand Slams.
Het lijkt me duidelijk dat Monfils 3e ronde van Gonzalez verliest.
Áls Gonzalez de 3e ronde haalt...
Ik vind het maar klote weer hoor! Wel of geen fedex! Finale haalt ie zowiezo en waarschijnlijk wint ie ook wel het toernooi maar dan betaal je bijna 34 euro per punt... is dat genoeg?

Als roddick de finale verliest dan betaal je maar 22 euro per punt.. maar Roddick is niet te vertrouwen!

Ik was heilig overtuigd voor federer te gaan maar nu twijfel ik alweer... kan ie niet morgen gewoon verliezen :lol: