FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Almagro 669
Calleri 652
Clement 691
Ferrer 1585
Ferrero 1160
Horna 787
Kohlschreiber 456
Mahut 474
Massu 865
Mathieu 868
Mayer 528
Melzer 575
Phau 537
Robredo 1525
Vicente 456
Volandri 806
Wawrinka 598
Nadal
---
Almagro
Ferrero
---
Mathieu
Ferrer
Vicente

Massu
---
Phau
Melzer
Simon
Mayer
Muller
Horna

En nog 249 euro waar ik niets mee kon doen. Had eventueel iemand kunnen opofferen voor Clement, maar vond het wel goed zo.

Verschil met Ad is dat ik Mathieu heb en hij Volandri.
Almagro 669
Bracciali 589
Calleri 652
Clement 691
Di Mauro 468
Ferrer 1585
Ferrero 1160
Horna 787
Kohlschreiber 456
Massu 865
Mathieu 868
Mayer 528
Melzer 575
Muller 563
Phau 537
Simon 636
Starace 517
Vicente 456
Volandri 806
Wawrinka 598
Buurs
- Kohlschreiber, Muller, Starace
+ Mahut, Rochus
Het is een beetje net als vorige week. Je kunt Nadal niet nemen, maar je hebt niet zoveel alternatieven. Coria is slecht, Robredo heeft veel budget te verdedigen, Stepanek is riskant, Davydenko is onzeker. Vandaar Nadal, wederom puur om budgettechnische redenen. En inmiddels is het 99% zeker dat hij speelt, en hij hoeft alleen maar 5 keer op te komen dagen om het toernooi te winnen. Dat zagen we vorige week wel.
Ad zegt het goed. Voor mij waren er eigenlijk ook geen alternatieven voor Nadal. Toen ik iedereen had die ik wou hebben, had ik precies genoeg over om ook Nadal nog te nemen, dus... Die alternatieven zouden nooit 70 pnt pakken, laat staan 100.
Genomico Wrote:Ad zegt het goed. Voor mij waren er eigenlijk ook geen alternatieven voor Nadal. Toen ik iedereen had die ik wou hebben, had ik precies genoeg over om ook Nadal nog te nemen, dus... Die alternatieven zouden nooit 70 pnt pakken, laat staan 100.

Je kunt ook maar 60 punten voor een toernooizege halen.. :wink:
Dat is dus 4x15. Moet kunnen!
Precies. Dat dacht ik ook!
Noem er maar eens 4 dan die net zo zeker zijn als dat Nadal het toernooi wint.
En dan heb ik Ferrer en Ferrero natuurlijk ook.

In mijn ogen:
Coria kan heel goed van Almagro verliezen, Berdych-Nieminen moeilijk te voorspellen, Robredo moeilijke loting en budgetrisico, Davydenko totaal uit vorm.
Overigens stonden de teams er vanmorgen pas op. Gisteravond lag mijn internet eruit ...

en...

IK HEB GISTEREN EEN HUIS GEKOCHT [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif]
Team van jou Adje

Almagro 669 IN
Ferrer 1585 IN
Ferrero 1160 IN
Horna 787 IN
Massu 865 IN
Mayer 528 IN
Melzer 575 IN
Muller 563 IN
Nadal 4335 IN
Phau 537 IN
Simon 636 IN
Vicente 456 IN
Volandri 806 IN

60pnt:
Calleri wint zijn blok = 15
Clement wint van Massu = 15
Kohlschreiber wint zijn stuk = 15 (Jij de hele tijd met Berdych/Nieminen :roll: )
Wawrinka pakt Ferrer, want die is niet zo best bezig = 15
Ik zou verder ook nog maar oppassen met PHM = 15

En daarbij MOET Nadal dan het toernooi wel winnen, of liever gezegd.. UITspelen :wink: ..

Maarja, we zullen zien.. Smile ..
Elikian Wrote:Overigens stonden de teams er vanmorgen pas op. Gisteravond lag mijn internet eruit ...

en...

IK HEB GISTEREN EEN HUIS GEKOCHT :eeeek: :eeeek: :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Super! Nog ergens foto'tje op internet waar je je gaat settelen?
Haggie Wrote: Team van jou Adje

60pnt:
Calleri wint zijn blok = 15
Clement wint van Massu = 15
Kohlschreiber wint zijn stuk = 15 (Jij de hele tijd met Berdych/Nieminen :roll: )
Wawrinka pakt Ferrer, want die is niet zo best bezig = 15
Ik zou verder ook nog maar oppassen met PHM = 15

En daarbij MOET Nadal dan het toernooi wel winnen, of liever gezegd.. UITspelen :wink: ..

Maarja, we zullen zien.. Smile ..
Dit zou allemaal super zijn voor TM Big Grin
feli eli!
En Kohlschreiber is natuurlijk gelul, die kan niets op gravel. Als zijn service niet perfect loopt, wordt hij er door iedereen afgeslagen.
Wawrinka heeft een minieme kans.
Bovendien kan Calleri al verliezen van Verdasco en dan heb je ook nog Robredo.
En Nadal wint niet voor niets 42 wedstrijden op rij op gravel. Als hij niet geblesseerd raakt, hoeft hij alleen maar 5 keer de baan op te stappen.
Maar we zullen zien.

En Eli, feli.
Haggie Wrote:60pnt:
Calleri wint zijn blok = 15
Clement wint van Massu = 15
Kohlschreiber wint zijn stuk = 15 (Jij de hele tijd met Berdych/Nieminen :roll: )
Wawrinka pakt Ferrer, want die is niet zo best bezig = 15
Ik zou verder ook nog maar oppassen met PHM = 15

En daarbij MOET Nadal dan het toernooi wel winnen, of liever gezegd.. UITspelen :wink: ..

Maarja, we zullen zien.. Smile ..
Tot nu toe doet alleen Wawrinka zijn plicht. Je moet goed je best doen, wil je nog 60 punten halen met Wawrinka en Mathieu.
nadal heeft er ook nog geen 60 ad Wink
Wat ik al zei, 4 keer de baan op en hij heeft er 60. En 300 budgetwinst :Big Grin
navarro gaat nadal slopen en dan pakt CC 50 euri met 1 eurootje! =D>
Geef die euro dan maar vast aan mij.
Elikian Wrote:Overigens stonden de teams er vanmorgen pas op. Gisteravond lag mijn internet eruit ...

en...

IK HEB GISTEREN EEN HUIS GEKOCHT [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif]

Feli, ik hoop dat je een goede hypotheek geadviseerd hebt gekregen. Er zijn namelijk nogal wat "boeven" onder ons. Ik kom ze helaas vaak genoeg tegen in mijn werk. Vooral de labels van Dirkie Scheringa.
kuiper Wrote:
Elikian Wrote:Overigens stonden de teams er vanmorgen pas op. Gisteravond lag mijn internet eruit ...

en...

IK HEB GISTEREN EEN HUIS GEKOCHT [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif] [Image: static.gif]

Feli, ik hoop dat je een goede hypotheek geadviseerd hebt gekregen. Er zijn namelijk nogal wat "boeven" onder ons. Ik kom ze helaas vaak genoeg tegen in mijn werk. Vooral de labels van Dirkie Scheringa.

Ik weet waar ik moet zijn voor mijn hypotheek :wink:
Banken zijn allemaal boeven, daar doe je toch niks aan. Als je zwart staat krijg je geen rente, maar als je rood staat betaal je 15%. Wat een waanzin!

Het is maar net of je een zware crimineel of een superschurk treft. Ik hoop dat ik het bij een zware crimineel heb gelaten ...
Maar op elke regel is minimaal één uitzondering. :lol:

IT`S ME. :wink:
Ben jij een bank? Big Grin
Ik lig er wel eens op ja, maar nee ik werk voor een echte onafhankelijke tussenpersoon!
Niet te geloven dit. Hier ook de keus tussen een team met of zonder Nadal, uiteindelijk voor vijf alternatieven gegaan (kohl, coria, vola, math en clem). Liggen er allemaal al uit! 19 schamele puntjes en negatief budget, dat pakt wel heel slecht uit.
nadal was ook een must voor MV mist! :oops:
Ik schatte die vijf alternatieve spelers in op een puntje of 43, dat leek me toch echt interessanter dan Nadal.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49