FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
4-3 Pashanski nu
Het blijft jammer, maar ik vind het niet zo gek dat ik hem genomen heb op 6-1 5-4.
Lee =D> =D> Op naar de halve finale :Big Grin
Ook geen Ginepri voor mij hier! :8:
En blij dat ik Djoko alsnog boven Saretta heb verkozen om 11 uur. Dat is nu al de 1e goede gok!
Het is toch ongelofelijk dat Ginepri van Lee verliest. Ik weet dat Ginepri niet echt in vorm is, maar op Amerikaans HC dacht ik toch zeker wel dat hij van Lee zou winnen!

Week is meteen alweer kut!
Ginepri is ook nog eens fucking weinig gekozen zie ik net! Waarom? Hij had alleen maar budget te winnen en kwam geen serieuze tegenstander tegen tot de halve.
Te duur voor zijn vorm.
Ik heb Lee. :wink:
merijn s aalbers Wrote:Ik heb Lee. :wink:

Me 2 Lee :8:
harry_bierdop Wrote:
merijn s aalbers Wrote:Ik heb Lee. :wink:

Me 2 Lee :8:

nr.3 is hier :razz:
Dat snap ik dus weer niet. Lee was ''vrij zeker'' van 1 punt, waarom dan niet iemand van zijn waarde die toen al 3 had en kans op 8. Zo'n gravelrukker in Chili bijv. Dat Ginepri nu dan faalt maakt jullie keuze wellicht een goede, maar laten we elkaar geen mietje noemen, normaal wint Ginepri van lee.
En normaal val je met standaard teams niet in de prijzen. :wink:
centre court Wrote:Dat snap ik dus weer niet. Lee was ''vrij zeker'' van 1 punt, waarom dan niet iemand van zijn waarde die toen al 3 had en kans op 8. Zo'n gravelrukker in Chili bijv. Dat Ginepri nu dan faalt maakt jullie keuze wellicht een goede, maar laten we elkaar geen mietje noemen, normaal wint Ginepri van lee.

Mijn keuze werd gewoon gebasseerd op Ginepri zelf. De faler! Dat bewijst hij dus weer!
Mooi dat Wawrinka eruit ligt, die had nogal wat te verdedigen.
Ad Wim Wrote:Mooi dat Wawrinka eruit ligt, die had nogal wat te verdedigen.

Klote dat Wawrinka eruit ligt da's nummer 3 al. Die deadline van 23.00 nekt mijn hernieuwde deelname aan dit spel.
Ik zie net dat Ginepri ook nog eens een break voorstond in de derde...

Het was ook nog eens mijn enige troef bij MV, erg jammer.
Het is eigenlijk gewoon een schijtweek, maar ik ben pas 3 spelers kwijt en heb er nog 8. Op zich geen slechte score op vrijdag, maar die drie waren wel mijn troeven: Ginepri, Ancic en Saretta. En daarom is het dus toch een schijtweek.
Okay, de eerste pannekoeken zijn voor de kinderen maar, ben wel blij met de eerste plaats voor Roofmagic. :lol:
Yes, 1 plaatsje gestegen...
Van 61e naar 60e.

Heel vervelend om in de marge mee te doen.
1 plaatsje gezakt.
Van 38e naar 39e.. helaas
Jammer dat in Marseille belangrijke potjes asl Monfils-Grosjean, Gasquet-Clement en Santoro-Johansson niet vandaag gespeeld worden.

Maar dat maakt het ook wel weer spannender.
Santoro zal Johansson wel verslaan lijkt me.
Verder is Gasquet wel in vorm door Haas in de DC te pakken.
Grosjean-Monfils is veel lastiger te voorspelen daarentegen, maar dat zie ik vanavond allemaal wel weer :8:
Rusedski lijkt me hier een goede keuze. Gasquet is toch een beetje duur en wellicht gaat hij er in een best-of-three weer snel af. Guy Forget had in hem het goede gevoel los gekregen afgelopen weekend, zei hij, en die is er nu niet meer bij.
Santoro gaat eraf tegen Johansson, en daarna Rusedski ook. Gasquet komt hooguit tot de SF, wellicht minder. Heel Marseille is onaantrekkelijk, want ze zijn gewoon te duur voor de mogelijk te halen punten. Pomp je geld in SJ en BA, en neem een enkele (Youzhny, Simon) budget speler erbij in Marseille.
Ik ga iig proberen niet teveel een tegenstrijdig team te maken t.o.v. mijn TM-team. De laatste week ergerde ik me daar ook aan...
Dan zul je bij het maken van je TM team ook alvast rekening moeten gaan houden met te verdedigen punten, anders moet je MV team wel tegenstrijdig zijn of ben je bij MV kansloos (andersom ben je bij TM weer kansloos).
Je maakt beide teams op resultaten die je denkt dat ze gaan gebeuren, dus als je gewoon hoopt wat je dacht dat er zou gaan gebeuren is er niets aan de hand :Big Grin Logisch toch? :wink:
_Tampie Wrote:Dan zul je bij het maken van je TM team ook alvast rekening moeten gaan houden met te verdedigen punten, anders moet je MV team wel tegenstrijdig zijn of ben je bij MV kansloos (andersom ben je bij TM weer kansloos).

Heb je helemaal gelijk in. Dat heb ik dus weer niet gedaan bij TM :roll:
TM voor mij is al kut omdat ik Nieminen had en niet Gasquet. Nu zal ik Gasquet nemen bij MV, maar heel veel mensen hebben hem weer wel bij TM. Kut, dus.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49