FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hewitt en Gonzalez zijn voor mij ook echt onbegrijpelijk.
En je hebt allemaal middelmatige spelers, geen echte toppers.

Ik vind bij jou weleens meer onbegrijpelijk :|
Volwassen reactie.

Moet jij maar niet zeuren over Fernando. Ik verdedig hem altijd. :8:
He Michiel, welkom terug :8:
Leuke vakantie gehad?
Maar 7 spelers en toch heb ik er wel vertrouwen in dat het een goed weekje wordt. (waarom zeg ik dit nou weer :oops: )

Blake
Haas
Ljubicic
Nadal
Nalbandian
Safin
Soderling
Murphy (wie dat ook mogen zijn) begon met 21 spelers en heeft er nu, na 1 volledige ronde, nog maar 7 (!) over en daarin geen enkele geplaatste speler. Er bestaat een reëele kans dat hij er straks in de vierde ronde 0 meer over heeft. Zo blijkt maar weer dat in een groot toernooi je grote spelers moet hebben.
Centre Court begon ooit (2005?) aan de Australian Open met 21 spelers. Hele 1e week bovenaan gestaan. Op-een-na-laatste geeindigd geloof ik Smile
hey dat was niet leuk Eli. :8:

nou ja de 1e week was wel grappig, geloof dat dat 't jaar was dat nrs 1 tm 4 geplaatst de halve finale haalden. ook wel extreem natuurlijk.
Wanneer ligt hier de deadline voor Miami?
Gewoon dinsdag 23.00 uur. Vanavond is de loting, dus dat is tijd zat.
Mooi zo!!
Dit is mijn team bij MV, ik ben redelijk tevreden. Misschien nog Safin ipv Murray of Tursunov, maar daar denk ik nog even over na.

Baghdatis 1339
Grosjean 1450
Ljubicic 2295
Murray 826
Nalbandian 2560
Nieminen 1425
Roddick 2535
Tursunov 870
Waarom zet je nu zo vroeg al een team erop? 100% zeker dat je team nog sterk afwijkt vanavond :wink: ..
Roddick ging er onlangs nog wel af tegen Pavel op HC. Tricky.
Haggie Wrote:Waarom zet je nu zo vroeg al een team erop? 100% zeker dat je team nog sterk afwijkt vanavond :wink: ..
Ik wacht maar weer eens op jullie reacties, kan ik nog gaan twijfelen Big Grin
merijn s aalbers Wrote:Roddick ging er onlangs nog wel af tegen Pavel op HC. Tricky.
Toen was ie ziek.
Roddick is op dit moment echt niet in vorm. Hij gaf na de wedstrijd tegen Andreev aan, dat hij helemaal "op" en hij niet wist hoe dat kwam.
Zijn service is niet overtuigend genoeg en hij speelt ver achter de baseline. Ik vermoet dat hij eraf zal vliegen tegen de winnaar van Verdasco/Spadea.
Ad Wim, lekker team, zoiets had ik ook in gedachten :8:
Allemaal mee eens op zich, maar het moet toch weer een keer terug komen? Hij heeft nu wel weer redelijk wat rust kunnen hebben. Hij weet toch zelf ook wel hoe hij kan tennissen en dat dat niveau wel een keer terug moet kunnen komen.
Maar nog niet deze week :8: ...
Haggie, als je lef hebt neem je jouw kanjer Verdasco. Hij maakte het Roddick vorige week al moeilijk. En nu Roddick nog steeds niet de oude blijkt te zijn, moet je Fernando het voordeel van de twijfel geven
Ik ga er zeker vanuit dat Fernando, Roddick gaat verslaan. Ik ben fan van hem, maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen eventueel Hewitt of Safin.. :oops:
Scholten! Wrote:Haggie, als je lef hebt neem je jouw kanjer Verdasco. Hij maakte het Roddick vorige week al moeilijk. En nu Roddick nog steeds niet de oude blijkt te zijn, moet je Fernando het voordeel van de twijfel geven
Moeilijk? 64 63.
tja hij was in ieder geval niet kansloos, 2 of 3 breaks maar :razz:

Ik vind het maar pittig in dat schema van Hewitt, Safin en Roddick, neem er denk ik geeneen van
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie, als je lef hebt neem je jouw kanjer Verdasco. Hij maakte het Roddick vorige week al moeilijk. En nu Roddick nog steeds niet de oude blijkt te zijn, moet je Fernando het voordeel van de twijfel geven
Moeilijk? 64 63.

Verdasco heeft vast wel gezien hoe Roddick nu aan het prutsen is met zn spel, dus zal zijn tactiek echt wel gaan aanpassen.
die andere Fernando, Gonzalez, neem ike cht niet meer. Ondanks dat ik het een fantastische beuker vindt, behoort hij op dit moment niet bij de top. Te wisselvallig en geen opzienbare resultaten de laatste tijd. Jammer maar helaas.
Jou held Tursunov zou een geschikte optie kunnen zijn deze week Scholten!

En een team met Federer, Nadal en Safin zou deze week ook al weleens goed kunnen zijn voor 200 punten. Zijn er heel wat meer dan de 103 die ik afgelopen week had.
centre court Wrote:Jou held Tursunov zou een geschikte optie kunnen zijn deze week Scholten!

En een team met Federer, Nadal en Safin zou deze week ook al weleens goed kunnen zijn voor 200 punten. Zijn er heel wat meer dan de 103 die ik afgelopen week had.

103 bij TM he, dit is MV-topic :wink: .. Maar ik snap wat je bedoelt, had ook 103punten.

Ps. Tursunov staat wel in mijn MVteam.
Ja klopt. sorry. maar ook mv was niet geweldig afgelopen week. zal deze week allemaal beter moeten.
Ik had afgelopen week maar 98 punten, maar ik ga deze week niet voor Federer en Nadal. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu Roddick en Nalbi weer moet nemen. Ik neig naar wel, vooral omdat er zo weinig alternatieven zijn. Je kunt Gasquet of Ancic nemen, maar die kunnen weer van elkaar verliezen, etc.
Weken zoals deze maken het zowel het MV als het TM spel wel mooi. Er zijn zoveel verschillende opties en mogelijkheden om voor te kiezen.

In andere weken waar er bv. drie 7 toernooien zijn, worden er gewoon teams van 20a22 spelers gemaakt, waarvan ze allemaal op elkaar lijken. Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.

Afgelopen week heb ik met MV een redelijk week gehad. Het blijft erg lastig om de juiste tactiek te kiezen, maar ik denk dat ik hem nu weer gevonden heb :8: ..
Het kan natuurlijk ook weer falikant mis gaan.....

(Maar dat is wat dit spelletje zo mooi maakt.... :Big Grin )
Deadline vanavond gewoon?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49