FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
kuiper Wrote:
Genomico Wrote:En bij een 50-50 wedstrijd betekent dit dus:

0.5*3 + 0.5*15 = 9 punten voor Moya en Pavel. En dan hou ik alleen maar rekening met een halve finale plaats. Dat is dus al 1 punt (+ het punt dat ik voor Gremelmayr krijg) meer dan Serra en scheelt flink wat budget (alhoewel dat dan ook weer niet zo heel belangrijk meer is).

Ik dacht dat Serra veel te verdedigen had, maar ik zie het nog niet in de stats van Elikian.

Dat was de reden dat ik hem niet genomen heb.

Elikian, kun jij hierop nog even reageren. Serra heeft toch gewoon 175 te verdedigen deze week???
Ja, verdedigt 175, maar Fredde heeft zijn pagina niet geupdate, dus ik kan die budgettussenstanden niet bijwerken.

Hij mailde me dat hij in Zambia zit nog voor de komende 2 weken, dus ook de komende 2 weken zal het niet geupdate worden Sad
Elikian Wrote:Ja, verdedigt 175, maar Fredde heeft zijn pagina niet geupdate, dus ik kan die budgettussenstanden niet bijwerken.

Hij mailde me dat hij in Zambia zit nog voor de komende 2 weken, dus ook de komende 2 weken zal het niet geupdate worden Sad

Ik neem aan dat dit met terug werkende kracht nog wel wordt verwerkt?
Balen, dat wordt dus geen weekprijs met MV. Hopelijk nog een top 3.
En ja hoor, mijn allereerste top 3-notering Hakkuh
Feli Ad

Ik mag niet klagen. Wij hadden maar 1 verschil (Tursunov - Serra) en die 2e heb ik om duidelijke reden niet gekozen, dus ik ben tevreden.
Ik ben ook zeer tevreden. 49 punten teruggepakt op Winpagina in zo'n klein weekje. =D> =D>
Genomico Wrote:
Elikian Wrote:Ja, verdedigt 175, maar Fredde heeft zijn pagina niet geupdate, dus ik kan die budgettussenstanden niet bijwerken.

Hij mailde me dat hij in Zambia zit nog voor de komende 2 weken, dus ook de komende 2 weken zal het niet geupdate worden Sad

Ik neem aan dat dit met terug werkende kracht nog wel wordt verwerkt?
jaja, uiteraard.

En Feli Ad Smile
Ook de MV gaat weer verder deze week.

Ik heb al een 1e opzetje klaarliggen.
Ik heb het ook even in 5 minuten ingevuld. Niet zo heel lastig.
Hup Volandri en Henman. als die 2 winnen doe ik lekker bovenin mee.
Na de winst van Almagro heb ik iig de winnaar in Palermo. Dat is doelstelling 1 die gehaald is. Nu moet Safin nog Bangkok winnen (alhoewel ik die van Blake zie verliezen) en Ancic Mumbai en dat zie ik nog wel gebeuren.
Ik heb Lapentti niet maar ga er wel vanuit dat Simon hem pakt. Verder moet Srichaphan van Henman winnen wil ik in de top 3 eindigen.
Ad Wim Wrote:Ik heb Lapentti niet maar ga er wel vanuit dat Simon hem pakt. Verder moet Srichaphan van Henman winnen wil ik in de top 3 eindigen.

Nee nee, Simon mag niet van Lapentti winnen. Want als Nicolas wint heb ik ook mij TM de winnaar in Palermo. Het enige verschil tussen mijn teams bij TM en MV is dat ik bij MV Simon nog heb.
Lapentti had gisteren al de grootste moeite met Fognini. Simon pakt hem wel.
Phau was gelukkig pas mijn eerste afvaller deze week. Ik heb niet zo'n heel groot team natuurlijk :wink: Srichaphan en Blake zijn de voornaamste troeven. Kom op, Para!
Heb je Blake? Dat is wel heel gewaagd!
Waarom? Ik zag hem voor de halve finales niet verliezen en van Safin won hij vorige week nog in de Davis Cup. Oke het ging nergens meer om, maar het was wel een uitwedstrijd en nog op gravel ook. Ik heb er wel vetrouwen in dat hij het toernooi gaat winnen!
Ad Wim Wrote:Lapentti had gisteren al de grootste moeite met Fognini. Simon pakt hem wel.

4-0 Nicolas Hakkuh
São Paulo Wrote:Waarom? Ik zag hem voor de halve finales niet verliezen en van Safin won hij vorige week nog in de Davis Cup. Oke het ging nergens meer om, maar het was wel een uitwedstrijd en nog op gravel ook. Ik heb er wel vetrouwen in dat hij het toernooi gaat winnen!
Omdat hij fucking duur is en wel de finale moet halen wil hij echt rendabel zijn. Hij heeft nu geluk gehad, anders waren 8 punten wel erg weinig geweest. Dus gewaagd.
Ad Wim Wrote:
São Paulo Wrote:Waarom? Ik zag hem voor de halve finales niet verliezen en van Safin won hij vorige week nog in de Davis Cup. Oke het ging nergens meer om, maar het was wel een uitwedstrijd en nog op gravel ook. Ik heb er wel vetrouwen in dat hij het toernooi gaat winnen!
Omdat hij fucking duur is en wel het toernooi moet winnen wil hij echt rendabel zijn. Hij heeft nu geluk gehad, maar Safin en Ljubicic pakt hij niet.

Safin niet, maar Ljubicic wel :lol:
Lekker dat de THai nog wint. Nu Ginepri en Verdasco nog even en het ziet er goed uit!
niet gelukt?
centre court Wrote:niet gelukt?

:Big Grin
Dankzij Blake ben ik nog nooit zo dicht bij de weekoverwinning geweest! Nouja...bijna dan, vorig jaar bij de Masters moest Nalbandian 1 van z'n 4 laatste wedstrijden verliezen, maar hij won ze allemaal :letitallout:

Hup Tursunov! (maar een tweede plek is ook mooi :wink: )
What can I say? Nalbandian is een held! Big Grin
Elikian Wrote:What can I say? Nalbandian is een held! Big Grin

And so is Dmitry! Hakkuh
01 (01) 01 (01) (02) Kuiper 16 0 163 6385 -145
02 (02) 02 (02) (01) Winpagina 14 0 113 6384 -186

:eeeek: :eeeek: :eeeek:
Het blijft spannend!!!!

Guest

<spam>

(edit door Mist)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49