FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
buurs Wrote:Wat heeft Haas indoor gepresteerd...
Nog niks omdat hij nog geen partij indoor heeft gespeeld dit seizoen, waarin ie onwijs in vorm is.
Ad Wim Wrote:Maar ik zie bij niemand van jullie Coria. Het lijkt me toch dat hij toch dit toernooi gaat winnen. Als hij van iemand gaat verliezen, is het Acasuso en de finale doe ik het ook voor. Bovendien kan hij alleen maar budget winnen.

Coria stond een dubbele break achter tegen Vanek in de derde en heeft tegenwoordig een service, die in de WTA, geen bewondering oogst.

Als de man Massu of Moya verslaat dan eis ik een extra doping-test.
Hij blijft gewoon een van de beste drie gravelspelers van de wereld en zeker in eigen land topfavoriet voor deze titel.
Hij moet alleen nog even zijn kop erbij houden, want na een set met 6-2 gewonnen te hebben mag je het natuurlijk nooit zo laten vieren.
De eerste keuze valt al meteen verkeerd uit. Soderling heeft ogenschijnlijk weinig moeite met Pavel 6-3 6-4.

Ach jah, tenminste weer een puntje bij de tennispoll :Big Grin
:Big Grin Vamos Soderling!! Goede keuze gemaakt.
Gimelstob en Acasuso vanacht ook goed gepresteerd! Klasse!
En Blake eraf! Die zullen veel mensen hier toch gekozen hebben, maar heb ik niet. Mooi! Jammer dat ik niet voor Murray durfde te gaan en dat Pavel verliest.
Potdorie!! Icon_evil
Dat verzin je toch niet! In je heimat verliezen van een Wang!

Wordt het weer zo'n week?!
Is inderdaad idioot. Dat ie van Murray verliest kan nog, maar van Wang!
Net zoiets als dat Agassi van GGL verloor.
Heb Murray en Soderling bij MV gekozen Icon_twisted
Same here. :razz:
Het zag er even slecht uit maar Verdasco en Mathieu toch door!! :Big Grin
Een snelle blik op de stats leert me dat Hewitt en Coria mijn troeven zijn deze week. Toch gek, want dat waren mijn zekerheidjes bij MV, zeker gezien het budget.

En Massu, Murray en Tursunov mogen er zo snel mogelijk uit. Ik vrees wel voor Murray, maar de rest komt niet verder dan de kwart.
In tegendeel tot TM gaat MV nog wel steeds heel erg lekker.
Van de 18 spelers heb ik er nog 17 over.. :Big Grin
ik denk dat het bij de meeste beter bij mv gaat dan bij tm, mja logisch, bij mv ligt de deadline later
Er zijn veel verrassingen deze week en het budget speelt ook mee. Het ligt er dus maar net aan welke spelers je gekozen hebt.
Wow, van alle kwart finalisten die gekozen kunnen worden (18 stuks), zijn er maar 5 die ik niet heb: Roddick, Davydenko, Stepanek, Nieminen en C. Rochus. Deze mogen er wat mij betreft meteen uit en dan is de weekwinst binnen!! :Big Grin
Winpagina heeft er ook nog 11, maar met Davydenko. Denk dat je het tegen hem gaat afleggen.

Tursunov van jou, tegen Davydenko van hem.
Jij hebt 15 punten voor. Wordt spannend!
Ik heb ook eindelijk een goede week met mv.
Ook nog 11 over, dezelfde als Geno.

Met TM gaat het ook goed. Nog 9 over :8:
Mv: 9 over
Tm: 8 over..

Tsja.. ben een subtopper :wink:
Haggie Wrote:Mv: 9 over
Tm: 8 over..

Tsja.. ben een subtopper :wink:

Topper in wording :wink:
Met 8 bij TM zit je best goed volgens mij
buurs Wrote:Met 8 bij TM zit je best goed volgens mij

Met de Stats tot nu toe sta ik 2e. (update paar dagen terug) even afwachten idd hoe de rest gepresteerd heeft.


buurs Wrote:Topper in wording :wink:

Dat is wel een intentie.. :8:
buurs Wrote:Met 8 bij TM zit je best goed volgens mij

Ik vrees van niet :wink:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Met 8 bij TM zit je best goed volgens mij

Ik vrees van niet :wink:

We zullen zien :wink:
interessenate discussie hoor.. :^o
Maar waarom bij MV??

9 over is daar slecht nieuws overigens.
Mijn zeer oprechte excuses :8:
Hangt er uiteraard wel vanaf welke 9 dat dan zijn. :wink:
merijn s aalbers Wrote:Hangt er uiteraard wel vanaf welke 9 dat dan zijn. :wink:

Ik heb er nu nog 10 bij MV (excl. Bracciali)

Rotterdam: O. Rochus, Djokovic

Memphis: Tursunov, Haas, Vliegen, Soderling en Murray

Brazilie: Martin, Monaco en Massu
Nou, niet met mijn 9!! :cry:

Ik kan er geen pijl meer op trekken de laatste weken... maar veel spelers hebben levert toch het meeste op lijkt de conclusie..
MV zit er bij mij ook goed op, 13e in de week tot nu toe.
Vooral Monacoen Martin moeten het doen in Brazilie. En Tursunov in San Jose. Stom dat ik Roddick hier niet genomen heb. Had ik beter kunnen doen ipv faler Gaudio.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49