FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ad Wim Wrote:Je hebt helemaal gelijk, maar ik houd constant 850 euro over en daar kan ik niet 2 leuke spelers van kopen. En Ljubicic en Ancic komen van gravel, dus wie weet. En Ivan klaagt de hele tijd over vermoeidheid.

Heb je Santoro al? Dat is de enige verrassing die ik kan bedenken. Als je die nog niet hebt, had ik het wel geweten, maar goed...
Karlovic maakt op mij ook geen sterke indruk. Ook al mocht hij nog in 3sets, hij komt niet in mijn team. (Ik hoop wel dat hij wint voor mijn TM :roll: )

5-5 2e set nu.
Ik heb Rusedski daar, ook al als verrassing.

jeetje, wat lastig allemaal zeg. Ik zie nu opeens ook Melzer weer als kandidaat voor 550 euro.

En ik moet eigenlijk studeren :oops:
Ad Wim Wrote:Ik heb Rusedski daar, ook al als verrassing.

jeetje, wat lastig allemaal zeg. Ik zie nu opeens ook Melzer weer als kandidaat voor 550 euro.

En ik moet eigenlijk studeren :oops:

Ben ook blij als het 23uur mis.. moet ook nog studeren Icon_evil
Hmm, 3-1 Andreev 2e set, dat risico ga ik niet nemen. Dan toch maar Feliciano.
Saretta is ook aan het prutsen. Grrrr
Het wordt waarschijnlijk Arthurs en Lopez voor mij.
In BA sowieso Volandri, Acasuso, Calleri, Chela en Coria.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb Rusedski daar, ook al als verrassing.

jeetje, wat lastig allemaal zeg. Ik zie nu opeens ook Melzer weer als kandidaat voor 550 euro.

En ik moet eigenlijk studeren :oops:

Ben ook blij als het 23uur mis.. moet ook nog studeren Icon_evil

Haha, ik ben ook wel tot een uurtje of 4 bezig vannacht en de komende avonden. Zal over een uurtje of zo de 1e ronde van de tennispoll updaten.
Goede studenten zijn we eigenlijk ook he :wink: ..
School voor alles Icon_twisted
Hohohoho, studie hè, geen school.
Dit wordt hem trouwens voor mij:

Acasuso 833 IN 1
Arthurs 416 IN 1
Calleri 632 IN 3
Chela 770 IN 3
Coria 2100 IN 3
Gimelstob 405 IN 2
Hewitt 1665 IN 1
Lopez 835 IN 1
Pavel 485 IN 1
Phau 453 IN 3
Rusedski 800 IN 3
Simon 486 IN 3
Spadea 500 IN 3
Volandri 871 IN 3
Ad Wim Wrote:Hohohoho, studie hè, geen school.

Sorry!
Vind het wel prima zo..

Acasuso
Arthurs
Chela
Gimelstob
Massu
Murray
Pashanski
Phau
Ramirez Hidalgo
Rusedski
Simon
Soderling
Spadea
Starace
Stepanek
Vliegen
Volandri
Youzhny
Sorry mensen ...
Door persoonlijke omstandigheden ben ik vanavond niet met tennis bezig ... :cry: :cry:
Ik zal de teams er morgen opzetten.
Is goed man, ik heb geen haast. En er zijn belangrijkere dingen.
Oke! Helemaal prima!

Sterkte..
Deze 14 mogen het voor mij gaan doen:

Marseille:
Gasquet

Buenos Aires:
Pashanski
Volandri
Acasuso
Calleri
Chela

--- (deel van Ferrero)
Massu
--- (deel van Coria)

San Jose:
--- (deel van Roddick)
Phau
Pavel
Blake
Tursunov
Hewitt
Gimelstob
Spadea


Dus niet de 3 halve finalisten van Marseille Nadal, Davydenko en Ljubicic. Leken me toch niet rendabel genoeg en het risico leek me te groot om 1 van hen te nemen.
Zie net dat Arthurs 25 te verdedigen heeft, dus dat wordt toch Saretta of Starace voor mij.
Mijn team is de "deur" al uit.. geen veranderingen meer voor mij!
Het is mooi geweest..
Team van Dennis:

Acasuso 833
Blake 1430
Calleri 632
Chela 770
Gimelstob 405
Hewitt 1665
Massu 670
Phau 453
Soderling 405
Spadea 500
Stepanek 1355
Tursunov 725
Vliegen 537
Volandri 871
Ik: Pashanski, Massu, Gasquet, Blake en Tursunov
Ad: Simon, Rusedski, Lopez, Coria en Arthurs

Dat is 4x 3 en 1x 8 punten voor Ad (maakt 20 pnt). Dat moet te doen zijn voor mijn mannen :Big Grin :wink:

Ik heb maar 3 verschillen met Dennis. Soderling, Stepanek en Vliegen mogen er heel snel uit en Gasquet, Pashanski en Pavel mogen het voor mij gaan doen.
Ben eindelijk eens echt voor ongeveer hetzelfde team als bij TM gegaan, iig niet heel veel dubbele belangen.
Heb ietsje minder op het budget gelet met jongens als Simon, Calleri en Arthurs, maar dat risico is nu ook weer niet heel erg groot.
Altijd lastig als Ivo om 22;50 besluit te verliezen van een nobody. :eeeek:

Anyway, hup Ivo, Kristof en Robin eruit. Welkom Radek en Bjorn.

Hopelijk gaat me dat niet in de kont bijten. :roll:
Genomico Wrote:Ik heb maar 3 verschillen met Dennis. Soderling, Stepanek en Vliegen mogen er heel snel uit en Gasquet, Pashanski en Pavel mogen het voor mij gaan doen.

In dat 4e kwart in San Jose moet je naar mijn idee Gimelstob,
Vliegen en Spadea hebben. Dit zijn de 3 favorieten voor de halve finale.

Stepanek is de enige zekerheid in Marseille.
Ik denk dat hij de finale gaat halen. Gasquet is nog te wisselvallig en hij heeft niet de service om top te zijn indoor. Hij kan er tegen Rusedski of Santoro zo maar afgaan.

Pashanski gaat het afleggen tegen Martin. Martin doet het altijd goed op die graveltoernooien in Zuid Amerika.

Soderling heb ik als opvullertje genomen.
Ik was ook liever voor Pavel gegaan, maar goed we zullen zien.
Hou toch op met Vliegen! ik denk dat hij al verliest van Schuettler en anders helemaal van Gimelstob in vorm.
buurs Wrote:In dat 4e kwart in San Jose moet je naar mijn idee Gimelstob,
Vliegen en Spadea hebben. Dit zijn de 3 favorieten voor de halve finale.

Stepanek is de enige zekerheid in Marseille.
Ik denk dat hij de finale gaat halen. Gasquet is nog te wisselvallig en hij heeft niet de service om top te zijn indoor. Hij kan er tegen Rusedski of Santoro zo maar afgaan.

Pashanski gaat het afleggen tegen Martin. Martin doet het altijd goed op die graveltoernooien in Zuid Amerika.

Soderling heb ik als opvullertje genomen.
Ik was ook liever voor Pavel gegaan, maar goed we zullen zien.
Vliegen vind ik onzin, Gasquet wint indoor van Haas, dus dat zegt genoeg, Martin klopt maar legt het af tegen Pipo.
Genomico Wrote:Ik: Pashanski, Massu, Gasquet, Blake en Tursunov
Ad: Simon, Rusedski, Lopez, Coria en Arthurs

Dat is 4x 3 en 1x 8 punten voor Ad (maakt 20 pnt). Dat moet te doen zijn voor mijn mannen :Big Grin :wink:

Ik heb maar 3 verschillen met Dennis. Soderling, Stepanek en Vliegen mogen er heel snel uit en Gasquet, Pashanski en Pavel mogen het voor mij gaan doen.
Worden leuke onderlinge confrontaties straks: Massu-Coria, Arthurs-Tursunov en Gasquet-Rusedski.
Wat heeft Haas indoor gepresteerd...
Maar ik zie bij niemand van jullie Coria. Het lijkt me toch dat hij toch dit toernooi gaat winnen. Als hij van iemand gaat verliezen, is het Acasuso en de finale doe ik het ook voor. Bovendien kan hij alleen maar budget winnen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49