FTM Forum

Full Version: MV Game 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Heel Umag heeft zon beetje verloren, dus ik vreesde al het ergste dat er niks meer te kiezen over zou blijven.

Maar lieve hemel, dat viel nog effe flink tegen. Denk dat ik het hele jaar nog niet zo ontevreden ben geweest over mijn team als nu .. er moesten teveel spelers uit die ik een goede kans toedicht ... Sad
kuiper Wrote:
Tafeltennis Wrote:kuiper wrote:
Quote:Ik heb dit jaar nog niet zo veel tijd aan mijn MV team besteed als deze week.
Maar het rare is dat ik er geen goed gevoel over heb. Teveel twijfelgevallen en het team wel 30x veranderd.
Mooi zo, nu is dat ene punt meer wel te doen :wink:

Tja het is echt spannend, want Woerdie staat weer 1 punt op mij voor.
Nadat ik drie weken zijn team heb gemaakt :wink:
Ik vraag me eigenlijk af of jouw team zo standaard zal blijken, Ad Wim.
In Umag viel niet zo veel te kiezen, maar ik verwacht toch redelijk verschillende teams door Kitzbuhel en Los Angeles. Zelf ben ik in Los Angeles maar eens voor de grote namen gegaan met Roddick en Hewitt.
Elikian Wrote:Heel Umag heeft zon beetje verloren, dus ik vreesde al het ergste dat er niks meer te kiezen over zou blijven.

Maar lieve hemel, dat viel nog effe flink tegen. Denk dat ik het hele jaar nog niet zo ontevreden ben geweest over mijn team als nu .. er moesten teveel spelers uit die ik een goede kans toedicht ... Sad

Jij ook al, ik ben dus niet de enige.
Het leek mij beter om iedereen die in Kitz door was te nemen. Die waren ook niet echt duur. Voor de rest heb ik alleen in LA gokjes genomen met Hrbaty en in mindere mate met Fish. In Umag heb ik iedereen genomen die je kon nemen behalve Greul. Dat leek me eigenlijk vrij logisch.
Ad Wim Wrote
Quote:Nadat ik drie weken zijn team heb gemaakt :wink:

Oooh, dan is die 3de plek volgende week voor mij :razz
De gok is beloond :Big Grin
Nu maar hopen voor jou dat hij niet tegen Greul struikelt. Kan maar zo natuurlijk!
Nee joh, na zo'n partij echt niet meer. Nu moet hij wel het toernooi winnen!
Bovendien de laatste 6 jaar (!) halve finale gehaald hier. Nu weet ik waarom :Big Grin
Omkoping????
Het was trouwens Hrbaty of Haas voor mij. Het lijkt natuurlijk een stomme keus om Hrabty te nemen, maar ach. Ik wilde één iemand die vrijwel niemand zou hebben en ik zie toch ook wel een vrij zekere 8 punten voor Hrbaty. Verder geef ik hem meer kans tegen Ginepri dan Haas tegen Hewitt.
Ad Wim Wrote:Nee joh, na zo'n partij echt niet meer. Nu moet hij wel het toernooi winnen!
Bovendien de laatste 6 jaar (!) halve finale gehaald hier. Nu weet ik waarom :Big Grin

Ben het met je eens, Adje. Ik weet niet waarom ik Moya genomen heb, maar misschien valt het nu een keer goed uit :Big Grin :wink:
moya heeft in de 2e en 3e set(2 TB's) geen enkel bp kunnen krijgen tegen novak gister, tegenover novak 9. blijkbaar heeft ie ze niet weten te verzilveren. onverdiende overwinning lijkt me, maar die tellen ook. nu moet greul hem wel verslaan, anders word ie gevaarlijk. zie greul hem eerder verslaan dan guzman/berlocq.
Mist Wrote:Zelf ben ik in Los Angeles maar eens voor de grote namen gegaan met Roddick en Hewitt.
Teringhewitt!
Kans op een goede week eigenlijk nu al verkeken.
Mist Wrote:
Mist Wrote:Zelf ben ik in Los Angeles maar eens voor de grote namen gegaan met Roddick en Hewitt.
Teringhewitt!
Kans op een goede week eigenlijk nu al verkeken.

Na vorige week mag je het ook wel een weekje rustig aan doen hoor :8:
Idd Mist. Niet elke week pieken! :wink:
Mijn troeven deze week zijn Hrbaty, Davydenko (!), Melzer, Moya, Vik, Volandri en Youzhny.
Calleri, Robredo, Verdasco en Massu moeten er zsm uit.

Wel een beetje tegenstrijdige belangen met TM dus.
Ad Wim Wrote:Mijn troeven deze week zijn Hrbaty, Davydenko (!), Melzer, Moya, Vik, Volandri en Youzhny.
Calleri, Robredo, Verdasco en Massu moeten er zsm uit.

Wel een beetje tegenstrijdige belangen met TM dus.

Je hebt Calleri niet :eeeek:

Al zal hij er direct uitvliegen......je moet hem hebben.
Zeker kans op 12 pnt. en wellicht meer.
Bij TM heb ik hem ook niet. Ik denk dat Massu te sterk is.

Jij hebt Davydenko niet, die moet je ook hebben mijns inziens.
Ad Wim Wrote:Bij TM heb ik hem ook niet. Ik denk dat Massu te sterk is.

Jij hebt Davydenko niet, die moet je ook hebben mijns inziens.

Davy is 3x zo duur....en heeft het nooit goed gedaan in Kitzbuhel :wink:
Davy deed het voor 2005 nergens goed :wink:
Ad Wim Wrote:Davy deed het voor 2005 nergens goed :wink:

Hij heeft het dit jaar ook nog niet super gedaan.
Ik verwacht een lastige partij tegen Lapentti, die hier bijna altijd ver komt.
Dan thuisspeler Koubek en dan Mirnyi/Verdasco...

En dan is hij nog niet rendabel :wink:
Maar ik begrijp je keuze.
Ik had hem ook bijna in mijn team, maar kwam niet ideaal uit.

En ik heb Robredo :wink:
Op gravel begon hij moeilijk, maar sinds Estroil doet hij het gewoon goed. Ik verwacht ook een lastige pot tegen Lapentti en hoop natuurlijk eigenlijk ook op een overwinning voor Nicolas (en dus niet Nikolay).
buurs Wrote:Maar ik begrijp je keuze.
Ik had hem ook bijna in mijn team, maar kwam niet ideaal uit.

En ik heb Robredo :wink:
En waarom wel Robredo inderdaad?
Hij is net zo duur en moet tegen Melzer in de eerste partij.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Maar ik begrijp je keuze.
Ik had hem ook bijna in mijn team, maar kwam niet ideaal uit.

En ik heb Robredo :wink:
En waarom wel Robredo inderdaad?
Hij is net zo duur en moet tegen Melzer in de eerste partij.

Robredo lijkt aardig in vorm.
Won 2 weken geleden van Davy met 6-1 6-2 :eeeek:

En heeft op zijn 1e partij na geen al te moeilijke loting.
Ad Wim Wrote:Bij TM heb ik hem ook niet. Ik denk dat Massu te sterk is.

Jij hebt Davydenko niet, die moet je ook hebben mijns inziens.

:8:
buurs Wrote:Robredo lijkt aardig in vorm.
Won 2 weken geleden van Davy met 6-1 6-2 :eeeek:

En heeft op zijn 1e partij na geen al te moeilijke loting.

Nou, dat was zeker geen al te moeilijke loting... :8:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Bij TM heb ik hem ook niet. Ik denk dat Massu te sterk is.

Jij hebt Davydenko niet, die moet je ook hebben mijns inziens.

:8:
Davy is natuurlijk kut, maar ik heb wel Melzer :razz:
Het wordt komende week in Washington weer kiezen tussen punten of het spelen op budget.

Roddick 200 te verdedigen en Blake 140. Laat dit nou net weer eens de finale "kunnen" worden.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49