FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Direct twee belangrijke potten voor de poll zometeen.

Hup Starace en Bolleli =D>
Hup Starace!! Heb hem in mijn eentje, de overige 4 gaan voor Vassalo Undecided :8:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat ben jij grappig...
Ik ben liever grappig dan gelukkig.

1. grappig zal jij nooit worden.

2. gelukkig zal jij helemaal nooit worden.
Ik hoef het niet te worden als ik het al ben Hakkuh
mindlight Wrote:Direct twee belangrijke potten voor de poll zometeen.

Hup Starace en Bolleli =D>
Had wel verwacht dat iedereen voor Bolelli en Vassallo zou gaan, maar dus niet! Hup!
@ ad: wilde start maken met het topic. Blijf er nu uit Hakkuh
Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Gabash breakt :8:
Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.
Gabash pakt de 1e set..
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
MVA heeft het steeds moeilijker op eigen service.. Toch 5-4
Ad Wim Wrote:Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.

De complete 2e ronde moet ook nog gepolld worden, maak je toch niet zo druk!
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Kut Bolelli! Maar die is wel het minst belangrijk, MVA is belangrijker.

De complete 2e ronde moet ook nog gepolld worden, maak je toch niet zo druk!
Ik maak me net zo druk als jij.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Laten we wel zijn Kooltje, dat doet Ad niet alleen, maar jij schuift nu wel de zwarte piet daarheen...
mindlight Wrote:Laten we wel zijn Kooltje, dat doet Ad niet alleen, maar jij schuift nu wel de zwarte piet daarheen...
Ik acht Ad in staat om normaal te doen...vandaar...
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Normaal vragen? :lol:

En ik zorg al tijden niet meer voor deze stemming, maar jouw conservatisme viert momenteel hoogtij blijkbaar.
En je begrijpt volgens mij ook niet dat je olie op het vuur gooit zo, vrijwel niemand anders reageert zo als jij.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Je doet maar wat je niet laten kunt. Ik wil liever niet met die galbak in één zin genoemd worden, dus mij zul je ook niet vaak vinden in dat topic.
Ad stop aub...
Niet als jij zo blijft reageren natuurlijk.
Want? Vervelend he als iemand het normaal vraagt...Jammer dat je voor deze stemming zorgt.
Normaal vragen? :lol:

En ik zorg al tijden niet meer voor deze stemming, maar jouw conservatisme viert momenteel hoogtij blijkbaar.
En je begrijpt volgens mij ook niet dat je olie op het vuur gooit zo, vrijwel niemand anders reageert zo als jij.
Dat zie ik in het andere topic...
Mij stoort het in ieder geval...dat geef ik aan...doe ermee wat jij wilt.
DF voor Vassalo bij 5-3 voor in TB Dead
En dat doe ik dus al tijden, beetje jammer dat je dat dus niet inziet.

Maar goed, laten we weer on topic gaan, anders krijg ik nog meer gezeik straks. Bolelli draait het om =D>
Set Vassalo OSmile
Set Vassallo :dodgy:
Prima MVA. Bolle Elli loopt het echter weer te verkloten...
Bolelli van 3-0 naar 3-4. Tegen Gabashvili. Die Bolelli gaat echt buiten de top 100 vallen als ie zo doorgaat de komende maanden...

MVa meteen de break =D>
Starace gaat verliezen. Op zich geen drama aangezien R2 nog komt, dat was ik helemaal vergeten.
Uiteraard geen drama, maar elke partij is belangrijk, zeker in onze sterke poule.

Starace breakt alweer terug :|
Prima MVA =D>
Massu mist een paar mps en Sweeting breakt terug!
Delic breakt Darcis, alweer gunstig voor de poll