FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hier?
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Waarom is die Becker zo vaak gekozen? Oké kans op een 2e ronde, maar dat is het dan ook wel.

Ga je nu iedereen afkraken die jezelf niet hebt :lol: ?
Ik begin toch ook niet over Blake Undecided (die jij duidelijk niet hebt zien spelen tegen Gonzalez!!!!!)

Nee, ik kraak geen spelers af. Maar ik verbaasde mij er over dat juist hij van de qualies zo vaak is gekozen. Isner snap ik, maar Becker??

Kom maar op met je uitleg dan!

Isner snap je? (toevallig omdat je hem hebt??)
Becker snap je niet? (toevallig omdat jij Verdasco hebt??)

Dit is lullen naar je eigen team!!!!

Ik zou hier nog even op terugkomen, zoals beloofd.

Uiteraard lult iedereen aan het begin van het toernooi naar zijn eigen team. Anders had je wel andere keuze's gemaakt.
Maar Isner vind ik inderdaad wel iemand met een wapen waartegen hij tegen iedereen (buiten de echte top) een kans maakt. Dus niet alleen gaan voor die 2e ronde maar hopellijk ook iets verder. (Oké, als je het daar niet eens mee eens bent dan is het in jouw ogen onzin)
Becker zie ik echt niet verder komen dan die 2e ronde (zelfs dat is nog even afwachten). In de categorie Becker had je dan ook bijv. Gil, Kendrick, Kukushkin, Bellucci of Kim kunnen nemen.
Die zijn allemaal rendabel als je de formule toepast (punten/budget). In de jaren hiervoor heb ik daar ook vaak voor gekozen, maar met die nieuwe puntentelling niet meer.
Je hebt dan niet veel geld meer over voor de spelers die echt voor de grote punten gaan. 360, 600 of 1000 punten, dat is wel wat anders dan een paar die 25, 45 of met heel veel mazzel 90 punten halen.

Ook dit is weer een mening vooraf. Maar beter dan achteraf, want dan is het gemakkelijk praten.
Ik blijf erbij dat ik Ljubo moest kiezen. Achteraf idd niet. ](*,)
Dit verloopt toch precies zoals ik het geschetst had?
mindlight Wrote:Hier?
Op de andere pagina :lol:
mindlight Wrote:Dit verloopt toch precies zoals ik het geschetst had?
Laten we het hopen. Ik heb er totaal geen vertrouwen in, inmiddels alweer bijna 5-3...
ML zegt dat hij nu pas gaat knallen. Een set en break achter. Ben benieuwd Icon_evil
5-3, het wordt lastig maar ik heb nog vertrouwen.
4-6 *3-5... :|
Clement geeft break voorsprong weg...Kom op arnaud...weg met Kendrick.
Hernandez serveer het uit! geen geintjes!
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Waarom is die Becker zo vaak gekozen? Oké kans op een 2e ronde, maar dat is het dan ook wel.

Ga je nu iedereen afkraken die jezelf niet hebt :lol: ?
Ik begin toch ook niet over Blake Undecided (die jij duidelijk niet hebt zien spelen tegen Gonzalez!!!!!)

Nee, ik kraak geen spelers af. Maar ik verbaasde mij er over dat juist hij van de qualies zo vaak is gekozen. Isner snap ik, maar Becker??

Kom maar op met je uitleg dan!

Isner snap je? (toevallig omdat je hem hebt??)
Becker snap je niet? (toevallig omdat jij Verdasco hebt??)

Dit is lullen naar je eigen team!!!!

Ik zou hier nog even op terugkomen, zoals beloofd.

Uiteraard lult iedereen aan het begin van het toernooi naar zijn eigen team. Anders had je wel andere keuze's gemaakt.
Maar Isner vind ik inderdaad wel iemand met een wapen waartegen hij tegen iedereen (buiten de echte top) een kans maakt. Dus niet alleen gaan voor die 2e ronde maar hopellijk ook iets verder. (Oké, als je het daar niet eens mee eens bent dan is het in jouw ogen onzin)
Becker zie ik echt niet verder komen dan die 2e ronde (zelfs dat is nog even afwachten). In de categorie Becker had je dan ook bijv. Gil, Kendrick, Kukushkin, Bellucci of Kim kunnen nemen.
Die zijn allemaal rendabel als je de formule toepast (punten/budget). In de jaren hiervoor heb ik daar ook vaak voor gekozen, maar met die nieuwe puntentelling niet meer.
Je hebt dan niet veel geld meer over voor de spelers die echt voor de grote punten gaan. 360, 600 of 1000 punten, dat is wel wat anders dan een paar die 25, 45 of met heel veel mazzel 90 punten halen.

Ook dit is weer een mening vooraf. Maar beter dan achteraf, want dan is het gemakkelijk praten.
Ik blijf erbij dat ik Ljubo moest kiezen. Achteraf idd niet. ](*,)
Rendabiliteit is rendabiliteit, dat heeft niks met de nieuwe puntentelling te maken. En dat staat los van het voordeel van kiezen van grote jongens in de nieuwe puntentelling...
Lekkkkkkeeeeeerrrrrrrrrrr Oscartje!!!!

Serve it out!!! Hakkuh
0-15 :8:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Waarom is die Becker zo vaak gekozen? Oké kans op een 2e ronde, maar dat is het dan ook wel.

Ga je nu iedereen afkraken die jezelf niet hebt :lol: ?
Ik begin toch ook niet over Blake Undecided (die jij duidelijk niet hebt zien spelen tegen Gonzalez!!!!!)

Nee, ik kraak geen spelers af. Maar ik verbaasde mij er over dat juist hij van de qualies zo vaak is gekozen. Isner snap ik, maar Becker??

Kom maar op met je uitleg dan!

Isner snap je? (toevallig omdat je hem hebt??)
Becker snap je niet? (toevallig omdat jij Verdasco hebt??)

Dit is lullen naar je eigen team!!!!

Ik zou hier nog even op terugkomen, zoals beloofd.

Uiteraard lult iedereen aan het begin van het toernooi naar zijn eigen team. Anders had je wel andere keuze's gemaakt.
Maar Isner vind ik inderdaad wel iemand met een wapen waartegen hij tegen iedereen (buiten de echte top) een kans maakt. Dus niet alleen gaan voor die 2e ronde maar hopellijk ook iets verder. (Oké, als je het daar niet eens mee eens bent dan is het in jouw ogen onzin)
Becker zie ik echt niet verder komen dan die 2e ronde (zelfs dat is nog even afwachten). In de categorie Becker had je dan ook bijv. Gil, Kendrick, Kukushkin, Bellucci of Kim kunnen nemen.
Die zijn allemaal rendabel als je de formule toepast (punten/budget). In de jaren hiervoor heb ik daar ook vaak voor gekozen, maar met die nieuwe puntentelling niet meer.
Je hebt dan niet veel geld meer over voor de spelers die echt voor de grote punten gaan. 360, 600 of 1000 punten, dat is wel wat anders dan een paar die 25, 45 of met heel veel mazzel 90 punten halen.

Ook dit is weer een mening vooraf. Maar beter dan achteraf, want dan is het gemakkelijk praten.
Ik blijf erbij dat ik Ljubo moest kiezen. Achteraf idd niet. ](*,)

Zwakke uitleg, Kuiper. Sorry.

Becker is een absolute must-pick natuurlijk.
Nu is hij al rendabel zonder te spelen.
Prima jongens. Hopelijk blijven jullie nog lang anders denken dan mij. :lol: :lol:
2 MP, wat een drama!
40-15. Het is gewoon over ML.
GSM Oscar
Game Clement...5-4...breaken!
=D> =D>
Wat een kutzooi! 2e keer al dit jaar dat ik een speler direct kwijtben door die Oscar :letitallout:
Lekker begin Ivan. ](*,) ](*,)

Had ik beter Becker kunnen nemen. :wink: :wink: :wink: :wink:
ML, wat is dit?! Dead
Ik ben ff pleitte. Even dit verlies verwerken!
Dit? Dit is zwaar kut, had dit echt niet verwacht. Vorige week begon hij ook steeds dramatisch slecht aan partijen, maar ging zijn niveau gedurende de pot omhoog. Daar heb ik nu niets van terug gezien.
kuiper Wrote:Prima jongens. Hopelijk blijven jullie nog lang anders denken dan mij. :lol: :lol:

Ik hoop het ook [-o< :wink:
Kut Hernandez, 3 partijen gewonnen dit jaar, waarvan 1 op Almagro en 1 op Ljubo (allebei uit m'n FTM team)
mindlight Wrote:Ljubicic gaat ook gewoon winnen, geen paniek, die draait even warm en maakt het in set 2 en 3 met twee typische Ivan-tb's af.

Ik neem je niet meer serieus, sorry
Pokke zooi ! Ljubicic in Zagreb gehad en nu wwer. Black list !
Stille Wrote:
mindlight Wrote:Ljubicic gaat ook gewoon winnen, geen paniek, die draait even warm en maakt het in set 2 en 3 met twee typische Ivan-tb's af.

Ik neem je niet meer serieus, sorry

:lol: Je bent hier ook vrijwel nooit dus dat is geen probleem.
Ja hoor Nieminen, break voor. Dammit !
Lkker Nieminen! Mooie start!!! :Big Grin
Dat is dan wel weer een mooie keuze van jouw Haggie. Schuettler vind ik sowieso een drol en tegen Simon kan hij verrassen.