FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Krajicek trouwens 6-3 *1-0 voor =D>
En de eerste set naar Monaco. Jammer dat ik weg moet, want dit is genieten!
monaco speelt trouwens wel heel erg goed.

murray mist nu wel 2 bp in de 1e game van de 3e set Icon_evil
3e bp wel raak =D>
murray nu in topvorm :o Notworthy
en dan is 4*-1 heel logisch Hakkuh
Wat een schitterend vervolg op gisteren :-({|=

Nalbi ](*,)

Nog 3 van de 10 over Hakkuh
gonzalez wint, klasse!
Nalbi Undecided

Heerlijk om al die frustratie te zien bij iedereen, als je hem zelf niet hebt. :razz:
Ach, ik blijf zijn verlies van 2 weken geleden 10x erger vinden dan zijn verlies gisteren...
centre court Wrote:Zoveel talent, zo weinig motivatie. Jammer hoor. Weer 3000 eurootjes weggegooid. Bedoelde Kuiper Nalbi niet toen ie 't had over iemand van z'n blacklist die nog 1 kans kreeg? :lol:
Denk dat er veel zo over dachten maar je kan 't met hem gewoon niet proberen.

Die bedoelde ik zeker ja. Dit gebeurt zo vaak met die stumper. Dit was echt de laatste keer. Icon_evil Icon_evil
Nee, ik zal vast wel weer in de verleiding komen om het nog een keer te proberen met hem... Maar het is wel een irritante gast, zeker als je ziet dat de volgende ronde Phau op het programma staat... :-#
Die zomertijd heeft toch wel z'n nadelen...

Waar er eerder deze week geen beelden waren, en de partijen op een Europa-vriendelijke 3 uur begonnen, starten ze vandaag een uur later met de mannen, en komt er nog eens een uur bovenop door de switch naar zomertijd Icon_evil
kom op andy! Toon je vorm!
Kom op Tursu, laat zien dat je tegenstanders in vorm ook kunt hebben!
Nou, daar gaan we: hup Dima!
Wordt leuk trouwens, vanaf nu non-stop leuke partijen tot aan vanavond laat, als je beide banen bekijkt.
Precies, vind ik ook wel mooi, maar helaas is er weer sprake van een werkweek, dus Djoko zal ik bijvoorbeeld niet zien zoals het er nu uitziet Sad
PHM-Djoko wordt krap inderdaad, maar toch nog genoeg te genieten. En wat die werkweek betreft, gedurende de komende week is het dan wel weer gunstig dat ze later beginnen...
Qua begintijd wel, maar het hele schema is daardoor ook later afgelopen, iets dat mijn nachtrust over het algemeen niet ten goede komt.

Nu maakt dat deze week weinig uit, want er valt niet veel meer aan te moedigen Undecided
Wat een trage baan joh :|
En regen
Regen. Die Roddick is ook maar een lelijke terugbrenger geworden. Totaal geen dreiging meer...
Mooi, Dima heeft geluisterd en pakt de ballen meer aan. Nu knallen!
Tursu breakt direct terug, mooi! =D>
Wow, asshole en fat ass tegen de scheids, en dan geen warning :crazy:
Roddick gaat mooi tekeer "you're sitting there on your fat ass" "asshole" :lol:
Tursunov is aardig aan het timmeren nu =D>
Absoluut, hij speelt erg goed, en als hij dit vol weet te houden wordt het lastig voor Roddick.
Wat speelt die Roddick laf idd, come on Tursu, werk ook dat 3e BP weg!