FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een game van Roger om te breaken in de 2e set =D>
Gaat helemaal nergens over deze week
En alweer de dubbele break, klasse Roger =D>
64 61, lekker hoor Roger, bij vlagen weer heerlijk spel, op naar de finale =D>
Andy zal Fedex pakken. [-o<
Schuettler een set en een break voor tegen Simon. Zou niet gek zijn voor Tsonga.
Die Simon Undecided

En Monfils is zijn sjeu ook helemaal kwijt, brengt echt alleen maar terug a la Roddick, zo lelijk...
Waar is het gedurfde tennis wat hem Nadal deed verslaan?

Kan een leuk potje worden tegen Roddick Dead
Zo fantastisch vond ik Federer niet, vond met name Kiefer erg slecht.
Safin gaat spelen tegen Roddick zo lijkt het.

Het blijft een vreemde week zo
Een half uur later kom ik terug en is 't bij Simon van 3-6 0-1* naar 3-6 6-1 *1-0 gegaan. Undecided

Serveer t uit Marat.
mindlight Wrote:Zo fantastisch vond ik Federer niet, vond met name Kiefer erg slecht.

Ik had ook al niet anders verwacht, 't commentaar hier was duidelijk weer gekleurd dus. Kiefer had eergisteren nog een mp tegen tegen fucking santoro. :-"
Tsja, het was niet best, Kiefer maakte fout na fout, en Federer maakte weinig fouten, maar deed ook zelf ook erg weinig (was ook niet nodig).
Volgende ronde tegen Dent, weer een eitje dus, daarna wordt het lastiger.
Niks gekleurd, ik zei dat Roger bij vlagen fantastisch was, en dat klopte ook. Niks weggegeven en zelf een paar games flink gas gegeven. Ruim voldoende vandaag. Vrij zakelijk, maar dat is bij Federer vaak wel gewoon leuk om naar te kijken.
Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Die Monfils Undecided

Staat zichzelf een partij belachelijk te maken op de baan en lijkt het tennis helemaal te vergeten.
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.

Nee jij vond dat hij bij vlagen fantastisch speelde. Dat is een mening toch? En die bevestig je in een volgende post door te zeggen dat dat klopt.

Ik vond dat er een enkel mooi punt bij zat, maar dat het geen moment een wedstrijd was, en dat werd bepaald door de vele onnodige fouten van Kiefer.
safin mist 2 bps Icon_evil
Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.
Heeft die Safin nou een kale kop?
mindlight Wrote:Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.

Dat gaat Roddick doen natuurlijk.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.

Nee jij vond dat hij bij vlagen fantastisch speelde. Dat is een mening toch? En die bevestig je in een volgende post door te zeggen dat dat klopt.

Ik vond dat er een enkel mooi punt bij zat, maar dat het geen moment een wedstrijd was, en dat werd bepaald door de vele onnodige fouten van Kiefer.
Die bevestiging gaf ik doordat CC mij verweet dat ik zo enthousiast was omdat ik Federer in mijn team heb, en daar ben ik het dus niet mee eens.
mindlight Wrote:Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.
Inderdaad. Monfils in goede vorm pakt Roddick natuurlijk, Safin niet denk ik.

Gael speelt nu trouwens duidelijk beter en gedurfder dan in het begin.
Monfils wint de set. Op zich prima, maar nu zie ik Djoko-PHM dus helemaal niet meer. Tsonga wordt al lastig...
Je gaat toch niet hopen dat Monfils tegen Safin wint? Ken je helden!
Hehehe, jij kent je klassiekers wel. Ik heb Safin al geruime tijd opgegeven, maar ik gun hem natuurlijk wel alles in dit laatste jaar.
Ik gun Safin ook zeker een heleboel, maar om nu puur op basis van melancholiek Safin aan te gaan zitten moedigen gaat mij weer wat te ver. Hij was een grotere held geweest als hij (veel) eerder gestopt zou zijn. De glans is er inmiddels een tijdje af.
Het blijft wel een mooie gast en hij staat ze ook flink te raken bij vlagen.
Zeker, en als hij nou eens wat vaker zou spelen zoals hij vandaag doet, staat hij gewoon tussen plek 10 en 20 op de ranglijst. Een mooie gast is het absoluut, er gebeurt altijd iets.
Mooie en leuke pot ook. Goed om te zien dat Safin nog steeds rete-fanatiek is, en dat het niet een soort lachende afscheidstour is.
Aiaiaiai, Safin choket als een gek. Nu zie ik helemaal Tsonga niet meer :|

Maar deze pot maakt wel een hoop goed.