FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
come on nadal, tsonga en verdasco
Miami R64:

Federer d. Kim 6-3 6-2
Djokovic d. Dancevic 6-3 6-2

Miami R32

Federer d. Kiefer 6-4 6-1
Djokovic d. Mathieu 6-4 6-1

Miami R16

Federer d. Dent 6-3 6-2
Djokovic d. Berdych 6-3 6-2
roffaboy Wrote:Federer is uit het toernooi gezet wegens openbare dronkenschap roddick is verzekerd van de halve finale. Hoe dom kan je zijn hahaha.

nadal wint het toernooi nu =D> \Big Grin/

Federer alweer uit het toernooi. Dat moet een record. Twee keer op een dag :wink:
oké dan. Vanavond even de uitslag van djoko bekijken, dan weet ik meteen of roddick gaat winnen!
Ach hij denkt ook eens lollig te zijn. komkommertijd in de reiswereld :Big Grin
En by the way : Rafa wint zowiezo het toernooi :^o Op naar weer 1000 punten
En op weg naar weer een medaille stille als rafa wint natuurlijk
Yep dat zou de 2e op rij worden. Ik baal nog zo van die Dubai/Acapulco/Delray week. Toen zakte ik van 10 naar 21. Als je dat op wilt halen ben je weken verder!
ja dat is moeilijk om even goed te maken maar je bent op de goeie weg
roffaboy Wrote:come on nadal, tsonga en verdasco

Lijkt me prima ! :8:
Nee joh, hup Del Potro, Verdasco, Djoko!
Ja Kraai. Zowel Roffaboy, jij en ik hebben nog dezelfde spelers over. Wat zou het mooi zijn om 3 halve finalisten te hebben!
Nadal mag er wel een keertje uit. En Federer gun ik de zege wel in Miami. Sowieso alleen nog maar mooie affiches de rest van het toernooi!
Dat zeker Tampie, en ik gun het iedereen behalve Nadal. Murray ook liever niet maar kan ik nog mee leven.
Eindelijk weer eens wat meer tijd, dus eens zien of ik vandaag nog 'n partijtje mee kan pikken. :wink:
Er is er maar eentje op een normale tijd :wink:
Djoko en Tsonga komen nu de baan op! Come on Novak =D>
Allez JO!
Heerlijk, ik hoop op wat drukte op het forum :lol:
Come on Djoko
Djoko mist ff 3 bp #-o
Verdomme, Djoko had al moeten breaken
Keurig 0-30 weggewerkt =D>
Break Djoko \Big Grin/
Djoko too good. Had hier ook weinig verwacht.
Dit gaat prima zo, soevereine eerste set gespeeld.
En de break in de tweede set \Big Grin/
Feli ML. Leuke keuze, maar eigenlijk moet ie nog een rondje pakken om heel rendabel te worden.
Jazeker, en dat is natuurlijk niet onmogelijk, maar wel stukken lastiger.

Maar volgens mij is hij ziek want hij rent nu midden in een set naar de WC :lol:
Djoko degelijker dan voorheen...Het mooie is er een beetje af maar wel effectief