FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Geweldig spel...3-3~!!!
Potro speelt goed en Nadal slecht, maar toch zie ik Potro nog niet winnen. Het zou wel een sensationele overwinning zijn voor hem...
En Del Potro vraagt een medical time-out aan op 6-5 in de derde set Undecided [-(
Wat geweldig dit, 15-30, nog twee!
15-40, 2 mps!
Ace :|
En een fout, maar hij ging er iig wel voor.
En weer een ace op het 3e mp Icon_evil
Nadal speelt de hele wedstrijd slecht, maar speelt toch weer zijn beste niveau als het moet. Knap hoor.

Moet wel gezegd dat Potro drie makkelijke FH UEs slaat op belangrijke momenten...
O mijn god, Potro met twee fantastische, gedurfde punten van 2-3 naar *4-3 in de TB. Kan het dan toch nog?!
En weer zelf gaan halen, 5-3. Moet gezegd, hij verdient het, wat een hond het ook is...
En 6-3, mps nr 4, 5 en 6 :o
En hij wint hem, gewoon verdiend dit, Nadal was ook gewoon slecht. Zo zie je maar weer hoe ongelooflijk moeilijk het is om deze twee toernooien achter elkaar te winnen.

Maar zeker ook petje af voor Potro, hij is het zelf gaan halen =D>
En laten we het niet vergeten, Nadal stond *3-0 voor in de derde set :eeeek:

En dit is natuurlijk onwijs gunstig voor Roger :razz:
Nadal die een dubbele break voorsprong weggeeft..en dat ook nog in een beslissende set...denk niet dat dit ooit eerder gebeurd is :eeeek: Confused #-o
Hmm ik mis hier toch wat mensen nu. "Gewoon" Nadal-Federer finale Undecided

Maar Potroooooooooooo :-({|= \Big Grin/ \Big Grin/ Grote klasse jongen!
Murray - Verdasco 6-1 6-2 :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Dat is wel erg sterk van Murray, die walst echt over Verdasco heen zeg. Del Potro next, die weinig rust krijgt want hij moet vandaag meteen weer aan de bak. Dat lijkt me geen probleem voor Murray. Djokovic-Federer (uiteraard) gewoon om 13:00 in de middag.

Murray - Federer ligt nu het meest voor de hand.
ML zal wel liever Del Potro - Djokovic zien?
Tsja, Verdasco was geblesseerd he...
En we zullen het wel weer zien. Djoko in topvorm wint op HC van Federer. En als je Nadal kan verslaan, moet Murray ook kunnen natuurlijk.
_Tampie Wrote:ML zal wel liever Del Potro - Djokovic zien?

Dat lijkt mij wel, hoewel Djoko het belangrijkst is denk ik hier.
djoko overdag, NATUURLIJK! het wordt een buurs finale lijkt me. Lekker 1600 punten verliezen. Hehe
Haggie Wrote:djoko overdag, NATUURLIJK! het wordt een buurs finale lijkt me. Lekker 1600 punten verliezen. Hehe

Tja iedereen heeft vorige week te hard om Buurs gelachen hier.
Dat leek me ook wel terecht. :lol:

Maar na de "zekere" Nadal-Federer finale wordt het nu een "zekere" Murray-Federer finale? :lol:
Ad Wim Wrote:Dat ook inderdaad. Maar je ziet toch ook weer dat Potro het wederom niet bolwerkt tegen een topper. Hij gaat het nu compleet weggeven...

Wat ben je toch een kenner =D>
mindlight Wrote:Dat leek me ook wel terecht. :lol:

Maar na de "zekere" Nadal-Federer finale wordt het nu een "zekere" Murray-Federer finale? :lol:

Murray - Federer ligt nu het meest voor de hand.

Confused

Beter lezen :wink:
ANDY MURRAY, zoals ik al eerder deze week zei ga ik uit van 1000 punten!!!

Stel me niet teleur Icon_twisted
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Dat leek me ook wel terecht. :lol:

Maar na de "zekere" Nadal-Federer finale wordt het nu een "zekere" Murray-Federer finale? :lol:

Murray - Federer ligt nu het meest voor de hand.

Confused

Beter lezen :wink:

Het was in de vragende vorm Wink
En het ligt zeker het meest voor de hand, dat ben ik wel met je eens...
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:djoko overdag, NATUURLIJK! het wordt een buurs finale lijkt me. Lekker 1600 punten verliezen. Hehe

Tja iedereen heeft vorige week te hard om Buurs gelachen hier.

Heeft natuurlijk weinig met vorige week te maken. Toen had hij een erg slecht team en nu ik.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat ook inderdaad. Maar je ziet toch ook weer dat Potro het wederom niet bolwerkt tegen een topper. Hij gaat het nu compleet weggeven...

Wat ben je toch een kenner =D>
Na deze post ging ie van 0-1 naar 0-3 :lol:
kooltje Wrote:Tja Nadal heeft de dubbele break in de derde set..*3-0

Tja, dat was het moment dat ik welterusten zei. Het was toch al wel beslist dacht ik. Zie ik bijna de hele wedstrijd en mis het mooiste gedeelte. #-o
Verdasco wel erg jammer.
Nu Federer maar voor de 1000 punten!!
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Dat leek me ook wel terecht. :lol:

Maar na de "zekere" Nadal-Federer finale wordt het nu een "zekere" Murray-Federer finale? :lol:

Murray - Federer ligt nu het meest voor de hand.

Confused

Beter lezen :wink:
ML en ik roepen de hele week al dat het geen standaardweek gaat worden. Zelf Djokovic in zijn vorm voor het toernooi vond ik niet standaard voor de halve finale.

En Murray-Federer ligt inderdaad het meest voor de hand, maar ik zou niet gek opkijken als een van beiden verliest vanavond.