FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
5-0...spannende pot
Caroline gaat er ook nog eens af!

Roddick - Monfils hierna. 1e belangrijke pot voor mij!

Tsonga zo te horen terecht gewonnen, jammer! Na de 1e set zag dit er echt niet zo uit Sad
Ja helaas bakt Caroline er weinig van. Ach des te eerder de belangrijke pot Roddick-Monfils begint. Ik schat zo in dat Verdasco-Stepanek rond negene gaat beginnen
Nee inderdaad, gelukkig maakt Troicki er een potje van en gaan we snel van Verdasco genieten.
lekker andy!!!! =D>
Troicki...die ga ik echt nooit nemen Undecided
6-1 6-0 :lol: Undecided

Zei Ad niet ergens, dat Troicki wel een kans had, omdat hij in vorm is Undecided :lol: =D> :crazy:
Dat is ook gewoon zo, alleen speelde Troicki vandaag ver onder zijn kunnen. Dat kan een keer gebeuren.
Je gaf hem zelf ook een setje in de poll Buursje Wink
Tijd voor de kraker!
Sport1 begint met Step-Verdasco. Vamos!
Van 40-0 naar de break, keurig Verdasco =D>
Hup Steppie! Kom op!
Wozniacki :/\ Sad) pakt de set, Monfils laat dus nog even op zich wachten.

Verdasco gaat lekker =D>
Sjonge jonge! Caroline pakt de set nog even! De wedstrijd die ik wil zien is weer uitgesteld Sad
Dubbele break Verdasco. Ik ben zo brak als een garnaal dus ga zo pitten, dat kan nu ook wel met een gerust hart.
Slaap lekker ML! Ik wil verdomme Roddick en Ferrer zien!
Dat snap ik, ik ben ook zwaar benieuwd naar Monfils en Del Potro Wink

Maar ben er nog 5 min ofzo. Nu alweer 0-40, dit om nog lekkerder te kunnen slapen Wink
dit wordt 6-2 6-0 ofzoiets in die geest.. Sad
Carolientje geeft de wedstrijd mooi uit handen, Roddick over half uurtje :Big Grin
Nou iedereen hier, slaapze straks, ik ben er nu echt vandoor.
en meteen breakt steppie terug.. :wink:
Ad Wim Wrote:Dat is wel even heel wat anders. Van tevoren is namelijk de kans op 6 16,7%, maar dat kun je bij een tenniswedstrijd niet zeggen. En van tevoren inschatten dat deze wedstrijd 65-35 voor verdasco zou zijn, daar ben ik het dus totaal niet mee eens. En ik gebruik het voorbeeld van Verdasco-Gonzo ter onderbouwing.
Jammer dat ik vandaag hier niet aanwezig was en gereageerd heb. De vergelijking met Stepanek-Gonzo vind ik niet op zijn plaats, dat is een andere partij. Ik zie Verdasco toch veel meer als favoriet dan Gonzo in een partij tegen Stepanek. Verdasco is dit jaar erg sterk en hoewel Stepanek ook goed resultaten heeft gehaald is dat vooral in kleinere toernooien.
Waar je wel gelijk in hebt is dat de bookies er weleens naast zitten in hun ingeschatte kansen, dat is ook de reden dat een goede 'gokker' bij het uitkiezen van de juiste quotes winst kan behalen.
Stepanek wordt verpletterd :o :lol: Undecided
Kan gebeuren toch!
maar wel mooi :8:

roddick nu op de baan!!!

Allez Gael!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COME ON RODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDICK!!!!!!!!
en direct 15-30 op de service roddick :lol:
toch game door goed serveerwerk
Potro kan nog niet beginnen. Ik weet niet waarom. Iemand?