FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb de uitslag van Gonzo nu 3,5uur geleden gezien en heb het nog steeds niet verwerkt. :cry:

Ferrer en Roddick nog over. COME ON!!!!!!!
Haggie Wrote:Ik heb de uitslag van Gonzo nu 3,5uur geleden gezien en heb het nog steeds niet verwerkt. :cry:

Ferrer en Roddick nog over. COME ON!!!!!!!
Dat gaat lastig worden Hag...
Monfils beter hth tegen Roddick weliswaar mede door gravel. En daarna Federer met een iets betere HTH...
Ferrer speelde heel wisselvallig maar wel met prima fases. Kan zeker winnen van Potro maar in mijn ogen toch maar 50-50.
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de uitslag van Gonzo nu 3,5uur geleden gezien en heb het nog steeds niet verwerkt. :cry:

Ferrer en Roddick nog over. COME ON!!!!!!!
Dat gaat lastig worden Hag...
Monfils beter hth tegen Roddick weliswaar mede door gravel. En daarna Federer met een iets betere HTH...
Ferrer speelde heel wisselvallig maar wel met prima fases. Kan zeker winnen van Potro maar in mijn ogen toch maar 50-50.

Ik weet het. Gaat allemaal niet best deze week. :-s
Heej...Alle 8 de wedtrijden vandaag...dat was ik even vergeten!
Alleen Nadal Wawrinka is in de nacht de rest goed te volgen. Helaas is Wawi wel belangrijk
Wat mij betreft starten we met de meest cruciale potten. Djoko moet Berdych pakken, en Simon Tsonga. Dan ziet het er vrij goed uit
Heren. Zojuist heeft een waarzegster in de glazen bol gekeken. Ze heeft me de volgende uitslagen voorspelt:
Nadal def Wawrinka in 2 sets, Del Potro def Ferrer in 2 sets, Murray def Troicki in 2 sets, Verdasco def Stepanek in 3 sets, Simon def Tsonga in 3 sets, Djokovic def Berdych in 2 sets, Monfils def Roddick in 3 sets, Federer def Dent in 2 sets
Als dat toch eens zou kunnen Stille [-o<
Ik geloof dat zn bol een beetje stoffig is!
Welke partij gaat dan anders uitpakken? Ferrer-Potro en Monfils-Roddick zijn imo de enige 50/50 partijen.
edit: ook Simon-Tsonga is wel 50/50
Hoezo, het kan allemaal. Nadal lijkt me makkelijk te voorspellen. Del Potro speelde gisteren erg sterk en Ferrer erg matig tegen een nog slechtere Cilic. Murray wint vaak moeilijk maar speelt beter hoe verder hij in het toernooi komt dus ik verwacht vandaag een degelijke zege op Troikci. Verdasco-Stepanek is 50-50 maar denk toch dat Verdasco hem op conditie wint. Dan onderin : Simon herstelde zich erg goed tegen Schuttler, is ook een 50-50 wedstrijd. Djokovic zal geen problemen krijgen met Berdych, het basis niveau is vele malen hoger. Roddick vind ik tot nu toe erg matig en te afwachtend, Monfisl heeft een enorme boost gekregen na die marathonpartij tegen Safin. Federer tenslotte wint in 2 x 6-3 ofzoiets van Dent.
Denk dat hij alleen Federer goed heeft.
Ik weet niet wie jou tipgever is Stille, maar hij zit er echt compleet naast...
kooltje Wrote:Denk dat hij alleen Federer goed heeft.

Denk of hoop? Maar jouw voorspelling is dan niet veel realistischer
Wawrinka def. Nadal
Berdych def. Djoko
Troicki def. Murray

Tuurlijk :crazy:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Denk dat hij alleen Federer goed heeft.

Denk of hoop? Maar jouw voorspelling is dan niet veel realistischer
Wawrinka def. Nadal
Berdych def. Djoko
Troicki def. Murray

Tuurlijk :crazy:
Nee....niet def.
Maar denk allemaal minstens in drie sets...
Ahh ok, ja dat zou nog kunnen inderdaad. Hoewel Murray dan wederom slecht zou moeten spelen om dat te laten gebeuren.
Ik heb een kleine investering in een selectie van de partijen van Stille gedaan, en als alleen de winnaars juist zijn levert dat toch 100 euro op.

Monfils def. Roddick
Simon def. Tsonga
Verdasco def. Stepanek
Potro def. Ferrer

[-o<
Ik ben het wel met Kool eens, het is allemaal wel redelijk optimistisch natuurlijk. Monfils zal niet snel winnen van Roddick, Simon-Tsonga is echt geen 50-50 en Stepanek zie ik als favoriet tegen Verdasco.

En als Murray het al zo lastig heeft tegen Massu en Monaco, gaat hij het echt nog veel lastiger krijgen met Troicki.
Het is zeker optimistisch, maar niet zo gek hoor.

Ik acht Monfils er zeker toe in staat Roddick te verslaan, zijn close partijen over het algemeen. Simon-Tsonga, nja vind ik dus wel 50-50, en Step als favoriet tegen Verdasco? Dat lijkt mij toch niet.

En uiteraard ben ik optimistisch, zo hoort dat ook. Als realist zeg ik winst Roddick, Tsonga en Verdasco...
Simon en Monfils zijn vrij matig in vorm, dit in tegenstelling tot hun tegenstanders die samen op 1 en 2 staan qua wedstrijden gewonnen dit seizoen. Ze kunnen uiteraard winnen, maar zijn zeker de underdog.

En Step staat 3-1 voor tegen Verdasco, en ik vind Verdasco dit toernooi nog weinig indruk maken. Bovendien is Stepanek wel iemand die of 1e ronde verliest, of diep komt in een toernooi.
Nadal def Wawrinka in 2 sets, 6-4 6-3 o.i.d.
Ferrer def Del Potro in 3 sets, 6-4 5-7 7-6 o.i.d. 50/50 partij.
Murray def Troicki in 2 sets, Murray speelt altijd net goed genoeg. 7-5 6-4 o.i.d.
Verdasco def Stepanek in 2 sets, 7-6 7-6.
Tsonga def Simon in 2 sets, denk dat Simon de vorm mist. 6-4 6-3 o.i.d.
Djokovic def Berdych in 2 sets, 6-4 6-4 o.i.d.
Roddick def Monfils in 2 sets, Monfils was heel erg mager(letterlijk en figuurlijk) tegen Safin. Alle geluk vd wereld en vond zichzelf ook vreselijk slecht. Denk dat Andy dit met 7-6 6-2 binnentikt.
Federer def Dent in 2 sets, 6-1 6-2 o.i.d.

Mijn 3 overgebleven spelers, ferrer/verdasco/roddick, zitten juist in de 50/50 wedstrijden vandaag. Zeer belangrijk. Maar wat een mooie wedstrijden!
Mijn glazen bol gaat me niet in de steek laten, geloof me maar. Ik hoop natuurlijk ook dat Jo wint maar met Gilles weet jet het nooit. Ik ben al dagen geen speler meer verloren en de tijd is vandaag rijp (voorgevoel)
In 250 en 500 toernooien wel ja, op Masters/GS komt hij over het algemeen niet zo heel ver (een enkele uitzondering daargelaten uiteraard).
centre court Wrote:Nadal def Wawrinka in 2 sets, 6-4 6-3 o.i.d.
Ferrer def Del Potro in 3 sets, 6-4 5-7 7-6 o.i.d. 50/50 partij.
Murray def Troicki in 2 sets, Murray speelt altijd net goed genoeg. 7-5 6-4 o.i.d.
Verdasco def Stepanek in 2 sets, 7-6 7-6.
Tsonga def Simon in 2 sets, denk dat Simon de vorm mist. 6-4 6-3 o.i.d.
Djokovic def Berdych in 2 sets, 6-4 6-4 o.i.d.
Roddick def Monfils in 2 sets, Monfils was heel erg mager(letterlijk en figuurlijk) tegen Safin. Alle geluk vd wereld en vond zichzelf ook vreselijk slecht. Denk dat Andy dit met 7-6 6-2 binnentikt.
Federer def Dent in 2 sets, 6-1 6-2 o.i.d.

Mijn 3 overgebleven spelers, ferrer/verdasco/roddick, zitten juist in de 50/50 wedstrijden vandaag. Zeer belangrijk. Maar wat een mooie wedstrijden!

Prima dan zijn Rafa, Fernando en Jo in de kwartfinale, dan hoor je mij niet klagen =D>
Fantastische affiches inderdaad. Beetje jammer dat ik wel uit eten ga vanavond. Maar ik hoop op tijd terug te zijn voor Ferrer-Potro en Stepanek-Verdasco, voor mij de krakers van de dag. Als die twee goed vallen, ben ik dik tevreden. Een van de twee en Roddick eruit teken ik ook voor.
Ferrer-Potro en Stepanek-Verdasco zijn voor mij idd ook de krakers, en ik sta bij allebei recht tegenover je Ad. Icon_twisted
En idd, 1 van die twee door en exit Roddick (en evt Murray [-o< ), en het is uiteraard alsnog prima. Laat het dan maar Ferrer zijn die wint trouwens, hoewel vaker gekozen wint hij natuurlijk niet van Nadal.
Ik heb meer vertrouwen in Verdasco-Stepanek dan in Ferrer-Potro. Gister bij vlagen een matige Ferrer gezien. Ben benieuwd hoe hij zich houdt tegen een andere hardhitter. Maar David gaat er nooit af without a fight. :-({|=
Ad Wim Wrote:Fantastische affiches inderdaad. Beetje jammer dat ik wel uit eten ga vanavond. Maar ik hoop op tijd terug te zijn voor Ferrer-Potro en Stepanek-Verdasco, voor mij de krakers van de dag. Als die twee goed vallen, ben ik dik tevreden. Een van de twee en Roddick eruit teken ik ook voor.
Dat is 22uur Nederlandse tijd?
Stepanek is belangrijk want kan zomaar stunten...

Ik hoop op een echte verrassing...Weg met de standaard uitslagen...Weg met Nadal/Djoko/Federer...alleen in dit geval liever geen Federer...
Gisteren ook bij vlagen een fantastische Ferrer gezien. En hij wordt wel sterker met de partij heb ik het idee. En dit is zijn toernooi natuurlijk. Maar Potro lijkt er helaas ook aardig op te zitten.

En ik vond Step ook zeer overtuigend tegen Gonzalez, althans op basis van de cijfers. Hij heeft wel gewoon al 19 HC-wedstrijden gewonnen dit seizoen, waaronder van Verdasco, Roddick en Potro. Ik zie hem serieus als favoriet tegen Verdasco.

En ik verwacht eigenlijk ook een hoop van Troicki. Hij was echt heel goed tegen Nalbi en walste daarna ook redelijk over Phau heen. Massu wist gisteren bij vlagen Murray weg te slaan, en daar zie ik Troicki langer toe in staat. Die is gewoon in vorm nl en speelt onbevangen. Murray zal iig een stuk beter moeten spelen dan zijn eerste twee partijen, en iig meer risico moeten nemen.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Fantastische affiches inderdaad. Beetje jammer dat ik wel uit eten ga vanavond. Maar ik hoop op tijd terug te zijn voor Ferrer-Potro en Stepanek-Verdasco, voor mij de krakers van de dag. Als die twee goed vallen, ben ik dik tevreden. Een van de twee en Roddick eruit teken ik ook voor.
Dat is 22uur Nederlandse tijd?
Stepanek is belangrijk want kan zomaar stunten...

Ik hoop op een echte verrassing...Weg met de standaard uitslagen...Weg met Nadal/Djoko/Federer...alleen in dit geval liever geen Federer...
Afhankelijk van de partijen ervoor, maar ik denk dat Step-Verdasco zo rond 21 uur begint. En daarna Ferrer. Op baan 1 trouwens wel echt de leukste partijen.
Ad Wim Wrote:Ik ben het wel met Kool eens, het is allemaal wel redelijk optimistisch natuurlijk. Monfils zal niet snel winnen van Roddick, Simon-Tsonga is echt geen 50-50 en Stepanek zie ik als favoriet tegen Verdasco.

En als Murray het al zo lastig heeft tegen Massu en Monaco, gaat hij het echt nog veel lastiger krijgen met Troicki.
Murray gaat dit zonder problemen winnen, dat weet jij ook. Als je verderop in een groot toernooi komt, zal een topper nooit meer verliezen van een doorsnee-speler.
Verdasco is favoriet tegen Stepanek, want betere tennisser, maar op een goede dag zou Stepanek kunnen winnen, 70-30 ongeveer.
Del Potro is favoriet tegen Ferrer, want hij pakt in het algemeen de spelers van wie hij kan winnen. Voor de echt top komt hij nog net tekort, maar zulke partijen weet hij er vaak uit te slepen.
In Simon heb ik me al vaak vergist (vaak onderschat), daar ga ik geen uitspraak over doen.
Op basis van dit toernooi zou ik zeggen dat Roddick favoriet is, maar dat kan ook zo anders lopen.